Nog niet, ik wacht wel tot 'ie op blu ray uit is. Ik ben niet zo'n bioscoopganger.quote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef Sinceria het volgende:
Vond hem indrukwekkend, was een leuke film. Heb jij hem ook gezien?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:34 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ik ben South Park aan het binnenhalen hoor
Ah oké, wij hebben geen blu ray speler oid, we hebben nu nog een Pathé pas en gaan daarom redelijk vaak naar de bioscoop.quote:Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht wel tot 'ie op blu ray uit is. Ik ben niet zo'n bioscoopganger.
Ik weet alleen nog niet hoe ik hem moet openen enzo.quote:
Hier zijn geen fatsoenlijke bioscopen, alleen oude pishollen vol muizen. Als het goed is gaat er volgend jaar een fatsoenlijke bioscoop met 15 zalen open op een kilometer van mijn huis dus dan zal ik vast wel wat vaker gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 07:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oké, wij hebben geen blu ray speler oid, we hebben nu nog een Pathé pas en gaan daarom redelijk vaak naar de bioscoop.
Jammer dat er nu nog niks zit. Weet je al wat voor bioscoop het wordt, is het ook een Pathé? Ik vind bioscoop gaan tegenwoordig wel leuk, terwijl ik er vroeger niet zoveel om gaf. Het is goedkoop maar toch wel echt leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier zijn geen fatsoenlijke bioscopen, alleen oude pishollen vol muizen. Als het goed is gaat er volgend jaar een fatsoenlijke bioscoop met 15 zalen open op een kilometer van mijn huis dus dan zal ik vast wel wat vaker gaan.
Een Wolff. Prima, zijn de meeste hier ook al. Oa in Enschede is de mega-bios ook eentje van Wolff, ging ik altijd met veel plezier naar toe. Zat ook dichtbij, dan ga je sneller. Hier heeft de grootste bios nu 2 zaaltjes.quote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer dat er nu nog niks zit. Weet je al wat voor bioscoop het wordt, is het ook een Pathé? Ik vind bioscoop gaan tegenwoordig wel leuk, terwijl ik er vroeger niet zoveel om gaf. Het is goedkoop maar toch wel echt leuk.
Hebben ze daar ook abonnementen? Ik ken die keten niet. En als je dichtbij zit ga je sneller ja, hier zitten er twee erg dicht in de buurt.quote:Op maandag 14 april 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Een Wolff. Prima, zijn de meeste hier ook al. Oa in Enschede is de mega-bios ook eentje van Wolff, ging ik altijd met veel plezier naar toe. Zat ook dichtbij, dan ga je sneller. Hier heeft de grootste bios nu 2 zaaltjes.
Volgens mij momenteel alleen bij hun vestiging in Groningen, hopelijk komt dat dan ook naar Utrecht. Alhoewel, of ik zoooo vaak zal gaan weet ik ook weer niet.quote:Op maandag 14 april 2014 08:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook abonnementen? Ik ken die keten niet. En als je dichtbij zit ga je sneller ja, hier zitten er twee erg dicht in de buurt.
Tja, wat is vaak? Wij gaan weleens door de week na het eten even.quote:Op maandag 14 april 2014 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij momenteel alleen bij hun vestiging in Groningen, hopelijk komt dat dan ook naar Utrecht. Alhoewel, of ik zoooo vaak zal gaan weet ik ook weer niet.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-opent-in-2015.dhtml
Oh balen!quote:Op maandag 14 april 2014 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Ga je mooi op tijd naar je werk, kom je een half uur later aanvoor niets gehaast .
En bios. Ga er zelden heen. Komt ook omdat t altijd een pokkeeind fietsen was en is. Dus zelden zin om daar de dmoeite voor te nemen. Daarbij ben ik ook geen filmgek.
Geen idee, moet bij voorkeur ook wel iemand hebben die ook vaak gaat, alleen is het ook maar alleen.quote:Op maandag 14 april 2014 08:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, wat is vaak? Wij gaan weleens door de week na het eten even.
Bijna vakantie!quote:
6 dagen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |