God, het topic is nog warm en de koude tranen vallen alquote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
In het hoekje aan het huilen [ afbeelding ]
Ben je nu blij ?quote:
Die foto heb ik nog voor je gemaakt comp. Waarom doe je me dit aanquote:Op zondag 13 april 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Don't worry cuz i have the power
[ afbeelding ]
Ik ben altijd blij, positief en meer opwekkende woorden.quote:
hehehequote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die foto heb ik nog voor je gemaakt comp. Waarom doe je me dit aan
Heb je dan last van een ochtendhumor?quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij, positief en meer opwekkende woorden.
Tenzij ik net wakker ben.
Vooruit. Voor deze ENE keer zie ik het door de vingers.quote:
Geen idee, normaal slaap ik daar zo doorheen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan last van een ochtendhumor?
Ik drink altijd een vers appelsientjequote:Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooruit. Voor deze ENE keer zie ik het door de vingers.
[..]
Geen idee, normaal slaap ik daar zo doorheen.
Voor het slapen gaan? Ik vermoed zelden iets, ik weet het altijd graag zeker. Maar ik zit te denken aan een kop koffiequote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik drink altijd een vers appelsientje's ochtends dan ben ik direct wakker
![]()
En voor te slapen kan je wel vermoeden wat ik neem
Ze weet het wel , jij blijkbaar nietquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan? Ik vermoed zelden iets, ik weet het altijd graag zeker. Maar ik zit te denken aan een kop koffie
Ik weet het echt niet neequote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze weet het wel , jij blijkbaar niet![]()
[ afbeelding ]
Sorry, daar ging je streak!quote:
Veel koffie op, te warm en dan ook nog eens wakker worden met een nieuw deel dat niet door mij is geopend.quote:
Ik heb het wel gedacht dat je graag "mijn vierde topic" als TT had gewildquote:Op zondag 13 april 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel koffie op, te warm en dan ook nog eens wakker worden met een nieuw deel dat niet door mij is geopend.
Slimboquote:Op zondag 13 april 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel koffie op, te warm en dan ook nog eens wakker worden met een nieuw deel dat niet door mij is geopend.
Of hij gaat hardlopenquote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedacht dat je graag "mijn vierde topic" als TT had gewild![]()
Kan je proberen om warme melk met honing te drinken? Helpt goed om te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |