Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Weet niet, het hele curriculum gaat op de schop, dus er is geen zekerheid over de vakken van volgend jaar en het jaar daarop. Maar verwacht het eerlijk gezegd niet, de focus ligt bij mijn studie echt op de cel. Maar denk wel dat we iets als genexpressie krijgen. Maar misschien ergens in de zomervakantie. Van 8 weken niks doen word ik sowieso niet gelukkig.quote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Genetica wel, ik weet niet of dat jij embryologie krijgt, vandaar mijn advies om heir een goed boek over te lezen.
Ik heb nog wel een goed boek voor je te leen dan. Of twee.quote:Op zondag 13 april 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, het hele curriculum gaat op de schop, dus er is geen zekerheid over de vakken van volgend jaar en het jaar daarop. Maar verwacht het eerlijk gezegd niet, de focus ligt bij mijn studie echt op de cel. Maar denk wel dat we iets als genexpressie krijgen. Maar misschien ergens in de zomervakantie. Van 8 weken niks doen word ik sowieso niet gelukkig.
Ruilen tegen mijn natuurkundeboek? Doe er toch niks mee.quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goed boek voor je te leen dan. Of twee.
Leiden heeft dat ook al ja, zwaar irritant. Sowieso twee blackboards hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef themole het volgende:
Blackboard is al een onhandige prutapplicatie, maar waarom de TU Delft die applicatie nog verder vernaggeld met niet wegklikbare meldingen en ander widgets die mij niet interesseren is mij een raadsel.
Bijvoorbeeld deze melding heb ik de afgelopen dagen al 10 keer gezien, waarom kan hem niet gewoon wegklikken.
[ afbeelding ]
En er werd mij nog wel verteld dat zo'n topic geen succes zo worden.quote:
Neh. Ik ga chillen in mijn vakantiequote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn natuurkundeboek? Doe er toch niks mee.
Ga klagen!quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef themole het volgende:
Blackboard is al een onhandige prutapplicatie, maar waarom de TU Delft die applicatie nog verder vernaggeld met niet wegklikbare meldingen en ander widgets die mij niet interesseren is mij een raadsel.
Bijvoorbeeld deze melding heb ik de afgelopen dagen al 10 keer gezien, waarom kan hem niet gewoon wegklikken.
[ afbeelding ]
Net alsof dat ooit help bij de IT-afdeling.quote:
True thatquote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof dat ooit help bij de IT-afdeling.
Mmh, wie gaat er eigenlijk precies over BB? Komt niet vanuit TI denk ik hè?quote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef themole het volgende:
[..]
Heeft iemand die ik ken al eens gedaan, werd weinig mee gedaan.
Nee, wordt gewoon ingekocht door de IT afdeling van de TU. Tijdens het eerste college van software kwaliteit en testen mochten we met de hele zaal gaan proberen blackboard te slopen binnen 5 minuten. Binnen 5 minuten waren er 3 bugs gevonden.quote:Op zondag 13 april 2014 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wie gaat er eigenlijk precies over BB? Komt niet vanuit TI denk ik hè?
Tijd om het bij de centrale draden te zetten! Doe jij eventjes het verzoek in de terugkoppelingsdraad? Het is immers jouw draad.quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En er werd mij nog wel verteld dat zo'n topic geen succes zo worden.
Ik wilde expres niet de lapo juist voor die reden. Ik weet even zo snel geen leuke plaatje.quote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rezania, de volgende keer wel een andere pic, hoe leuk die ook is, ok?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef themole het volgende:
[..]
Nee, wordt gewoon ingekocht door de IT afdeling van de TU. Tijdens het eerste college van software kwaliteit en testen mochten we met de hele zaal gaan proberen blackboard te slopen binnen 5 minuten. Binnen 5 minuten waren er 3 bugs gevonden.
In Eindhoven is het niet beter. De software die daar gebruikt wordt is nog veel erger dan Blackboard. Een hele hoop lagen met als ruggengraat sterk verouderde software (begin jaren 0).quote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof dat ooit help bij de IT-afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |