Niks tegen Mumford & Sonsquote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef mujentas het volgende:
Schuimpjes en Brocollitaartje houden allebei van Mumford & Sons
Begint je echte achternaam ook met een T?quote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef exelletor het volgende:
Broccoli, begint je echte voornaam ook met een B?
Ben benieuwd welke jij bedoelt.quote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:
Begint je echte achternaam ook met een T?
Ben ik inmiddels alweer een beetje klaar mee hoor... Vind ik te dreutelig... Ben nu meer van kaiser chiefs, rhcp en uiteraard my all time favorite, coldplayquote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef mujentas het volgende:
Schuimpjes en Brocollitaartje houden allebei van Mumford & Sons
Nee hahahaquote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef exelletor het volgende:
Broccoli, begint je echte voornaam ook met een B?
quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ben ik inmiddels alweer een beetje klaar mee hoor... Vind ik te dreutelig... Ben nu meer van kaiser chiefs, rhcp en uiteraard my all time favorite, coldplay
Magicquote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ben ik inmiddels alweer een beetje klaar mee hoor... Vind ik te dreutelig... Ben nu meer van kaiser chiefs, rhcp en uiteraard my all time favorite, coldplay
Nee.quote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Dit nummer is trouwens ook best oké, hoor 'm vaak voorbij komen op de vloer
Rather Be (feat. Jess Glynne), a song by Clean Bandit and Jess Glynne on Spotify.
Mooi lijstjequote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst leuk, totdat ie op de ah playlist verscheenquote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Dit nummer is trouwens ook best oké, hoor 'm vaak voorbij komen op de vloer
Rather Be (feat. Jess Glynne), a song by Clean Bandit and Jess Glynne on Spotify.
Als je 'n nummer te vaak hoort is die niet meer uit te staan. Ik denk dat ik 'm over 'n paar dagen ook wel weer zat benquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst leuk, totdat ie op de ah playlist verscheen
Nice!quote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mooi lijstjeIk weet nog dat ik paar jaar terug enorme ruzie met m'n moeder had omdat ik naar RHCP wilde in Goffertpark, maar mocht niet. Was toen een rebelse 15jarige en ben toen uiteraard gewoon gegaan en het was super tof
19 mei toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer kwam dat album nou ookalweer? Ik weet dat het zeer binnenkort is
Dat land ken ik nietquote:Op zondag 13 april 2014 23:44 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Volgens mij wel... 2 weken en 1 dag nadat ik terug ben gekomen uit CANADUUUHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |