quote:Marcel Keizer weg bij Cambuur
LEEUWARDEN - Technisch manager Marcel Keizer (46) vertrekt bij Cambuur en gaat met ingang van volgend seizoen aan de slag als hoofdtrainer van FC Emmen.
Keizer staat liever op het veld dan dat hij op kantoor zit, meldt de website van Cambuur.
Het vertrek van de technisch manager is opnieuw het verlies van een belangrijke pion in de organisatie, nadat eerder algemeen directeur Gerald van den Belt opstapte.
Onzin. Hij kan echt wel aardig voetballen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Bytyqi komt dit seizoen niet meer in actie. Hij heeft een kruisband afgescheurd.
Zonde voor die jongen, maar om eerlijk te zijn kan hij er he-le-maal niets van.
Ook nu weer bepalend 14.gifquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heeft Sander van de Streek met 3,5 jaar verlengd.
Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend seizoen weer in de Eredivisie te bewonderen.
Reijnen en Macintosh vind ik lang geen gek centraal duo. Vytas en Pereira er omheen als backs gaat ook goed. Dijkstra, Bakker en van der streek op het middenveld en een voorhoede met de Ridder, Narsing en Ogbeche.quote:
als hij het bij twente weer op de rails krijgt kan hij eel grotere stappen maken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef bascross het volgende:
Als ik Gerald van den Belt was zou ik gewoon terugkomen naar Cambuur. Volgend seizoen lekker Europees voetbal in plaats van de teringzooi van Joop opruimen.
best aardig om te zien hoe de politie werkt.quote:‘Wegwezen met die bus!’
Telegraaf TV mocht mee met de commandowagen van de ME die zondag voor de Arena antisemitische Cambuur-supporters resoluut terugstuurde. Bekijk hoe de politie een uitbraak voorkomt en hoe een commandocentrum over de veiligheid van goedwillende supporters waakt.
http://www.telegraaf.nl/t(...)met_die_bus____.html
Mooi om te zien hoe alle voor- en tegens worden gewogen voordat er een evenwichtig besluit wordt genomen. (quote:Op maandag 11 mei 2015 17:20 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
best aardig om te zien hoe de politie werkt.
De beste man die ze aan het woord laten is sowieso geen reclame voor de politie. Lijkt wel alsof hij een geestelijke beperking heeft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe alle voor- en tegens worden gewogen voordat er een evenwichtig besluit wordt genomen. (! )
Alle vooroordelen over de ME worden in dit filmpje weer eens bevestigd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef bascross het volgende:
[..]
De beste man die ze aan het woord laten is sowieso geen reclame voor de politie. Lijkt wel alsof hij een geestelijke beperking heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |