True. Ik moet zeggen dat veel bij zwart blijf, maar daarnaast ook genoeg grijs en donkerblauw in m'n kast heb.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:22 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat was mijn motto ook, maar na een tijdje begint het wel heel saai te worden
Mja, once you go black...
Ja vaak genoeg maar hier hebben ze dus een andere berekening gemaakt per itemquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:17 schreef nexusje het volgende:
Ken genoeg merken/brands die prijs x in dollars (dus in de usa) precies eender in prijs x euro's zetten
Stoffen waarschijnlijk wel. Weet nog dat toen Viktor & Rolf hun collectie bij H&M hadden ze in een interview vertelden dat zij de stoffen hadden bepaald. Zal Wang nu dus ook zelf gedaan hebben. Denk alleen dat H&M wel hun "eigen" fabrieken hebben gebruikt voor het in elkaar zetten dus daar zal niet veel verschil in zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:09 schreef Paksoi het volgende:
Vrij excentrieke kleding, kleurgebruik vind ik wel erg gaaf. Die prijzen zijn natuurlijk te doen om het design. Ben dan wel benieuwd of het ander kwaliteit is dan normaal gesproken van H&M, je zult het haast wel verwachten.
Met een enkele kleur kleding moet je meer aandacht aan texturen besteden en daar is niets saai aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:22 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat was mijn motto ook, maar na een tijdje begint het wel heel saai te worden
Mja, once you go black...
Echt niet, ik heb hele leuke sportlegging en ik lijk er (volgens mijjj) niet dik en lomp in!quote:Op zondag 9 november 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Tering, wat voor hondslelijke en bijzonder onflateus afkledende kamperzooi is dit dan?
En alvast een eerlijk antwoord voor de dames, ja je gaat er dik en lomp uitzien als je deze meuk draagt.
Not sure if idiot...quote:Op zondag 9 november 2014 10:52 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die enkel zwart dragen zijn raar. Je eet toch ook niet alleen maar brood.
Ze zijn vaak een non-conformist, iemand als Maarten van Rossem.quote:Op zondag 9 november 2014 10:52 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die enkel zwart dragen zijn raar. Je eet toch ook niet alleen maar brood.
Nou ja, moet iedereen zelf weten natuurlijk. Ik vind het bijzonder saai.quote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Apostrof het volgende:
De laatste jaren is volledig zwart echt niet meer emo hoor. Sterker nog, "monochrome" is definitief een stijl die nu al een tijd in is.
Oh, zo eentje! Nee, niet van buiten iig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben jij zo'n emo dan?
[ afbeelding ]
High fashion!
Alles is monotoon aan die vent.quote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn vaak een non-conformist, iemand als Maarten van Rossem.
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan te beslissen wat ze aan doenquote:Op zondag 9 november 2014 09:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Met een enkele kleur kleding moet je meer aandacht aan texturen besteden en daar is niets saai aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is jouw excuus?quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan te beslissen wat ze aan doen![]()
quote:Ah, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon geen gevoel voor mode hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 16:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar wat is jouw excuus?
[..]
Ah, dat dus.
Jij hipster jij.quote:Op zondag 9 november 2014 16:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Gewoon geen gevoel voor mode hebben
Al verbetert het wel naarmate ik er minder om geef, had gisteren rode Puma's aan, een skinny low jeans en een zwart shirt met een sjaal die al 35 jaar oud was en ik kreeg echt veel complimenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |