Nee, die koe heeft hij niet gekocht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, hij heeft de koe wel al gekocht, dus waarom dan geen melk? Van wie is het een reden, of heeft bijna-vriendje ook nog een SOA ofzo
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik bedoelde dat hij zich wel enigszins commit, door een beetje de don juan uit te hangen en spul te betalen / kopen voor haar. Zou voor haar inderdaad slim zijn de beentjes bij elkaar te houden totdat ze echt een daadwerkelijke relatie hebben, aangezien hij nogal dubieus overkomt, en zij nogal naief. Dus ja, je laat je wel heel makkelijk gebruiken als hij zich totaal niet wil binden en zij dan alsnog met m naar bed gaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef cmck het volgende:
[..]
Nee, die koe heeft hij niet gekocht.
Met 'de koe kopen' bedoel ik spreekwoordelijk dat hij daadwerkelijk een relatie aangaat. Dus ook verantwoordelijkheid nemen. En die relatie hebben ze niet.
Het melk drinken bedoel ik seks hebben.
Eens. Dus zou TS kunnen zeggen dat ze de mogelijkheid openhoud om met andere jongens op stap te gaan. Kijken wat hij dan doet. Grote kans dat hij dat niet leuk gaat vinden, maar dan hij wil dat ze dat niet doet zal hij in ieder geval zijn handjes ook van andere meisjes af moeten houden. Dan heb je exclusiviteit, maar zonder de seks wat op zich ook wel een volgende stap richting een relatie is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik bedoelde dat hij zich wel enigszins commit, door een beetje de don juan uit te hangen en spul te betalen / kopen voor haar. Zou voor haar inderdaad slim zijn de beentjes bij elkaar te houden totdat ze echt een daadwerkelijke relatie hebben, aangezien hij nogal dubieus overkomt, en zij nogal naief. Dus ja, je laat je wel heel makkelijk gebruiken als hij zich totaal niet wil binden en zij dan alsnog met m naar bed gaat.
Je weet niet of hij het niet wil hé, ze heeft alleen gezegd dat er 'bepaalde redenen' zijn waarom ze (nog) geen seks hadden. Wellicht was zij ongesteld/zwanger/blaasontsteking, of had een van beide nog een SOA'tje of weet ik watquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef cmck het volgende:
[..]
Eens. Dus zou TS kunnen zeggen dat ze de mogelijkheid openhoud om met andere jongens op stap te gaan. Kijken wat hij dan doet. Grote kans dat hij dat niet leuk gaat vinden, maar dan hij wil dat ze dat niet doet zal hij in ieder geval zijn handjes ook van andere meisjes af moeten houden. Dan heb je exclusiviteit, maar zonder de seks wat op zich ook wel een volgende stap richting een relatie is.
Het feit dat die jongen geen seks maar haar wil is wel een goed teken. Genoeg mannen die alleen maar daar op uit zijn. Ook zijn dubieuze verleden hoeft geen nadeel te zijn. Een mens kan veranderen. Persoonlijk vind ik zijn geldproblemen zorgelijker.
Je zit bij het goede eind.. beetje beschamend maar ja hij heeft iets opgelopen enne wil dat niet aan mij doorgeven.. (reden waarom het uit is met zijn ex)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, hij heeft de koe wel al gekocht, dus waarom dan geen melk? Van wie is het een reden, of heeft bijna-vriendje ook nog een SOA ofzo
Hoe haal jij hieruit dat je gebruikt wordt? Dat is bullshit.quote:Aan de ene kant vind ik het allemaal best zo maar ergens ga je toch twijfelen van word ik misschien gebruikt??
Ah je bent aan het hoeren.quote:Maarja aan de andere kant hij betaalt wel alles voor me enz.. Dus dan word ik wel graag gebruikt hahaha.
Door zijn reactie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:29 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hoe haal jij hieruit dat je gebruikt wordt? Dat is bullshit.
[..]
Ah je bent aan het hoeren.
Oh, en je hebt geen relatie. Dat hebben jullie namelijk niet besloten.
Als jij geen relatie met hem hebt maar hem gewoon vaak ziet, betekent dat niet dat hij je gebruikt. Dan betekent het in eerste instantie dat jullie graag met elkaar omgaan en weetikhetwat graag met elkaar doen.quote:
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef SaYszz het volgende:
We hebben overigens wel 1 keer seks gehad met condoom, maar dan nog is overdragen van soa mogelijk.
Hij laat zich toch wel behandelen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef SaYszz het volgende:
Het was een heel awkward moment want ja we waren aardig op weg enne toen haakte hij af.
Voelde me een beetje beledigd en toen kwam het verhaal. Diepe zuchten en hij zei 'Hoe moet ik dit vertellen'.
Achteraf was ik hem heel dankbaar!
Maarrrr, hij is nu bang dat hij mijn seksuele verlangens niet vervult en probeert hier alles aan te doen. Wil bijv. Dingen voor me kopen enz.. maar ik wacht wel liever op hem.
We hebben overigens wel 1 keer seks gehad met condoom, maar dan nog is overdragen van soa mogelijk.
Aaaaah
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef SaYszz het volgende:
Het was een heel awkward moment want ja we waren aardig op weg enne toen haakte hij af.
Voelde me een beetje beledigd en toen kwam het verhaal. Diepe zuchten en hij zei 'Hoe moet ik dit vertellen'.
Maarrrr, hij is nu bang dat hij mijn seksuele verlangens niet vervult en probeert hier alles aan te doen. Wil bijv. Dingen voor me kopen enz.. maar ik wacht wel liever op hem.
Aaaaah
Jaaquote:Op woensdag 16 april 2014 08:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij laat zich toch wel behandelen?
Ben aan de pil :pquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een verhaaldit gaat ook echt allemaal goed aflopen. Maar je wil dus wachten tot de SOA over is en dan gelijk zonder condoom? Goed idee, er lopen nog niet genoeg mokkakleurige kindjes zonder papa rond
Plus ik wil geen kinderen, nooit niet hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een verhaaldit gaat ook echt allemaal goed aflopen. Maar je wil dus wachten tot de SOA over is en dan gelijk zonder condoom? Goed idee, er lopen nog niet genoeg mokkakleurige kindjes zonder papa rond
Okee, leg uit wat dom is dan..quote:Op woensdag 16 april 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dit moet wel een troll zijn, niemand is zo dom
De hele situatie, je reacties, die instelling van 'ik ben aan de pil dus er kan toch niks gebeuren? #YOLO'quote:
Nouja, volgens mij is de pil tegenwoordig wel heel betrouwbaar. Natuurlijk niet 100% er kan altijd iets gebeuren.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De hele situatie, je reacties, die instelling van 'ik ben aan de pil dus er kan toch niks gebeuren? #YOLO'
Je hele topic gaat over dat je relatie geen relatie is, je ex loopt nog met een SOA, en dan kom jij met je pilletje aanzetten. Je weet dat de pil niet tegen SOA's beschermd?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij is de pil tegenwoordig wel heel betrouwbaar. Natuurlijk niet 100% er kan altijd iets gebeuren.
Maarre, jij gebruikt dus altijd een condoom. Ook in een relatie?
Leuk :p
Lees je wel goed?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hele topic gaat over dat je relatie geen relatie is, je ex loopt nog met een SOA, en dan kom jij met je pilletje aanzetten. Je weet dat de pil niet tegen SOA's beschermd?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef SaYszz het volgende:
Aaaaah
Jup, maar dat beschermt dus ook gelijk tegen alle toekomstige SOA's? ideaalquote:
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze onbeschermde seks heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, maar dat beschermt dus ook gelijk tegen alle toekomstige SOA's? ideaal1x een condoom om en invincible
Of jij vindt het een goed idee in een relatie-die-geen-relatie is maar gelijk zonder condooms te beginnen, terwijl TS totaal geen idee heeft wat haar vriend verder uitspookt en ze hem maar op z'n blauwe bruine ogen moet geloven dat die SOA van zijn ex-vriendin kwam?
Nou ik neem aan dat als hij zelf afhaakt omdat hij weet dat er iets mis is..quote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, maar dat beschermt dus ook gelijk tegen alle toekomstige SOA's? ideaal1x een condoom om en invincible
Of jij vindt het een goed idee in een relatie-die-geen-relatie is maar gelijk zonder condooms te beginnen, terwijl TS totaal geen idee heeft wat haar vriend verder uitspookt en ze hem maar op z'n blauwe bruine ogen moet geloven dat die SOA van zijn ex-vriendin kwam?
Ze geeft aan dat ze de pil wel betrouwbaar genoeg vindt?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze onbeschermde seks heeft.
Het gaat niet om deze keer, maar zoals ik al zei; in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo. Wie zegt dat hij niet nog een keer wat oploopt? En je twijfelt over of het een relatie is, maar lijkt wel gelijk graag zonder condooms aan de slag 'want ja, zo gaat dat in een relatie'.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:33 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat als hij zelf afhaakt omdat hij weet dat er iets mis is..
Vervolgens geen seks met me wil terwijl ik elke keer bovenop hem duik.
Dat hij daarna als hij dan ongelukkig toch een SOA aan mij doorgeeft, dit niet de bedoeling was. .
Is maar een gedachte hoor, maarja ben vast dom :p
Neuk je nou met hem zonder condoom?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:33 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat als hij zelf afhaakt omdat hij weet dat er iets mis is..
Vervolgens geen seks met me wil terwijl ik elke keer bovenop hem duik.
Dat hij daarna als hij dan ongelukkig toch een SOA aan mij doorgeeft, dit niet de bedoeling was. .
Is maar een gedachte hoor, maarja ben vast dom :p
Wie zegt dat dat toen zonder condoom was? Zelfs dan is de kans op overdragen mogelijk..quote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze de pil wel betrouwbaar genoeg vindt?
[..]
Het gaat niet om deze keer, maar zoals ik al zei; in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo. Wie zegt dat hij niet nog een keer wat oploopt? En je twijfelt over of het een relatie is, maar lijkt wel gelijk graag zonder condooms aan de slag 'want ja, zo gaat dat in een relatie'.
Één keer met, verder nog niet. Lees je niet ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuk je nou met hem zonder condoom?
Ja, wat zeur jij dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Één keer met, verder nog niet. Lees je niet ofzo?
Nee we doen sowieso niksquote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuk je nou met hem zonder condoom?
Dat zeg ik niet. Ik krijg alleen het idee dat zodra hij 'schoon' is het condoom snel achterwege blijft, ook al heb je nog geen duidelijkheid over je al dan niet 'relatie'. Dát lijkt mij niet zo slim, maar ja, wie ben ikquote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat toen zonder condoom was? Zelfs dan is de kans op overdragen mogelijk..
Vandaar dat hij afhaakte.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik krijg alleen het idee dat zodra hij 'schoon' is het condoom snel achterwege blijft, ook al heb je nog geen duidelijkheid over je al dan niet 'relatie'. Dát lijkt mij niet zo slim, maar ja, wie ben ik
Dat is goed mogelijk. Maar hoe lang het gaat duren is niet bekend wie weet zijn we dan al getrouwd.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik krijg alleen het idee dat zodra hij 'schoon' is het condoom snel achterwege blijft, ook al heb je nog geen duidelijkheid over je al dan niet 'relatie'. Dát lijkt mij niet zo slim, maar ja, wie ben ik
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef Karbkronkel het volgende:
Hoeveel cadeautjes kost een uurtje bij TS?
quote:
quote:Aan de ene kant vind ik het allemaal best zo maar ergens ga je toch twijfelen van word ik misschien gebruikt??
Maarja aan de andere kant hij betaalt wel alles voor me enz.. Dus dan word ik wel graag gebruikt hahaha.
Is toch positief? Lijkt mequote:Op woensdag 16 april 2014 13:15 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ben ik hier de enige die het vreemd vindt dat die jongen van alles betaald voor haar, en ze GEEN seks hebben?
Heb al aangegeven dat ik liever gewoon mijn eigen deel betaal enz. Maar dat mag niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:17 schreef LesMiserables het volgende:
Volgens mij gebruikt TS eerder hem dan andersom inderdaad. Zieke cocktease hier.
Eh nee.. voor wat dan?quote:
Misschien, ik heb wel eens een frietje en 1x de bios betaalt voor mijn vriendin voordat we seks hadden. Dit manifesteert zich echter in iets heel anders; ik wilde wel officieel iets met haar en was niet van plan om honderden euro's uit te geven voordat het ook echt serieus was.quote:
HPVquote:Op woensdag 16 april 2014 13:20 schreef LesMiserables het volgende:
Sorry was lichte troll. Wat voor SOA heeft hij en waarom is die nog niet weg ? Is het iets dat uberhaupt behandeld kan worden of niet ? Beetje rare reden om zolang geen seks te hebben op die ene keer na. Zijn verhaal over woorden uitspreken en dat het dan kut word is een grote smoes, al weet ik nog niet waarom als hij je niet neukt. Zeggen wat je wilt en het afdwingen, relatie of niks kan je krijgen (als je er zo over denkt). Eerst die SOA weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |