quote:Nou, ik wel, het is maar school hoor!
Op maandag 14 oktober 2002 11:37 schreef plukje84 het volgende:
Als ik naar school ga wil er wel altijd goed uitzien, het liefst draag ik strakke broeken, wit of créme.. maar soms ook een spijkerbroek met puntriem. Ik zorg er altijd voor dat mijn slipje net iets te zien ie boven de broek.. ( da's spannend) meestal laklaarsjes erbij, voor de rest graag naveltruitjes en vaak grote oorbellen. En ik heb een mooie leren pall mall jas, gekregen van m'n ex vriendje..
Met mijn haar doe ik ook altijd veel, vaak vlechtjes en goede make up natuurlijk. Ik il er niet als een slons bij lopen, als je sommige meiden ziet.
quote:LOL
Op maandag 14 oktober 2002 11:40 schreef WebForce het volgende:
Soms gewoon in mijn slaapkledij
quote:bah, viezerik
Op maandag 14 oktober 2002 11:40 schreef WebForce het volgende:
Soms gewoon in mijn slaapkledij
quote:Kijk, zo hoort het
Op maandag 14 oktober 2002 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Gewoon spijkerbroek uit de kast trekken, willekeurig t-shirt, kisten aan, deo op en fietsen maar
Het is maar school!!! Gewoon een beetje normaal is al goed genoeg hoor. Mag beste een beetje anders zijn dan anderen, maar niet te erg.
quote:Joh, uhh, je gaat naar school ....
Op maandag 14 oktober 2002 11:37 schreef plukje84 het volgende:
Ik zorg er altijd voor dat mijn slipje net iets te zien ie boven de broek.. ( da's spannend)
En dan maar weer zeuren als 1 of andere leraar per ongeluk in je bloesje kijkt zeker....
![]()
.....de jeugd van tegenwoordig...
....normen en waarden bla....
quote:Als jongen ben je al gauw 1 uur bezig met je haar (Tenzij het 12cm lang is dan 2uur)
Op maandag 14 oktober 2002 11:47 schreef plukje84 het volgende:
Jongens hebben het maar makkelijk, gewoon broek ,trui t-shirt. Al vind ik dat ze er wel verzorg uit moeten zioen hoor. Dus wel gel in het haar, mooie zonnebril en merkkleding. Als meisje ben je altijd 2 uur bezig voor je weg kan.
quote:Van welke planeet kom jij? Daar ga je later dus (hopelijk) echt wel anders over denken
Jongens hebben het maar makkelijk, gewoon broek ,trui t-shirt. Al vind ik dat ze er wel verzorg uit moeten zioen hoor. Dus wel gel in het haar, mooie zonnebril en merkkleding. Als meisje ben je altijd 2 uur bezig voor je weg kan.
quote:Zal wel komen door dr leerweg
Op maandag 14 oktober 2002 11:49 schreef Cynic het volgende:[..]
Van welke planeet kom jij? Daar ga je later dus (hopelijk) echt wel anders over denken
quote:Zonnebril? Jij houdt er duidelijk hele rare ideeen op na
wat boeit het dat je hema-onderboek te zien is?
2 uur bezig voor je weg kan? ![]()
Hoeveel plamuur doe je op?
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 11:54 schreef DarkElf het volgende:
christus wat een puberaal en oninteressant gezever.wat boeit het dat je hema-onderboek te zien is?
2 uur bezig voor je weg kan?
Hoeveel plamuur doe je op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |