SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.Wie dit leest is gek
Morgen natuurlijk Lot met haar familie erinquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef RodeVos het volgende:
Wat moet ik hier nou van zeggen. . . Denk dat dit programma pas weer interessant gaat worden als de kijkcijfers onder de 500.000 gaan duiken... Dit is gewoon pure saaiheid. Met volstrekt oninteressante deelnemers. Ge-script of niet.
Medische noodzaak?quote:
Was Joey.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
omg gio zegt dat alleen nog vieze pleisters ontbreken in dat bad
Kwestie van tijd tot die ook opduiken.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft ie er al in gepist dan?quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
2 handen om de billen van robin toen hij der in het water duwden...quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hypocriet ventje die Emil. Wel zeiken tegen zijn vriendin, omdat die een zekere Bart zag, maar zelf wel geilen op die neptieten van Robin.
Het water stinkt naar de zeik vinden ze allemaalquote:
We moeten slapen denk ikquote:
We need more couples and sex and the ratings will go upquote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef RodeVos het volgende:
Wat moet ik hier nou van zeggen. . . Denk dat dit programma pas weer interessant gaat worden als de kijkcijfers onder de 500.000 gaan duiken... Dit is gewoon pure saaiheid. Met volstrekt oninteressante deelnemers. Ge-script of niet.
Maastricht kwam die gast vandaan?quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
het hele feest met trekker gaat niet door
Adem in...... adem uit...... adem in.....quote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef Toverheks het volgende:
sorry dat ik afwezig was in de COS, ik zat gewoon in trance naar de streams te kijken, oei oei spannend, ik hoop dat het elke avond niet zo spannend gaat worden hoor, ik switchte en switchse van stream naar stream, kon gewoon steeds niet kiezen, ik het een TOP avond gehad met de stream, en dat meen ik echt, en oprecht
quote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef Toverheks het volgende:
sorry dat ik afwezig was in de COS, ik zat gewoon in trance naar de streams te kijken, oei oei spannend, ik hoop dat het elke avond niet zo spannend gaat worden hoor, ik switchte en switchse van stream naar stream, kon gewoon steeds niet kiezen, ik het een TOP avond gehad met de stream, en dat meen ik echt, en oprecht
het is je vergeven. schrijf je wel even een verslagje voor ons?quote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef Toverheks het volgende:
Juist niet,die koppeltjes zijn juist saai.quote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef UtopiaFan123 het volgende:
[..]
We need more couples and sex and the ratings will go up
quote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef Toverheks het volgende:
Als je het aardig vraagt, dan letten wij wel op 2 van de 4 streams. En posten hier wat er gebeurt zodat je snel kunt switchen. Kunnen het niet hebben dat je iets zou missen. Laura staat ook nog steeds op knallen tenslottequote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Adem in...... adem uit...... adem in.....
ze wil laten zien dat ze ook hersenen heeft naast een paar meloenen waar je 20 euro voor betaald op de marktquote:
ja ga ik ff in elkaar flansen nuquote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef isax het volgende:
[..]
het is je vergeven. schrijf je wel even een verslagje voor ons?
quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Marenda het volgende:
[..]
Juist niet,die koppeltjes zijn juist saai.
we hebben rellen nodig.
Voor 7500 extra kijkers maandagavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |