Ik snapte het wel hoor maar ik kon niks met die oranje Marcie en de angst om als laatste te eindigen nam de overhandquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
voortaan curve ik wel op mono's computer
quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoor maar ik kon niks met die oranje Marcie en de angst om als laatste te eindigen nam de overhand
Op de bips?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik schaam me diep en geef mezelf nu 50 zweepslagen
whehehe, +1 voor zelfkastijding.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, toch maar op de rug gedaan anders moet ik staand curven
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
FOK! bazenquote:
Je speelde vals, kan niet anders!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
Mensen die mij onderschatten
13 punten verschil met de nummer 2Hele tijd bovenaan gestaan
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga minstens de helft van de keren gewoon dood door lag, dat is de voornaamste reden waarom ik (als ik in Ede ben iig) vaak onderaan staquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je speelde vals, kan niet anders!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef CrashO het volgende:
Kan die kutvogel geen permban krijgen uit iedereen zijn buddylist? Begin een punthoofd te krijgen van zijn autistengedrag. Als hij geen meisjes aan het stalken is is hij wel weer random aan het schelden op alles en iedereen.
He een medestander. Ik stem voor. Hij blijft ook maar terugkomen als je hem kickt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef CrashO het volgende:
Kan die kutvogel geen permban krijgen uit iedereen zijn buddylist? Begin een punthoofd te krijgen van zijn autistengedrag. Als hij geen meisjes aan het stalken is is hij wel weer random aan het schelden op alles en iedereen.
Hij zit niet in mijn buddylist.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef CrashO het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
OKE OKE MIJN LEVEN BESTAAT AL UIT FOK EN CURVEN MAAR OKE OKEquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]