KLB / " ik heb je niet gezien "quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ik heb geen nieuw deel aangemaakt?
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
nooit meer aan de bak komen omdat elke werkgever tegenwoordig Google gebruikt voor het screenen van iemand. Hopelijk voor bradstar kan ie zn wajong houden tot zn 70e.
De isoleercel mag ik aannemen.quote:
"Een mongool" Want jouw leven is inderdaad perfect, en jij hebt absoluut geen mentale issues...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al gezien, Toch leuk FOK! Weet je meteen hoe een mongool over je denkt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
Oh hij is in de sc aan het jankzakken.
hahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Vier broodjes eten voor zijn nachtelijke wandeltocht van 650 meter.
zeg het ze..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een mongool" Want jouw leven is inderdaad perfect, en jij hebt absoluut geen mentale issues...
stop het, wees de wijstequote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een mongool" Want jouw leven is inderdaad perfect, en jij hebt absoluut geen mentale issues...
poep is weer aanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Brad geeft het toequote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..
Braadboy, waar kan ik jullie boeken?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neem contact op met De Zonnebloemquote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Braadboy, waar kan ik jullie boeken?
Ja, ik kan wel zeggen dat het niet waar is, maar daar heb ik alleen mezelf maar mee, want het is wel waar, en ik bezorg mezelf steeds meer eenquote:
Stop er dan gewoon mee. Echt waar, halve tamme.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel zeggen dat het niet waar is, maar daar heb ik alleen mezelf maar mee, want het is wel waar, en ik bezorg mezelf steeds meer eengevoel.
Ja, maar wie geloofd mij nou nog als ik zeg " ik stop met fok " ? Helemaal niemand meer, maar misschien is het wel beter ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop er dan gewoon mee. Echt waar, halve tamme.
Die persoon die dat heeft aangemaakt is eigenlijk wel een baas. Shirley weet nu de ware jij en jij geeft zelf toe hoe gek je in je kop bent.quote:
Godverdomme.quote:
Wat boeit het wie je gelooft, stop er gewoon mee. Met je dramagezeik altijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar wie geloofd mij nou nog als ik zeg " ik stop met fok " ? Helemaal niemand meer, maar misschien is het wel beter ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |