Het eerste wat je deed was een topic openen, niet bepaald geloofwaardig is datquote:Op maandag 14 april 2014 14:52 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Is dat nou sarcasme mijn beste haas?
Ben jij de nieuwe Braddie? Of ben je een nepperd die van zijn populariteit probeert te profiteren?quote:
Combi naziquote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe Braddie? Of ben je een nepperd die van zijn populariteit probeert te profiteren?
Mvg.
Je vereenzelvigt je met Braddie en daardoor profiteer je van zijn populariteit?quote:
Ik ben Braddie in het kwadraatquote:Op maandag 14 april 2014 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je vereenzelvigt je met Braddie en daardoor profiteer je van zijn populariteit?
Mvg!
Ja, ik ook eigenlijk. Al is 2.0 voorlopig toch wel genoeg hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 16:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Leuk man. Ik kijk nu al uit naar Braddie3.0
quote:Op maandag 14 april 2014 16:40 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik ook eigenlijk. Al is 2.0 voorlopig toch wel genoeg hoor.
Log gewoon uitquote:Op maandag 14 april 2014 16:42 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Faalhaas.
Met je "V" leer fatsoenlijk copy pasten.
Moet je natuurlijk daarna binnen, ik dacht een half jaar, bepaalde tijd het praktijkexamen halen, anders kun je weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Braddie het volgende:
Natuurlijk ben ik er 100% van overtuigd deze keer dat ik slaag
1,5 jaar tegenwoordig, nou, dat zou toch moeten kunnenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk daarna binnen, ik dacht een half jaar, bepaalde tijd het praktijkexamen halen, anders kun je weer opnieuw beginnen.
'Je theorie in 7x halen is echt niet moeilijk hoor, het is gewoon een kwestie van je mindset veranderen.'quote:Op woensdag 16 april 2014 09:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit echt in spanning Braddie's theorie examen af te wachten.
Als hij het haalt, dan durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat er een topic komt over hoe slecht z'n medelotgenoten het deden.
Ben je de echte?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al gezien, Toch leuk FOK! Weet je meteen hoe een mongool over je denkt.
Lijkt me nietquote:
Zou wel echt prachtig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |