Je kan jezelf niet een 'bovengemelde goede automobilist' noemen, je kan geeneens inparkeren, je vrienden hebben geen veilig gevoel bij je in de auto en enige wat je doet is de maximumsnelheid rijden dat maakt je geen goede automobilist want die 40er daar op de rechterrijstrook kan waarschijnlijk beter anticiperen dan jij.quote:Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik ben, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, een bovengemelde goede automobilist. De mensen die 20 jaar hun ribbels hebben en alles vergeten zijn, maar moet je je zorgen om maken.
Wel een hoop babyvet voor iemand die drie maanden te vroeg is geboren.quote:
Wel leuk dat Braddie tweet met https://twitter.com/shirleystekelx trouwens, die komt mij bekend voor.. KLB / " ik heb je niet gezien "quote:Op zondag 13 april 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
@BradgeVanDijk
Just completed a 1.58 km bike with @runkeeper. Check it out! rnkpr.com/a5jds3b #RunKeeper
M'n laptop liep vast toen die foto met d'r wenkbrauw geladen werd.quote:Op zondag 13 april 2014 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel leuk dat Braddie tweet met https://twitter.com/shirleystekelx trouwens, die komt mij bekend voor.. KLB / " ik heb je niet gezien "
Niet slim van Braddie.quote:Op zondag 13 april 2014 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel leuk dat Braddie tweet met https://twitter.com/shirleystekelx trouwens, die komt mij bekend voor.. KLB / " ik heb je niet gezien "
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Je zakt zwaar.. maar maak je niet dik, er is altijd nog een dikke kans dat je wel slaagt. Ook al is die kans vet klein.
Nee, beetje haar een domme koe noemen en zo in dat topic.quote:
Hij doet de zanger Rinus worm 😂quote:Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
He he, dat is niet de reden dat ik het heb gepost he.quote:
4quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef starla het volgende:
Even een Braddiecheck; je krijgt te maken met onderstaande situatie:
[ afbeelding ]
Wat is de volgorde van voorrang:
(grijze weg is uitrit)
1) Groen, Geel, Rood, Zwart en Blauw
2) Rood + Groen, Zwart, Blauw en Geel
3) Rood + Groen, Geel, Blauw en Zwart
4) Rood + Groen, Blauw, Geel en Zwart
5) Blauw, Geel, Rood + Groen en Zwart
6) Rood + Groen, Blauw, Zwart en Geel
You can do it!
Sowieso Twitterquote:Op maandag 14 april 2014 01:13 schreef Catch22- het volgende:
Dat twitteraccount van hem
Slijmen bij wijven
Praten over autos![]()
Fitnessretweets
Zeiken over taalfouten zelf mongolenfouten maken
En benoemen dat je op FOK zit.quote:Op maandag 14 april 2014 01:13 schreef Catch22- het volgende:
Dat twitteraccount van hem
Slijmen bij wijven
Praten over autos![]()
Fitnessretweets
Zeiken over taalfouten zelf mongolenfouten maken
ook dat. En ook daar aankondigen dat je er mee stopt.quote:
De hele wereld leeft met 'm mee.quote:Op maandag 14 april 2014 10:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook dat. En ook daar aankondigen dat je er mee stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |