Die doet mee aan het wereldkampioenschap verveeld kijken. En wint het.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
Herstel
Ik geef Lekkertje nog 2 weken...
[ afbeelding ]
Nou, je komt er tenminste voor uit, dat siert jequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon diep jaloers op Billy.
Ruud heeft zn verstopte gehakt gebakken vandaag? Rienk en Nico vonden al vele wormen op de akkerquote:
zijn der eigen woorden toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal dit bericht maar weghalen, anders krijg je een waarschuwing van de mods, omdat je suggereert dat er insest in de familie is.
Ik kreeg die vanavond ook al.
Vanmiddag, samen met die bolle en ruud en billyquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer is Vanessa in de jacuzzi geweest?
Ik vind het niet erg als je Faduuurrrr zegt. Of honingmosseltje. Alleen dat plaatje ging te ver.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal dit bericht maar weghalen, anders krijg je een waarschuwing van de mods, omdat je suggereert dat er insest in de familie is.
Ik kreeg die vanavond ook al.
Eerste wat er gebeurt als Utopia afgelopen is, is Rienk een schop in de rug geven - als dat nodig isquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:32 schreef blanket het volgende:
Nico ziet er zo gelukkig en verliefd uit![]()
die is vast gehypnotiseerd door de lichtjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik vind dat er een action figure van Gio moet komen. En van Joey. Waar is Joey trouwens? Nog steeds in de jacuzzi?
[ afbeelding ]
Oeps verzopen...wat naar nu!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik vind dat er een action figure van Gio moet komen. En van Joey. Waar is Joey trouwens? Nog steeds in de jacuzzi?
[ afbeelding ]
Neee groenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
die is vast gehypnotiseerd door de lichtjes
paaaars![]()
![]()
Weet ik, maar daar denken de mods anders over als je dat illustreert.quote:
Is er al Lego voor Gio en Joey? Die vinden dat vast wel leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:54 schreef Rica het volgende:
Omdat we zo hebben lopen klagen over die kaarten hebben ze de bewoners nu ook yahtzee gegeven.
Hebben we nou ons zin!
ja dat gaat me ook te verquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar denken de mods anders over als je dat illustreert.
Dus heb het plaatje even aangepast.
-
Ja. Hijzelf is het levende bewijs daarvan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nou, vooruit, puntje voor Rienk. Sommige mensen leren igg vrij weinig.
Ze gaat lekker dromen van haar eigen glossymagazine.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Mirjam152 het volgende:
Agossie, en Dre is helegaar alleen. Niemand begint weer tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |