Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
johannes 2 is ook al dood?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Bij deze mijn herdenkingsvideo voor Johannes.
En dit keer doet hij het wel.
Nee, m'n eerste video deed kut, dit is dus video 2 van johannes 1quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes 2 is ook al dood?;"(
2013?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Prutser.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, m'n eerste video deed kut, dit is dus video 2 van johannes 1
excuses voor de verwarring.
Je hebt wel een mooi liedje gekozen, dat heb ik ook ooit op de piano moeten spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, m'n eerste video deed kut, dit is dus video 2 van johannes 1
excuses voor de verwarring.
10 minuutjes.quote:
Prachtvideootje, grote klasse maat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
PEC gaat RKC afslachten.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga kijken.
Ik heb eigenlijk geen zin.
Nee natuurlijk niet.quote:
Jij bent ook geen PSV-supporter.quote:
Bedankt, dat is aardig van je om te zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ook geen PSV-supporter.
Idd wie verzint zoiets?quote:Op zondag 13 april 2014 19:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit is wel weer fucking irritant, die 2 wedstrijden door elkaar
*onderdanenquote:Op zondag 13 april 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis met zijn assistenten De Pers en de Stroot.
Waren ze sowieso al, mogen niks kopen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben ze als grap op de bank gezet.
Zijn al die scouts van Barca voor niks afgereisd
Het was ook een grapje.quote:Op zondag 13 april 2014 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waren ze sowieso al, mogen niks kopen.
Ohquote:
Dit is ook een grapje, toch?quote:
Ja ik vraag je bij deze of je daar mee op wil houden. Anders tyf ik weer zo'n vis uit die bak van je.quote:
Eerste half uur ging gelijk op.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik vraag je bij deze of je daar mee op wil houden. Anders tyf ik weer zo'n vis uit die bak van je.
Kunnen we volgend jaar kampioen worden.quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, PSV geen Europees voetbal zou echt grappig zijn.
PSV - AZ play-offs voor Europees voetbal finale en RKC tegen VVV voor een plek in de Eredivisie. Zouden nog een paar mooie finale's aan kunnen komen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, PSV geen Europees voetbal zou echt grappig zijn.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik vraag je bij deze of je daar mee op wil houden. Anders tyf ik weer zo'n vis uit die bak van je.
PSV moet naar Zwolle en Vitesse naar Utrecht.quote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Utreg thuis RKc uit kan best. PSV en Vitesse nog een uitduel verliezen
Ik denk Jan.quote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef Pascalus het volgende:
Zometeen wordt er een bal in de kruising geschoten.
Ik zeg niet door wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Fischer was ook verder dan Eriksen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was vorig jaar verder dan Eriksen volgens sommigen.
Davy
quote:
Als je van corpulente sloeries houdt wel ja.quote:Op zondag 13 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buiten het veld heeft hij anders wel een appetijtelijke dame gescoord.
Boerrigter en Lukoki waren ook verder dan Eriksen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Fischer was ook verder dan Eriksen.
Voor Eindhovense begrippen was dat gewoon een geil wijf hihahoquote:Op zondag 13 april 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je van corpulente sloeries houdt wel ja.
Hier loopt genoeg lekkers rond hoor, niets mis mee.quote:Op zondag 13 april 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Eindhovense begrippen was dat gewoon een geil wijf hihaho
Als Pellé zijn vizier op scherp had, had het 0-10 geweest.quote:Op zondag 13 april 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is ook verdomd matig hoor.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier loopt genoeg lekkers rond hoor, niets mis mee.
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:16 schreef Mansjester het volgende:
Dit is rood
Daar hoor je de Feyenoorders niet over
Davy is wel makkelijk te pesten zo.quote:Op zondag 13 april 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
Toen PSV 5 keer op rij van tegenstanders als RKC won hing de vlag in Eindhoven al uit vanwege de 2e plaats.![]()
Ik weet nog dat davy zei dat ze gewoon mee zouden doen om het kampioenschap als ze alle wedstrijden zo hadden gespeeld.
Versegeren ook.quote:Op zondag 13 april 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is wel makkelijk te pesten zo.
Klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pellé zijn vizier op scherp had, had het 0-10 geweest.
Ja, įls hij dan een keer z'n mening over voetbal geeft dan is het er zo éénquote:Op zondag 13 april 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is wel makkelijk te pesten zo.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:19 schreef Herqules het volgende:
Die janmaat lijkt echt een huisvrouw met zijn wijve haarband
"Ajax supporters komen niet supporten. Ze komen controleren of er wel gewonnen wordt."quote:Op zondag 13 april 2014 19:20 schreef Intellectueel het volgende:
Schijtpubliek daar in de Arena. Die vervelende mensen die daar voldaan staan te klappen alsof ze naar een voorstelling kijken.
"hahaha"quote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
"Ajax supporters komen niet supporten. Ze komen controleren of er wel gewonnen wordt."
PSV IS 5E GEWORDEN! HET IS NIET TE GELOVEN! HET IS NIET TE GELOVEN!quote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is niet te geloven, PSV is geen landskampioen geworden.
~ Koert
Dat zijn teksten.quote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
"Ajax supporters komen niet supporten. Ze komen controleren of er wel gewonnen wordt."
Zure blik jaquote:
Nee, dat heeft de Chef Voetbal gedaan.quote:Op zondag 13 april 2014 19:29 schreef Pascalus het volgende:
Arno heeft zichzelf weer op zijn cluppie gezet.
Hij is de enige die er wat van kan.quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay trekt harde conclusie: ‘Misschien missen we wel kwaliteit’
oeeee
Uh, oke.quote:Op zondag 13 april 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij een andere wedstrijd had hij gewoon gezegd: ''Op duh laT''
Ik durfde dit niet uit te spreken.quote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een avontuurtje met Sjek gehad.
Hoorde op de terugweg vanuit Eindje in de auto dat er rellen waren in Amsterdam. Is die wedstrijd ook helemaal voor niets verplaatst.quote:Op zondag 13 april 2014 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer komen de live beelden van P2?
En een bevroren Twix?quote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een avontuurtje met Sjek gehad.
Waar waren die rellen? In de parkeergarage?quote:Op zondag 13 april 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde op de terugweg vanuit Eindje in de auto dat er rellen waren in Amsterdam. Is die wedstrijd ook helemaal voor niets verplaatst.
Tuig dat het is. Voor straf 3 punten in mindering brengen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde op de terugweg vanuit Eindje in de auto dat er rellen waren in Amsterdam. Is die wedstrijd ook helemaal voor niets verplaatst.
Ik hoorde dat er wat joden aan het dringen waren om weer de trein terug te nemen. De tijden veranderen zoals je ziet.quote:Op zondag 13 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar waren die rellen? In de parkeergarage?
Treinen vanaf Bijlmer-Arena reden met 40-45 minuten vertraging.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er wat joden aan het dringen waren om weer de trein terug te nemen. De tijden veranderen zoals je ziet.
Ah, vandaar dat het al in de 90e minuut kansloos leeg was in de ArenA.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er wat joden aan het dringen waren om weer de trein terug te nemen. De tijden veranderen zoals je ziet.
Ik blijf ze supporteren, maar wat een ongelooflijk kutseizoenquote:
Dat gebeurt normaal nooit nee.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vandaar dat het al in de 90e minuut kansloos leeg was in de ArenA.
Jammer dat ze de treffer van Beugelsdijk hebben gemist.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ze op 17e staan. Vallen me dus mee.quote:Op zondag 13 april 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik blijf ze supporteren, maar wat een ongelooflijk kutseizoenEcht een wonder dat ze niet onder de streep hebben gestaan. Vrijwel niks meer over van het frivole ploegje
Zal je zien dat ze komend jaar echt alleen maar achteruit gaan voetballen en 17e of 18e worden
Hopelijk werken ze Jan de Jonge er snel uit en halen ze een betere trainer.
Hopelijk tyfen ze het hele elftal op naar Siberiė.quote:Op zondag 13 april 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik blijf ze supporteren, maar wat een ongelooflijk kutseizoenEcht een wonder dat ze niet onder de streep hebben gestaan. Vrijwel niks meer over van het frivole ploegje
Zal je zien dat ze komend jaar echt alleen maar achteruit gaan voetballen en 17e of 18e worden
Het was vast nog niet zo leeg als het Philips Stadion.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaartjes boven hun stand geleefd. Alsof het aan de trainer ligt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar was jij dan?quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 13 april 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaartjes boven hun stand geleefd. Alsof het aan de trainer ligt.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een dooie ja. Vraag me af of die in de kleedkamer ook zo is.quote:Op zondag 13 april 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Jan WoutersHet blijft triest dat hij een hoofdtrainer is. Zo weinig uitstraling, zo weinig te vertellen, een grote kuttrainer.
Niet dan? Als je met beperkte middelen het boven verwachting doet is de kans nou eenmaal wat groter dat dat 'geluk' een keer op is.quote:
Je moet niet alles doen wat René tegen je zegt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fietsenstallingen aan het afbeunen.
Wat?quote:Op zondag 13 april 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fietsenstallingen aan het afbeunen.
Ik ookquote:Op zondag 13 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Ik moest stiekem wel lachen om al die successupporters die vandaag van de andere kant van Nederland naar Amsterdam zijn gereisd voor een huldiging.
RensAjacied was er ook bij?quote:Op zondag 13 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Ik moest stiekem wel lachen om al die successupporters die vandaag van de andere kant van Nederland naar Amsterdam zijn gereisd voor een huldiging.
Die gaan nu naar de bananen barquote:Op zondag 13 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Hier 15e, achter Cambuur, GAE en RKC. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat je dit wel zag aankomen met die leegloop vorig seizoen en de aanstelling van De Jonge, omdat ze niet beter kunnen krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ze op 17e staan. Vallen me dus mee.
Hoop dat ze ondanks de uitslagen toch de hele binnenstad afbreken.quote:Op zondag 13 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Eagles en Cambuur hebben nog veel minder middelen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet dan? Als je met beperkte middelen het boven verwachting doet is de kans nou eenmaal wat groter dat dat 'geluk' een keer op is.
Tuurlijk wel. Verbeek en Bosz deden het goed. De Jonge gewoon matig. Niet bijzonder slecht, maar zeker niet bijzonder.quote:Op zondag 13 april 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaartjes boven hun stand geleefd. Alsof het aan de trainer ligt.
Zo zou ik Heracles ook wel omschrijven ja.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet bijzonder slecht, maar zeker niet bijzonder.
Ik hoop echt dat Roda JC eindelijk degradeerdquote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda is bijna gedegradeerd.
Hopen op een stuntje van NEC en winst van Groningen.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda is bijna gedegradeerd.
Hopen op een stuntje van NEC en winst van Groningen.
Het is echt een wonder dat de pleuris niet is uitgebroken, omdat ze halverwege 17e staan of zoquote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zou ik Heracles ook wel omschrijven ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |