beetje raar zeg dat je nu doet alsof je me niet kent zeg?!?!? en ga dat nu niet ontkennen hè Tyron ik zag je laatst gewoon candy krushen hoor haha stiekemerd dat je er bent xD en hoe hou ik contact op youtube weet niet hoe dat werkt eigenlijk haha dus gr ria (en kan je me nog bellen over dat ene )quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo ria (en henk de poot van de hond) sorry ik accepteer niet verzoeken van al mijn subscribers (dan zou ik er echt heel veel hebben, stuk of 7 ofzo?) we kunnen wel contact houden via youtube
nou veel succes nog met farmville en blijf kijken!!!!
hallo riaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje raar zeg dat je nu doet alsof je me niet kent zeg?!?!? en ga dat nu niet ontkennen hè Tyron ik zag je laatst gewoon candy krushen hoor haha stiekemerd dat je er bent xD en hoe hou ik contact op youtube weet niet hoe dat werkt eigenlijk haha dus gr ria (en kan je me nog bellen over dat ene )
hey tyorn ik heb eer gister al je filmpjes gelijkt haha dat doe ik graag bij goede vlog makers (je hebt talent xd). ik heb je account aan bevolen bij anita mijn zus en aan mijn dochter destiny xd ze vinden je ook erg leuk me dochter vind je zelfs sexy haha misschien kan je contact met haar opnemen zou je graag willen ontmoeten gr riaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo ria
ja natuurlijk ken ik je nog!!11! je houdt contact op youtube door al mijn filmpjes (meerdere keren) te bekijken en te liken, vertel ook aan al je vrienden en vriendinnen van mijn kanaal, dat zou ik echt leuk vinden
fietstas hahahahahahaha ze kunnen er echt niks van WZAWZDB!!!!!!1!!!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah vitesse staat 4-3 achter bij cambuur
wat slecht zeg
omg die is zo lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef JanCees het volgende:
wat vind je trouwens van christian eriksen je weet wel die voetballer ik wil hem aanraken
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
omg die is zo lekker
(ik app nu stiekem wnt mn beste vriend is naar de wc XD hij raakt nu zn piemel aan wss omg)
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
omg die is zo lekker
(ik app nu stiekem wnt mn beste vriend is naar de wc XD hij raakt nu zn piemel aan wss omg)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |