welkom bij de club! genoeg games om je voor een lange tijd zoet te houden!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Reintji het volgende:
Ook weer bij de Nintendo consoleclub. De (launch) Wii gaat in de doos en morgen een WiiU uitpakken (leuke aanbieding van het Zelda pakket bij BartSmit).
Dat is wel zo, sowieso alle first party games zijn eigenlijk musthaves, en er zijn ook goede 3rd parties en indies. Het probleem is meer dat ik 15 ben, dus veel Nintendo franchises niet heb gespeelt, maar nog graag wil spelen. Het is dan balen als er een nieuwe console/QoL met games komt. Maar zolang ze maar games op dezelfde manier als bij de Gamecube uit blijven brengen ben ik blij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mwah, er zijn al behoorlijk wat goede spellen die je allemaal niet op een andere console kan spelen. Daarnaast komen er nog een paar en Nintendo blijft echt wel ontwikkelen voor de Wii U. Al is het al alleen maar om de loyale fans te steunen. Natuurlijk hoef je dan niet maandelijks een topper te verwachten aangezien er geen 3rd party is, maar eens in de 3/4 maanden verwacht ik dat nog wel de komende paar jaar. En als QoL wat is dan koop je dat er gewoon bij
Gerucht is al ontkracht door Nintendo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:33 schreef roy9 het volgende:
Jongens ik ben bang... Nou moet ik natuurlijk binnenkort een WiiU kopen, maar er zijn geruchten dat Nintendo nieuwe hardware op de E3 presenteert. Waarschijnlijk dat QoL ding. Ik hoop alleen niet dat ze stoppen met de U
En het eerste FOK! Mario Kart 8 tournament natuurlijk.quote:
W101quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:13 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een reden om Mario Kart te kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gestopt met spelen bij die waterwereld. Wat is die kut zegquote:Op zondag 4 mei 2014 09:06 schreef CoExist het volgende:
Verdomme! Sommige van die K-levels in Donkey Kong Country: Tropical Freeze zijn echt te lastig. Was ff 60 levens kwijt voor 1 level.
Heb nu in elk level wel alle KONG letters en puzzel stukjes en ben bij de eindbaas. Maar wil natuurlijk wel alles op 100% uitspelen.
Serieus? Ik geef nooit op! Games zijn niet de baas!quote:Op zondag 4 mei 2014 14:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met spelen bij die waterwereld. Wat is die kut zeg
Ja. En verrekte moeilijkquote:Op zondag 4 mei 2014 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waterwereld is beste wereld inderdaad. Grafisch en geluidstechnisch sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |