SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Rezania en Etsu willen Ahmadinejad rakenquote:
Ga bier drinken met je neefjequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:57 schreef d4v1d het volgende:
Er komt straks familie
En mijn neef(je)
Sociale interactie, mehIk wil slapen en ben moe.
Jij mag geen eens bierquote:
Grapje hihihihihi.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rezania en Etsu willen Ahmadinejad raken
Wat versta jij onder 'raken'?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grapje hihihihihi.
Ik heb zowel pax en Rez geraakt. Ik voel me echt heel speciaal.
Niet gedaan zeker?quote:
Ahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat onze huiden elkaar hebben geraakt.
Jah no partialquote:
en ranjaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je weer aan de wiet vieze junk :S
Toen ik woensdag wegging en je een hand gaf, kneep ik hard in je hand en toen moest je huilen.quote:
zieke stashquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je weer aan de wiet vieze junk :S
fl.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zal het etsu wel niet geweest zijn
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nee, etsu kwam al na 10 seconden. Ik dacht dat ie nog moest beginnen. Nee. ik moest poepen net en had pinda's + chili gegetequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh nee, etsu kwam al na 10 seconden. Ik dacht dat ie nog moest beginnen. Nee. ik moest poepen net en had pinda's + chili gegete
maar verder ben je een aardige jongen hoorquote:
Wtf?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik woensdag wegging en je een hand gaf, kneep ik hard in je hand en toen moest je huilen.
kannibalisme mag niet tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh nee, etsu kwam al na 10 seconden. Ik dacht dat ie nog moest beginnen. Nee. ik moest poepen net en had pinda's + chili gegete
je hebt zeker zn hersenen dr uit geneuktquote:
Major Lazerquote:
Wtfquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je hebt zeker zn hersenen dr uit geneukt
wtf houd nou eens op met die kut gifjes johquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
schatjes doe eens lief.
[ afbeelding ]
fissa fissa fissa
wtf roald doe eens niet zo opgewtfaktquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wtf houd nou eens op met die kut gifjes joh
wtf ga wiet roken ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wtf roald doe eens niet zo opgewtfakt
wtf hou je bek johquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wtf houd nou eens op met die kut gifjes joh
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
schatjes doe eens lief.
[ afbeelding ]
fissa fissa fissa
quote:
wtf ga je alsnog door :Squote:Op zaterdag 12 april 2014 19:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wtf hou je bek joh
[ afbeelding ]
je weet me te vinden #hoodfamequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders komen Snow en ik je opzoeken.
Weet ik tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
grapje toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Utrechtquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Utrecht zogenaamd mooiste grachtenstad van Europa :S
hou je ook van romatomaten?quote:
ik hang altijd met mn skelter ja toch. lkkr energydrink drinkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die niet hangen met de trekker
ben toch al een reptilianquote:
ik geef daar vijf goudstukken en een pijpbeurt voor, ruilen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:54 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ben een level vier magische chocolade reep, ik win
no way man, dat is net genoeg voor een gewone chocolade reepquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik geef daar vijf goudstukken en een pijpbeurt voor, ruilen?
pfew highroller hoor, mijn pijpbeurt is op zn minst 2 stukken diamant wardquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Ik geef 5 goudstukken, 2 zilverstukken en 7 bronsstukken,
Jij oefent wel vaak dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pfew highroller hoor, mijn pijpbeurt is op zn minst 2 stukken diamant ward
ik geef een biertje en een sigaretquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Ik geef 5 goudstukken, 2 zilverstukken en 7 bronsstukken,
Ruilen in het echte leven mag niet volgens de regels en ik heb een berichtje gestuurd naar de eigenaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pfew highroller hoor, mijn pijpbeurt is op zn minst 2 stukken diamant ward
mijn pijpbeurt skills zijn al op lvl van expert.quote:
bek houden, jij heb je acc te koop op marktplaatsquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ruilen in het echte leven mag niet volgens de regels en ik heb een berichtje gestuurd naar de eigenaar
niet dat ben ik niet dat is mijn broertjequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bek houden, jij heb je acc te koop op marktplaats
ja heb vanmiddag lekker buiten gespeeld op het pleintje en heb ook gevoetbald met de buurjongetjesquote:
ja, heb geknikkerd met wietparkietquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil gaan wonen in Apeldoorn ofzo
Maar als we in Utereg gaan meeten moet d4v1d wel komen
Druk..quote:
Jaloers..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja heb vanmiddag lekker buiten gespeeld op het pleintje en heb ook gevoetbald met de buurjongetjes
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja, heb geknikkerd met wietparkiet
wel 1`ding dat niet leuk was want een jongetje uit een andere buurt ene ahmad1nejad had mijn knikkers gestolenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Druk..Normaal ga ik zowat dood van verveling, maar nu druk bezig.
[..]
Jaloers..
[..]
Neem je pokemon kaarten mee dan gaan we hem eens even aanpakken!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel 1`ding dat niet leuk was want een jongetje uit een andere buurt ene ahmad1nejad had mijn knikkers gestolen
niet zo gemeen, anders roep ik mn moeder hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel 1`ding dat niet leuk was want een jongetje uit een andere buurt ene ahmad1nejad had mijn knikkers gestolen
Schoppen die handel en je knikker terugpakken! Don't be a sissy!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gewonnen hoor, dat hadden we afgesproken§quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Schoppen die handel en je knikker terugpakken! Don't be a sissy!
kon niet hij had een mes en hij zou me djoeken en als ik zou vertellen wat er gebeurt was aan mijn ouders dat hij zijn broers op mij af zou sturen en die hebben scooters en bontkragenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Schoppen die handel en je knikker terugpakken! Don't be a sissy!
En nektasjes, vergeet de nektasjes nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon niet hij had een mes en hij zou me djoeken en als ik zou vertellen wat er gebeurt was aan mijn ouders dat hij zijn broers op mij af zou sturen en die hebben scooters en bontkragen
ik prik jou als je zo doorgaatquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon niet hij had een mes en hij zou me djoeken en als ik zou vertellen wat er gebeurt was aan mijn ouders dat hij zijn broers op mij af zou sturen en die hebben scooters en bontkragen
ripquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef KitKatChunky het volgende:
mijn computer is aan het stervenwat is deze
gooi het op de grondquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef KitKatChunky het volgende:
mijn computer is aan het stervenwat is deze
Ik waarschuw je, ik heb die gele bonken eerlijk gewonnen. En anders steek ik de auto van je ouders in brandquote:
nu krijg je mn mes nooitquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:39 schreef c-u-t-e het volgende:
Kinders kinders, ophouden nu.. Het is nu wel weer even genoeg geweest hoor.. '
Inleveren die messen, anders krijgen jullie billenkoek!
Billenkoek van jouquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:39 schreef c-u-t-e het volgende:
Kinders kinders, ophouden nu.. Het is nu wel weer even genoeg geweest hoor.. '
Inleveren die messen, anders krijgen jullie billenkoek!
quote:
quote:
Wow! De hormonen vliegen me hier om de oren hahaha!quote:
Hahaha, ja inderdaad..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:44 schreef KitKatChunky het volgende:
Vanochtend was het een mossel overschot, nu is het een mayonaise buks overschot haha
Fikkie stokenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja inderdaad..
Ik ben zwaar in de minderheid.![]()
Ach, het is ook wel erg gezellig.. Al die kinderen die elkaar willen neersteken enzo.
Samen fikkie stoken jongens?
dat is illegaal! aivd ingelichtquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja inderdaad..
Ach, het is ook wel erg gezellig.. Al die kinderen die elkaar willen neersteken enzo.
oke, onder de auto van wietparkiet zn ouders?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja inderdaad..
Ja, moet hij maar niet mensen inlichten. Mietje!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke, onder de auto van wietparkiet zn ouders?
wij kunnen praten,quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, moet hij maar niet mensen inlichten. Mietje!
hey psst meisjequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, moet hij maar niet mensen inlichten. Mietje!
wil je mijn derdehands bmw zien?quote:
Mwuhahaha hij krijgt zware poets van mij als hij dat doet..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
kijk uit hij is een loverboy je wordt een hoertje als je met hem in zee gaat
ik heb kado voor jouquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha, ik heb dan echt een manier in mijn hoofd hoe je dat zegt
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wil je mijn derdehands bmw zien?
ik wil wel aan arif vragen of hij wat voor je kan hosselen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ik haat BMW's.. Geef mij maar een audi..
Ik heb geen rijbewijs..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik wil wel aan arif vragen of hij wat voor je kan hosselen?
maakt niet uit toch meisje, ik regel alles voor jouquote:
Brr, krijg de kriebels van die taal..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
maakt niet uit toch meisje, ik regel alles voor jou
ik laat jou de wereld zien schatjequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Brr, krijg de kriebels van die taal..
op ze minst op een magisch tapijt dan!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik laat jou de wereld zien schatje
ik heb net dvdbox van life van bbc gekocht...quote:
Met mij ook wel goed, wel druk met stage momenteel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaat goed en met jou dan?Tijdje niet gezien idd
een koude gele rakkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zeker, wel druk momenteel met stage en school enz. nu ff chillen met bier
Proost man!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zeker, wel druk momenteel met stage en school enz. nu ff chillen met bier
Bazenplaat is datquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oke oke
[ afbeelding ]
fissa fissa fissa
[ afbeelding ]
meet the fockers?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, zit ik een film te kijken, is er geen chips in huis. #struggles
terechte strugglesquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, zit ik een film te kijken, is er geen chips in huis. #struggles
je kunt ook gewoon een boterham etenquote:
Ja man, chips substitueren met een boterham, goed plan.quote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een boterham eten
in de oven/frituur met wat zout en paprikapoederquote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, chips substitueren met een boterham, goed plan.
Blegh.quote:Op zondag 13 april 2014 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
in de oven/frituur met wat zout en paprikapoeder
Daarna ga je over op sterker?quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek nu mijn laatste biertje van deze avond open
quote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb net Up! moeten kijken.__
Al waren die kikker en vogel wel tof.
Point!quote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef Lt.Surge het volgende:
kijken van wiequote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond die kikker wekker grappig, die oogjesquote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om die kapotte stemvervormer.
Die weet ik niet meer..quote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vond die kikker wekker grappig, die oogjes
Na een kwartier je lange hans uit de broek halen en haar laten kiezen. Weet je meteen waar je staatquote:
Ik was borrelnootjes aan het etenquote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na een kwartier je lange hans uit de broek halen en haar laten kiezen. Weet je meteen waar je staat
oke oke dan begrijp ik het. Daarna nog wel enige actie gekregen?quote:
Ze ligt nu naast me te slapen. De enige actie was mijn laptop open klappen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke oke dan begrijp ik het. Daarna nog wel enige actie gekregen?
so much voor de pussy power.quote:Op zondag 13 april 2014 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze ligt nu naast me te slapen. De enige actie was mijn laptop open klappen.
hij is aan t werk tochquote:Op zondag 13 april 2014 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar blijft Mono nou? Zo mooie tekening gemaakt
Hatsie Batsie met Moiraquote:Op zondag 13 april 2014 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar blijft Mono nou? Zo mooie tekening gemaakt
Ohquote:
beetje aftrekken in de trein om 2 uur snachts ofzo had ie het overquote:
okequote:Op zondag 13 april 2014 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik post hem wel ff voordat ik het vergeet
Moet centjes verdienen morgen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh.. begin je oud te worden dat je eerder naar bed moet?
Thanksquote:
Bedanktquote:
zou je niet eerst je manboobs laten verwijderen?quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Een penisvergroting. Op naar de 450 cm enzo
50 euro is wat. 2 cm?quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Een penisvergroting. Op naar de 450 cm enzo
Niet aanwezig.quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zou je niet eerst je manboobs laten verwijderen?
Ik kom van de week naar Middelburg. Ga waarschijnlijk ook naar het examenfeest.quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Euy LB
Wanneer kom je wat LP's uitzoeken? Het is trouwens ook de beurs morgen
quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom van de week naar Middelburg. Ga waarschijnlijk ook naar het examenfeest.
Morgen wordt het hem niet, tentamens enzulks
Goed punt, ik ga ff roken, in bed tv kijken, en bedenken hoe ik die 50 euro ga besteden.quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan ben ik er al wel hoor.
Dat ik naar examenfeest ga of dat ik morgen niet kom?quote:
koop lkkr wat keta of hero ofzoquote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt, ik ga ff roken, in bed tv kijken, en bedenken hoe ik die 50 euro ga besteden.
Het eerste, en met het tweede kan ik je wel helpen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik naar examenfeest ga of dat ik morgen niet kom?
Met?quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het eerste, en met het tweede kan ik je wel helpen.
Nickquote:
[img=500]quote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom verkleint fok steeds de gifjes die ik post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |