Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Wat u niet wilt dat een ander geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.
Braddie is hypocriet ten top, op het moment dat hij anderen kan pakken op onzekerheden/minpunten doet hij dat meteen, maar zodra er negatieve aandacht op hem gevestigd wordt dan is het huilenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat een ander u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
Ehm.. ik zie een vorm van pleonasme. Je bedoelt het vast goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat een ander geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
Braddie, is het niet wat frappant dat iemand die weet hoe het is als andere gemeen tegen hem doen dat uitgerekend tegen een ander doet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.
AdoraBella, lichamelijk gezien ben jij een man. Een heteroseksuele man zal nooit op jou vallen omdat jij geen primaire of secundaire vrouwelijk geslachtskenmerken hebt. Als jij dit niet kan accepteren, dan is dat van jou net zo goed bekrompen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.
Deze woorden ga je opvreten volgende week als Braddie weer huillie weggaat omdat niet iedereen vind dat je bent afgevallen.quote:
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.
Ja idd, niet dat dit openbaar is oidquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met chroestjovquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef chroestjov het volgende:
Niet alleen enorm hypocriet maar ook nog eens enorm bekrompen, dat is Braddie ten voeten uit.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.
Doe mij ook een bakkie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wacht even jongens, even popcorn pakken.
Geen halve liters kwark klappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wacht even jongens, even popcorn pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |