HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIEquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
BRADDIE.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKL
Wilde even misverstanden vermijden, en verder zei ik dat ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.
Je pikt ze er redelijk simpel tussenuit andersquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou liever niet.....
Dan wordt het weer zo'n spel van: ontdek de droeftoeter
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef probeer het volgende:
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he.
Ik zal mijn best doen, misschien krop ik wel weer gevoelens op en post ik in Juli een foto dat ik 200+ kg ben mattiquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef probeer het volgende:
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he.
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.
Hier de beste man in actie gedurende de dagquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgen
[ afbeelding ]
Kijk wat is die man veel afgevallen!! Oh nee deze foto's zijn achter elkaar gemaakt http://m.huffpost.com/us/entry/3643898/
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?
Je maakt het wel ingewikkeld, je neemt een hele omweg.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenhoe dom.
Braddie heeft het toch al gepost? Of is dat opeens niet openbaar dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja idd, niet dat dit openbaar is oid
[..]
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met chroestjov
Ga je nu ook nog transgenders pesten?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Braddie vertrouwenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Braddie heeft het toch al gepost? Of is dat opeens niet openbaar dan?
Maar goed... mijn reactie was dus naar aanleiding van dat ik het niet aan hem verteld zou hebben.
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?
Je maakt het wel ingewikkeld, je neemt een hele omweg.
Bier drinken en kut roepen, niks mis meequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein.
DMquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wtf doet hijquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier de beste man in actie gedurende de dag:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen, niks mis mee
Ewa braddie je moet gwn beetje chill die ding doen snap je en anders gewoon eten en zwaargewicht worden jwz vijanden pletten enzo sahbi.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, misschien krop ik wel weer gevoelens op en post ik in Juli een foto dat ik 200+ kg ben matti
Das zo'n tellsell tril ding om af te vallen geloof ikquote:
Mjah ..quote:
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wilde even misverstanden vermijden, en verder zei ik dat ook helemaal niet.
Overigens afvallenHalve liters klappen en kapsalon vreten
pics ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).
De helikopter doen is toch echt heul leuk hoor!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).
Nu ben ik benieuwd. Dm staat open.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet veel erger is dan jouw hoofdquote:
Nee, dat is omdat ik er qua uiterlijk vrouwelijk uitzie en niet mannelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ghehe
Hommos dat 't zijn (als daadwerkelijk als man geboren bent)
Weet je Braddie. Al die mensen die lovend spreken deden dit om je een hart onder de riem te steken. Op die foto's is slecht een minimaal verschil te zien, voornamelijk door de hoek van de foto. Maar 20 kg? Nee, eerder een keer goed schijten.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Overigens wel #teamAdorabelle vs Braddie
[..]
Das zo'n tellsell tril ding om af te vallen geloof ik
Dat maakt niet uit!?/!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik er qua uiterlijk vrouwelijk uitzie en niet mannelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!?/!Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach mijn praktische benadering van deze casus maar weer uit.quote:
Ik kan mij ergere dingen indenken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ga FOK! verlaten. ik zie jullie weer in de zomer!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"en nu meen ik het echt!"quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel meequote:
Maar ik snap je serieus niet. Ff zonder dollen dus ..quote:
Gewoon deel 2 openen want er zit een pizza in de oven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aah, topic bijna vol
Maargoed, mijn bak popcorn is ook bijna leeg.
Dit dus, tijd voor een slotje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Al die mensen die zo veel moeite doen om Braddie te begrijpenIs het gewoon een dikke ( haha ) troll die van aandacht houdt. Klaar.
Ja dat geloof ik ook wel, hell, ik zie het.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Al die mensen die zo veel moeite doen om Braddie te begrijpenIs het gewoon een dikke ( haha ) troll die van aandacht houdt. Klaar.
1 deel is mooi hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gewoon deel 2 openen want er zit een pizza in de oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |