Braddie is hypocriet ten top, op het moment dat hij anderen kan pakken op onzekerheden/minpunten doet hij dat meteen, maar zodra er negatieve aandacht op hem gevestigd wordt dan is het huilenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat een ander u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
Ehm.. ik zie een vorm van pleonasme. Je bedoelt het vast goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat een ander geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
Braddie, is het niet wat frappant dat iemand die weet hoe het is als andere gemeen tegen hem doen dat uitgerekend tegen een ander doet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.
AdoraBella, lichamelijk gezien ben jij een man. Een heteroseksuele man zal nooit op jou vallen omdat jij geen primaire of secundaire vrouwelijk geslachtskenmerken hebt. Als jij dit niet kan accepteren, dan is dat van jou net zo goed bekrompen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.
Deze woorden ga je opvreten volgende week als Braddie weer huillie weggaat omdat niet iedereen vind dat je bent afgevallen.quote:
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.
Ja idd, niet dat dit openbaar is oidquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met chroestjovquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef chroestjov het volgende:
Niet alleen enorm hypocriet maar ook nog eens enorm bekrompen, dat is Braddie ten voeten uit.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.
Doe mij ook een bakkie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wacht even jongens, even popcorn pakken.
Geen halve liters kwark klappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wacht even jongens, even popcorn pakken.
Helemaal waarquote:
Niet weten dat ik dat een uur voor het slapen doequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen halve liters kwark klappen
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met piraatquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja idd, niet dat dit openbaar is oid
Lees het verkeerd maar het klinkt wel goed. Ik kom echter net terug een chickie dus ik heb nu geen behoefte.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Popcorn en meisjes pakken? Of lees ik dit nu verkeerd
Indien zoute popcorn geeft dit een onbeschrijfelijke ervaring.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Popcorn en meisjes pakken? Of lees ik dit nu verkeerd
Zullen we maar weer een einde aan het topic van je gaan breien, want het is weer dieptriest. Dan moet je ook niet gaan zeuren als je zelf weer eens de pispaal bent als je op goedkope wijze andere mensen meent te moeten aanvallen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenhoe dom.
Jammer dat je niet verder kunt kijken dan dat lichamelijke. Aangezien je hersenen bepalen wat je je voelt, en niet je lichaam. Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit om dat iemand op mij valt, dat is voor mij niet interessant. Secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken heb ik overigens wel degelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AdoraBella, lichamelijk gezien ben jij een man. Een heteroseksuele man zal nooit op jou vallen omdat jij geen primaire of secundaire vrouwelijk geslachtskenmerken hebt. Als jij dit niet kan accepteren, dan is dat van jou net zo goed bekrompen.
Wat Braddies reactie niet goedkeurt.
Het helpt niet beste Frank, over twintig minuten heeft hij een nieuw topic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zullen we maar weer een einde aan het topic van je gaan breiden, want het is weer dieptriest. Dan moet je ook niet gaan zeuren als je zelf weer eens de pispaal bent als je op goedkope wijze andere mensen meent te moeten aanvallen.
Niet in de supermarkt een bak leeglepelen om je aan je schema te houdenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat een uur voor het slapen doe
Ik zou het je niet aantrekken, die jongen weet gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer dat je niet verder kunt kijken dan dat lichamelijke. Aangezien je hersenen bepalen wat je je voelt, en niet je lichaam. Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit om dat iemand op mij valt, dat is voor mij niet interessant. Secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken heb ik overigens wel degelijk.
Yo fatass retard, doe eens even normaal. Een paar verre vrienden van me die trans zijn en dat is al een beslissing voor ze die moeilijk genoeg is. Hebben ze geen onzekere droplul op een forum nodig om ook nog eens door onderuit gepoogd te worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenhoe dom.
Of een user genaamd TOTO69 opent weer een KLB topic over mij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het helpt niet beste Frank, over twintig minuten heeft hij een nieuw topic.
Oh god meid wat ergquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of een user genaamd TOTO69 opent weer een KLB topic over mij.
Moest lachenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Yo fatass retard,
Je bent dik. Eet.
Ja, hoe zou het toch komen dat er 100 Braddietopics zijn. Iets met karikatuur van jezelf en zo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je valt me in dit topic eigenlijk vies tegen braddie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je hetero bent zijn ook je hersenen niet aangetrokken tot mannen als man, no offence verder hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer dat je niet verder kunt kijken dan dat lichamelijke. Aangezien je hersenen bepalen wat je je voelt, en niet je lichaam. Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit om dat iemand op mij valt, dat is voor mij niet interessant. Secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken heb ik overigens wel degelijk.
Ach, alsof het mij wat interesseert.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, hoe zou het toch komen dat er 100 Braddietopics zijn. Iets met karikatuur van jezelf en zo.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je valt me in dit topic eigenlijk vies tegen braddie.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 5 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat
Binnen 61 minuten komt de melding dat Braddie die melding terugneemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 60 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat
En nu hoor ik ook weer dat hij alweer Blondje_93 probeert te hosselenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 60 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat
Je gehoor is goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En nu hoor ik ook weer dat hij alweer Blondje_93 probeert te hosselen
Nou liever niet.....quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Braddie wanneer maak je weer een nieuwe kloon aan?
BRADDIE.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE IK ZIE WAT JIJ NIET ZIET EN HET IS DIK.
je moederquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE IK ZIE WAT JIJ NIET ZIET EN HET IS DIK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je hetero bent zijn ook je hersenen niet aangetrokken tot mannen als man, no offence verder hoor.
Hahaha je vind jzelf dik hahaha sukkol XD XDquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
BRADDIE.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKL
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
je moederGeeft niet man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |