Yo bradster, wat vind je van mijn gedicht?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank, zo 2 uur cardio, en daarna nog even een stukje wandelen als "Cool down"
Doe je er ook krachttraining bij? Is wel aan te raden namelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank, zo 2 uur cardio, en daarna nog even een stukje wandelen als "Cool down"
Ik heb gewichtjes liggen ja, en ik doe squats (Wat eigenlijk ook onder krachttraining valt)quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:38 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Doe je er ook krachttraining bij? Is wel aan te raden namelijk
Ja uhuquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is met elke foto.
125, nog 271 te gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed bezig hoeveel kilo is eraf?
Uhu, hetzelfde met foto,s, de meeste kiezen de mooiste..quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja uhuHet is niet dat ik nu denk dat alle transformatie foto's op het internet fake zijn maar veel mensen kiezen wel hun slechtste before en hun beste after natuurlijk.
Wat is je lengte en wat was je gewicht in december?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
20 kilo in een tijdsbestek van 4 maanden.
Midden december > begin April.
Lengte is 1,81, gewicht in December was 124 kilo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:48 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is je lengte en wat was je gewicht in december?
Goed plan. Krachttraining is een must als je een jojo effect wilt voorkomen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lengte is 1,81, gewicht in December was 124 kilo.
Ik wil tot de 90 kilo gaan, dat is toch wel mijn streefgewicht, en daarna wil ik echt hard aan de slag met Focus T25 en eventueel krachttraining in de sportschool met een personal trainer
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar dit is lullig bedoeld.
Ja, daarom! Heb geen zin in dat ge-jojo heen en weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef eight het volgende:
[..]
Goed plan. Krachttraining is een must als je een jojo effect wilt voorkomen.
Ondanks dat jij mateloos kuttopics opent de laatste tijd, gewoon doorgaan met trainen en fuck wat anderen zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daarom! Heb geen zin in dat ge-jojo heen en weerDus krachttraining komt er wel, zeker omdat ik ook wel wat bredere armen wil iets bredere schouders/rug en eventueel een wasboardje
Ga ik ook zeker! Ik blijf doorgaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat jij mateloos kuttopics opent de laatste tijd, gewoon doorgaan met trainen en fuck wat anderen zeggen.
Dat is nou juist het probleem, Braddie krijgt een stijfje van aandacht, niet lullig bedoeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet afvallen voor jezelf, niet om bevestiging van anderen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |