quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 5 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat
Binnen 61 minuten komt de melding dat Braddie die melding terugneemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 60 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat
En nu hoor ik ook weer dat hij alweer Blondje_93 probeert te hosselenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 60 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat
Je gehoor is goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En nu hoor ik ook weer dat hij alweer Blondje_93 probeert te hosselen
Nou liever niet.....quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Braddie wanneer maak je weer een nieuwe kloon aan?
BRADDIE.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE IK ZIE WAT JIJ NIET ZIET EN HET IS DIK.
je moederquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE IK ZIE WAT JIJ NIET ZIET EN HET IS DIK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je hetero bent zijn ook je hersenen niet aangetrokken tot mannen als man, no offence verder hoor.
Hahaha je vind jzelf dik hahaha sukkol XD XDquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
BRADDIE.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKL
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
je moederGeeft niet man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIEquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
BRADDIE.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKL
Wilde even misverstanden vermijden, en verder zei ik dat ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.
Je pikt ze er redelijk simpel tussenuit andersquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou liever niet.....
Dan wordt het weer zo'n spel van: ontdek de droeftoeter
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef probeer het volgende:
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he.
Ik zal mijn best doen, misschien krop ik wel weer gevoelens op en post ik in Juli een foto dat ik 200+ kg ben mattiquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef probeer het volgende:
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he.
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.
Hier de beste man in actie gedurende de dagquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgen
[ afbeelding ]
Kijk wat is die man veel afgevallen!! Oh nee deze foto's zijn achter elkaar gemaakt http://m.huffpost.com/us/entry/3643898/
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?
Je maakt het wel ingewikkeld, je neemt een hele omweg.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenhoe dom.
Braddie heeft het toch al gepost? Of is dat opeens niet openbaar dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja idd, niet dat dit openbaar is oid
[..]
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met chroestjov
Ga je nu ook nog transgenders pesten?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |