ik ben wel net in bad geweestquote:
Het gaat om meisjes in de leeftijd van 13 tot 15 jaar,quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:39 schreef JanCees het volgende:
We gingen hier over praten: http://www.telegraaf.nl/b(...)_na_drankspel__.html
Als het iemand boeit.
Dat was ook onderwerp van discussie jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat om meisjes in de leeftijd van 13 tot 15 jaar,
Stinksnollen, en dat moet onze AOW betalen later.
Helemaal gek die jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat was ook onderwerp van discussie ja
13 t/m 15 jaar aan de sterke drank
Inderdaad, stoppen met school en een paar maanden in het buitenland werken, om vervolgens werkloos thuis te zittenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helemaal gek die jeugd van tegenwoordig
Roflmaoquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Inderdaad, stoppen met school en een paar maanden in het buitenland komen, om vervolgens werkloos thuis te zitten
Het is wat.
hebk niequote:
71 bedoel jequote:
quote:
moet oppassenquote:
ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Hoe solliciteer je in een supermarkt?
Ga je dan gewoon naar de balie of naar een kassa van hoi, ik wil graag solliciteren?
maar hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ga je dan gewoon naar de balie of naar een kassa van hoi, ik wil graag solliciteren?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer, eindelijk van die Volslank dating site af.
Dan loop je naar de balie en dan vraag je of ze een sollicitatieformulier hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |