Ik nietquote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Cikx het volgende:
Hoop echt op veel koolstof- en biochemie vragen
Ja wil ook veel biochemie vragen en daarnaast graag veel vragen over het onderwerp redoxquote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Cikx het volgende:
Hoop echt op veel koolstof- en biochemie vragen
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef ownz123 het volgende:
Om eerlijk te zijn snap ik niet wat het te maken heeft met thermoharders of thermoplasten. Je moet een fragment uit een polymeer teken. Dus dan is het toch zoals altijd dat je de uiteinde weergeeft met ~, want de polymeer gaat oneindig door.
thanks, zou je nat/wisb ook wat eerder kunnen plaatsen? ik heb namelijk vanaf donderdag alle tijd voor wis en natquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef Aladeen het volgende:
Natuurkunde en wiskunde b plaats ik ook nog de dag voor het examen online
Die acrylonitril moet meegenomen worden maar heeft een dubbele binding die open gaat, er moet dus nog een binding vormen. Idem voor die fenyl.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef Cikx het volgende:
Hmm hoe weet je bij vraag 8 van 2011-2, dat je die ~ tekens bij de 2 zij-groepen moet tekenen. Er staat nergens aangegeven dat het een thermoharder is of dat het dwarsverbindingen vormt, of is een kunststof altijd een thermoharder?
http://www.havovwo.nl/vwo/vsk/bestanden/vsk11iiex.pdf
http://www.havovwo.nl/vwo/vsk/bestanden/vsk11iiant.pdf
Dus je voegt 3 polymeren bij elkaar als het ware?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:40 schreef ownz123 het volgende:
Ja, maar de fragmenten die je teken als een dwarsverbinding op butadieen, zijn nog steeds fragmenten van een polymeer, dus dan moet je ook daar het ~ weergeven.
Ik had er gewoon een H bijgedaan, maar oké dat mag dan niet zomaar dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die acrylonitril moet meegenomen worden maar heeft een dubbele binding die open gaat, er moet dus nog een binding vormen. Idem voor die fenyl.
Fasen mag je weglaten op het examen, ladingen niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:56 schreef lazypenguin het volgende:
moet je voor scheikunde achter de atomen/ionen altijd lading/status(liquid) enzo achter schrijven?
moet je van elke soort stof ladingen opschrijven? of alleen opgeloste of losse ionen ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:58 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Fasen mag je weglaten op het examen, ladingen niet.
Alleen ionen hebben een lading toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef lazypenguin het volgende:
[..]
moet je van elke soort stof ladingen opschrijven? of alleen opgeloste of losse ionen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |