Dat is op zich wel een interessante discussie. Is graveltennis of (het oude) grastennis hoe tennis hoort te zijn? Iets voor een andere thread ooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:11 schreef Lagrinta het volgende:
Wel heerlijk hoor twee Spanjaarden tegen elkaar op gemalen baksteen. De volle zon erbij als het even kan dat is hoe tennis hoort te zijn.
Jaja, ik bedoelde ook op gravel. Madrid vorig jaar was ook kantje boord voor Nadal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dat deed hij in Parijs nog![]()
Zie het hem op gravel eerlijk gezegd nog niet doen, maar hoe mooi zou het zijn
Tuurlijk kun je daar over twisten. Ik vind Wimbledon geweldig alleen vind ik het slopende gevecht op gravel toch net wat lekkerder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:12 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een interessante discussie. Is graveltennis of (het oude) grastennis hoe tennis hoort te zijn? Iets voor een andere thread ooit
Grastennis is natuurlijk authentieker, maar ik vind dit tien keer leuker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:12 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een interessante discussie. Is graveltennis of (het oude) grastennis hoe tennis hoort te zijn? Iets voor een andere thread ooit
Een van die legendes uit de tijd voor de Open Era vondt bijvoorbeeld hoe sneller de ondergrond hoe echter het tennis.
hij kan niet slechter zijn dan Djokovic of wel?quote:
Ik gun hem deze set wel echt. Heeft hij meer dan verdiendquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
In een tiebreak vrees ik altijd voor Ferrer. Daar heb ik nooit zo'n vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |