quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister bijna topic in SEX geopend, dan was ik echt alle schaamte voorbij.
gadverdammequote:
Bij nader inzien ga ik dit niet hier publiekelijk op het forum zetten.quote:
bedanktquote:
Nu al erectieproblemen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik dit niet hier publiekelijk op het forum zetten.
lol watquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee wel een ander probleem nu ik niet meer drink
Ondernemer worden zekerquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik ga denk ik andere opleiding doen
Is dat opeens een nieuwe hype ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doetquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleidingquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doet
Gewoon gaan werken eerst om die WW te beurenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleiding
Broodje kroket voor 30 cent in de kantine
dat is nog eend de leefquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleiding
Broodje kroket voor 30 cent in de kantine
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doet
quote:
Technische Bedrijfskundequote:
Toen ik dit las wist ik hetquote:
Lijkt me ook wel leuke studie opzich.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen ik dit las wist ik het
Deze opleiding richt zich op het snijvlak van management en technologie. In een dynamische omgeving waar ondernemen complex en uitdagend is, daar voel jij je thuis.
Zal er ook vast wel in een soort WO studie zijn of nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuke studie opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |