Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zei nog zo, we zijn al bij nummer 8!
Oh, ik was niet cynisch en ik ook niet emotioneel. Ik hekel zulke users, het is geen KLB oid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet emotioneel worden nu, past niet bij je.
Gewoon lekker cynisch blijven.
O oeps.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zei nog zo, we zijn al bij nummer 8!
Durf ik het te zeggen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:03 schreef yosander het volgende:
Wist niet dat dit topic bestond, maar ik kom Groningen versterken
3e-jaars Farmacie present!
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Durf ik het te zeggen?
Lekker in het ivoren torentje van ADL bèta zitten doen en af en toe naar Zernike toe omdat Medisch geen normale labzalen voor practica heeft.
Nieuwe ESC locatie is wel mooi. In de medische faculteit een studentendesk met daarop groot 'Faculty of Mathematics and Natural Sciences'. HA. In your face Medische Wetenschappen.
Dat is wel echt kut zeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
TU/e heeft een ruimte tekort dus nu ook tentamens in het weekend en 's avonds
Natuurkunde? If so, dan had je eigenlijk met een van mijn beste vrienden in de zaal gezeten. Alleen hij heeft hem maar niet gemaaktquote:
Volgens mij doen ze alleen de herkansingen op kuttijden, en ook nog eens alleen bachelor. Ik heb er iig nog geen last van gehadquote:
Yep. Denk dat ik 'm wel gehaald heb. I.i.g een stuk beter m'n best gedaan dan de vorige keer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:48 schreef Novermars het volgende:
[..]
Natuurkunde? If so, dan had je eigenlijk met een van mijn beste vrienden in de zaal gezeten. Alleen hij heeft hem maar niet gemaakt
De RUG volgend jaar misschien ook 's weekends omdat alle tentamenperiodes gelijk worden getrokkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
TU/e heeft een ruimte tekort dus nu ook tentamens in het weekend en 's avonds
Raar volk daar in Grunn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
De RUG volgend jaar misschien ook 's weekends omdat alle tentamenperiodes gelijk worden getrokken.
For the record, farmacie valt in Groningen gewoon onder natuurwetenschappen.
Valt wel meequote:
Ah, het wordt dus een nog groter feest in de ubquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
De RUG volgend jaar misschien ook 's weekends omdat alle tentamenperiodes gelijk worden getrokken.
For the record, farmacie valt in Groningen gewoon onder natuurwetenschappen.
Op het Metaforum is het ook altijd veels te druk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ah, het wordt dus een nog groter feest in de ub
Niet haten op MF'jequote:Op zaterdag 12 april 2014 16:08 schreef Viezze het volgende:
Het metaforum is hartstikke kut. Wie dat bedacht heeft kan beter zijn diploma's inleveren
Waarom ga je geen master doen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt wel mee. Patiëntenzorg is maar een erg klein onderdeel in de bachelor en gelukkig maar. Maar ik ga dan ook geen master farmacie doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |