quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:12 schreef Soury het volgende:
Braddie is tof [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. Ik blijf het zeggen: deze man kan gitaar spelen, daar word je bang vanquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft best aardige muziekfilmpjes op youtube staan.
Heb zonet nog een youtubje van Braddie opgezet met halve liter blik die nog over was van de aanbieding.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik drink geen bier. Alleen eckte eckte. En jij?
Fok heldquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit. Ik blijf het zeggen: deze man kan gitaar spelen, daar word je bang van
Je draait al aardig bij nu.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit. Ik blijf het zeggen: deze man kan gitaar spelen, daar word je bang van
Kijk, je begon wat negatief hier maar je snapt het nu ook.quote:
Dat ging niet over onze Bradster he, maar over die wajong pannenkoek die hem loopt te dissen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk, je begon wat negatief hier maar je snapt het nu ook.
Jaloersquote:
Wat een kut kabouter is dat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat ging niet over onze Bradster he, maar over die wajong pannenkoek die hem loopt te dissen.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat ging niet over onze Bradster he, maar over die wajong pannenkoek die hem loopt te dissen.
Geen probleem man zand eroverquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry daarvoor.
Back fire dus. Die is leukquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry daarvoor.
Sigaar echt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geen probleem man zand eroverbakkie koffie sigaartje jeweet
Jij bent de sigaar denk ikquote:
Lul er maar overheenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja als een echte meneertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |