Misschien moet je weer een filmpje posten van iemand die doodbloedt om je punt duidelijker te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:48 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beter houd jij je maar even in klootviool.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je weer een filmpje posten van iemand die doodbloedt om je punt duidelijker te maken.
Ja lach er maar om.quote:
Het is wat.quote:
quote:
Het zit wel diep hè.quote:
Kijk dit soort nsbers zijn er om een ip ban te krijgen. Vieze verlinkers. Goed gedaan jochie. TRquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:52 schreef Soury het volgende:
KLB / Een beetje behoorlijke hond. Pareltje
Ik lach me rotquote:
V&A is nog beter.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:52 schreef Soury het volgende:
KLB / Een beetje behoorlijke hond. Pareltje
We zetten je lekker even te kakken. Met een pilsje erbijquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Kijk dit soort nsbers zijn er om een ip ban te krijgen. Vieze verlinkers. Goed gedaan jochie. TR
och meiske tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:57 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Niet zo netjes van je hoor een ban bespreken.
Tweede tr gemaakt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
We zetten je lekker even te kakken. Met een pilsje erbij
Lolquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:57 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Niet zo netjes van je hoor een ban bespreken.
Braddie is de beste, uiteraard.quote:
quote:
Oh ik kan niet meer posten hoe dat nouquote:
Voor een half jaar wat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:59 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Jij staat al hoog in de lijst voor een half jaar.
Ban sorryquote:
Dat zal allemaal wel meevallen.quote:
Wat verwacht je rond dit tijdstip.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geneuzel in de marge hier in zijn topic.
hahahahquote:
Oh gelukkigquote:
Je bent cool hoorquote:
Wat is datquote:
onur smileyquote:
12quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |