Tjahhhh ik heb ook zo vaak (prive) FOK! paints gemaakt van users om ze af te zeiken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Braddie het volgende:
Kijk eens naar die toto kerel, die maakt hele paints van mij, dan denk ik.. Ja, ik vind het leuk dat je paints van mij maakt, ze zijn erg goed vaak, en ik kan er hard om lachen.. maar WAAROM doe je het?!?!
Precies! En dat is dus juist hetgene wat zo veel gebeurd hier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tjahhhh ik heb ook zo vaak (prive) FOK! paints gemaakt van users om ze af te zeiken.
Maar de intentie was er om grappen mee te maken en dat mensen door mij zouden lachen.
De mensen die het vervolgens tegen je gebruiken, zijn pas triest.
Het barst van de Braddie's in de KLB en 1.0 ontwikkeld zijn stijl steeds beter. .quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het irriteert je, gr gr Braddie 2.0.
Bleef het daar maar bij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:40 schreef robr0 het volgende:
Wees trots op jezelf vieze drol. Ga lekker zoals de rest van je familie, je hele leven uitkering trekken en wel lekker op deze maatschappij kankeren _0_
Waarom gelijk zo negatief? Ondanks zijn afkomst probeert hij er wat van te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:40 schreef robr0 het volgende:
Wees trots op jezelf vieze drol. Ga lekker zoals de rest van je familie, je hele leven uitkering trekken en wel lekker op deze maatschappij kankeren _0_
Kijk, jij snapt het.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
Braddie
Laat al die anonieme internetheldjes maar lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |