Ja, doe eens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
he deadrez wil je nog een filmpje zien?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef chroestjov het volgende:
Heb jij je antipsychotica weer eens niet ingenomen?
Hou anders nog even een nachtelijke marcheersessie om een beetje rustig te worden.
Wat jij doet is wel duidelijk tjappie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat mijn achternaam alles zegt over mijn leven, en hoe ik mij gedraag, en wat ik doe
Kortzichtige kerel.
Nee jij bent een wel gemanierd persoonquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat jij doet is wel duidelijk tjappie.
Hij heeft ons allemaal tuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:29 schreef richolio het volgende:
JezusDoe je nou zo achterlijk als troll of heb je het gewoon echt niet door?
Inderdaad. Brad denkt dat hij het monopolie heeft op alles en daarom overal boven staat. Maar niks is minder waar, hij is gewoon achterlijk denk ik? Ik zou graag willen dat het een troll is, maar ik begin te denken dat hij het gewoon echt niet door heeft.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij staat helemaal nergens boven knulletje, met je criminele familie.
Ik licht geen mensen op in V&A met Playstations, Bradley.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee jij bent een wel gemanierd persoon
Ik sta zéker niet overal boven, maar wel achter types zoals de meeste FOK!kers die dit soort gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad. Brad denkt dat hij het monopolie heeft op alles en daarom overal boven staat. Maar niks is minder waar, hij is gewoon achterlijk denk ik? Ik zou graag willen dat het een troll is, maar ik begin te denken dat hij het gewoon echt niet door heeft.
Ik probeerde me in te houden om hier te reageren, maar het moest.
Dit soort geforceerde praatjes zijn ook wel een beetje triest.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad. Brad denkt dat hij het monopolie heeft op alles en daarom overal boven staat. Maar niks is minder waar, hij is gewoon achterlijk denk ik? Ik zou graag willen dat het een troll is, maar ik begin te denken dat hij het gewoon echt niet door heeft.
Nee, jij licht mensen op met die paints van jequote:Op zaterdag 12 april 2014 01:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik licht geen mensen op in V&A met Playstations, Bradley.
Hoezoquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit soort geforceerde praatjes zijn ook wel een beetje triest.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar wel overal voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik sta zéker niet overal boven, maar wel achter types zoals de meeste FOK!kers die dit soort gedrag vertonen.
Dat dus.quote:
Hoe komt het dat al je vrienden je stompen of niet mogen (zie al je KLB-topics)? Wil je er over praten bradley?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, jij licht mensen op met die paints van je
Uiteraard, dat krijg je als breed gebouwd persoon, dan heb je nou eenmaal snel dat je voor mensen staat.quote:
Geef je ook nog antwoord op mijn vraag? Ik heb vrij weinig aan zo'n emoticon. Er was niks geforceerds aan.quote:
Heb ik niks aan. Weet je het zelf misschien wel dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denk nou eens 3 seconden na, dan snap je wat hij bedoelt.
Dat was de regel waar ik vooral op doelde, dus het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Geef je ook nog antwoord op mijn vraag? Ik heb vrij weinig aan zo'n emoticon. Er was niks geforceerds aan.
Zo is dat, niet altijd even prettig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard, dat krijg je als breed gebouwd persoon, dan heb je nou eenmaal snel dat je voor mensen staat.
Dat begrijp ik, maar helaas kan ik daar niets aan doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo is dat, niet altijd even prettig.
Insanity en toewijding.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar helaas kan ik daar niets aan doen.
Niveau zakt weer af naar rugridder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een kontenbatser?
Nee manquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een kontenbatser?
Dat kan je volgende keer ook meteen zeggen. Aparte reacties vind ik dat altijd. Ik vind er niets raars aan, maar goed, daar verschillen we van in mening.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was de regel waar ik vooral op doelde, dus het antwoord op je vraag.
Hier ben ik het trouwens wel mee eens, ik snap ook niet wat er nou zo hilarisch is. Maar misschien heb ik iets gemist ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Braddie het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe 99% van FOK! kudde gedrag vertoont, als ik een topic open, maakt niet uit waar het over gaat, iedereen reageert wel, en ze hebben ook allemaal dezelfde manier van het "beledigen" van mij.
Van uitstel komt afstel. Shaun White T wacht op die zachte billetjes van je!quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toewijding is er! Insanity niet (Te belastend) Focus T25 wel.
Ga er over 2 weken mee starten.
Ik vind het gewoon prachtig dat, het niet uitmaakt wát ik typ, of het nou gaat over marokkanen, over auto`s, over fietsen, of over een andere user, het toch wel weer uitdraait op een backfire.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hier ben ik het trouwens wel mee eens, ik snap ook niet wat er nou zo hilarisch is. Maar misschien heb ik iets gemist ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |