SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Tja... die ziet zo iemand letterlijk...quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt zo naarDie machinist klonk ook echt heel overstuur toen de trein stil stond en hij omriep dat we een persoon hadden aangereden. Maar wij in die coupé wisten dat allang
[..]
Ja beetje vaag na-gevoel nogJe zit er toch wel beetje mee in je hoofd. Maar nu gewoon jointje aan en chillen en zo slapen
![]()
Mono en m'n vader zeiden dat ik dat nog wel een paar dagen hou, ook dat ik bij harde geluiden nu een seconde erg schrik dat er iemand dood is ofzo, maar niks ernstigs ofzo.
Verder alles goed
quote:
Ja hee zeg, zo makkelijk is het allemaal niet.quote:
Bedanktquote:
Ja idd, wel apart dat ik het eerder meemaak dan Mono de machinistquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... die ziet zo iemand letterlijk...
Ziek. Hier heb je een liedje. Ik ben niet meer instaat tot diepgaande gesprekken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga slapenlobi alles
Gvd, dat pasgeboren mormel is nu al bijna net zo groot geschapen als ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga slapenlobi alles
Kennelijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik heb ze ook maar via-via gekregen. Waarom krijg jij ze eigenlijk tweedehands, jullie staan wel wat dichter bij elkaar.
[..]
Ja hee zeg, zo makkelijk is het allemaal niet.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet.![]()
Gelukkig heb ik jou nog Miquel zingende in een tandenborstel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga slapenlobi alles
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet.![]()
Gelukkig heb ik jou nog Miquel zingende in een tandenborstel![]()
![]()
En sindsdien ben je verliefd?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Eerste wat Ro me stuurde was een filmpje van hem die zong in zijn badkamer
Het was liefde op eerste stemgeluidquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En sindsdien ben je verliefd?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het was liefde op eerste stemgeluid
Hm.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Rodawa het volgende:
Jullie geheugens zijn te goed. Gelukkig ligt dat nu ver achter me, heb al in geen maanden niet meer de drang gehad zulke oscarwaardige films te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |