abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 mei 2014 @ 20:44:54 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140032698
Als brecht wat meer zou lezen, zou ze niet zulke kolder uitslaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:43:16 #152
75556 erkel
back from Dagestan
pi_140035061
Is al genoemd dat dit (super)ding (overigens) niet op KPN 4G zal gaan werken? Voor mij dus helaas een No Go daardoor.
Weisst
pi_140057630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef RobertNL het volgende:
Ik zie het meer als een slimme manier van marketing. Je krijgt een buzz en veel exposure (overal al topics voor invites).

Daarnaast duurt het even voordat een productie goed loopt, nu kunnen ze deze ''rustig'' op gang brengen en stapsgewijs opschalen. Daarnaast daalt in 2/3 maanden de kostprijs voor de onderdelen nog iets verder wat als voordeel heeft dat er marge overblijft.

Zijn veel meer Chinese bedrijven die zo werken:
- Toestel voor kostprijs op de markt
- Naar verloop van tijd verdienen door dat componenten goedkoper worden.

Een normaal systeem met een wachtlijst is ook niet ideaal, mensen hebben dan altijd snel de neiging om te gaan zeuren als ze er op staan en geen toestel krijgen ;)
Met een wachtlijst weet je tenminste zeker dat je er ooit eentje krijgt. Veel tamtam rond de Onplus One, maar hoelang duurt het vooraleer je er eentje kunt kopen? Ach kom zeg. Ik begrijp echt niet wat voor kneuzen er aan het roer staan van dat bedrijf. Het is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet als je een grote vraag creëert, maar deze niet eens voor de helft voldoet. Zo verlies je klanten. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Als brecht wat meer zou lezen, zou ze niet zulke kolder uitslaan
Jaja Einstein.

PS: Geplukt van het Onplus One forum:
"A pre-order would've fix this... I get 30000 phones in pre-order, I make 30000 phones and then maybe a little more (100 or so) and from there you start moving your numbers around depending on demand (which in theory shouldn't be as high as pre-order since you hyped this phone to infinity and beyond).

Another way could have been shipments days. Every 10th of the month (as an example) an order will be made. Everyone can order a phone, but all phones will be manufactured on that day as a bulk. You once again maximize the number of phones that you make in each bulk, so numbers should go down a bit on cost, yet you are not risking money you don't already have.

This are just 2 ways I thought of while typing this post, why go with an invite system?"

Ik ben lang niet de enige die dat invitesysteem gewoon onzin vindt.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:42:41 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140057735
:')

Wat ze doen klinkt raar maar is beter dan betalen en eindeloos wachten. Als je niet wil wachten moet je gewoon lekker een s5 kopen voor het dubbele
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140057803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Catch22- het volgende:
:')

Wat ze doen klinkt raar maar is beter dan betalen en eindeloos wachten. Als je niet wil wachten moet je gewoon lekker een s5 kopen voor het dubbele
Eindeloos wachten is hetgeen je nu toch moet doen voor de Oneplus One? Tevens heb je veel sneller een preorder dan een Oneplus One als het zo traag blijft gaan wat betreft productie.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:55:28 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140058132
Dat weet je niet. Ik heb mijn twijfels, maar als de productie op gang komt gaat het hard.

Als je had verwacht dat een "nieuw" bedrijf (eigenlijk is het een submerk van oppo) met een dergelijke propositie binnen no-time kan leveren dan ben je wel naief. Ze hebben al enige tijd geleden aangegeven dat eind juni er voorraad was om te kunnen gaan leveren en het relatief makkelijk zou zijn om een invite te krijgen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140059253
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat weet je niet. Ik heb mijn twijfels, maar als de productie op gang komt gaat het hard.

Als je had verwacht dat een "nieuw" bedrijf (eigenlijk is het een submerk van oppo) met een dergelijke propositie binnen no-time kan leveren dan ben je wel naief. Ze hebben al enige tijd geleden aangegeven dat eind juni er voorraad was om te kunnen gaan leveren en het relatief makkelijk zou zijn om een invite te krijgen
Als het relatief makkelijk zou zijn om aan een invite te geraken, dan zouden ze een gewone verkoop houden. ;)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:42:14 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140059956
Nee |:(
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:29:10 #159
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_140061768
Ik haak af helaas. Moet voor juni een nieuwe kiezen van t werk :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_140061890
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:29 schreef Faux. het volgende:
Ik haak af helaas. Moet voor juni een nieuwe kiezen van t werk :P
KUT
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:34:20 #161
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140062046
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ze noemen bij de specs

Something better than pre-order

Wat natuurlijk wel suggereert dat ze gelijk kunnen leveren.
Aan de andere kant. Trouwe gebruikers hebben voordeel. In plaats van weken/maanden produceren tot er een behoorlijke voorraad is, krijgen zij nu maanden/weken eerder de primeur, maar mensen vergeten dit.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:54:15 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140063159
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Trouwe gebruikers hebben voordeel. In plaats van weken/maanden produceren tot er een behoorlijke voorraad is, krijgen zij nu maanden/weken eerder de primeur, maar mensen vergeten dit.
Brechtje vergeet dat. Of snapt het gewoon niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:01:38 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140063505
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:39 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Met een wachtlijst weet je tenminste zeker dat je er ooit eentje krijgt. Veel tamtam rond de Onplus One, maar hoelang duurt het vooraleer je er eentje kunt kopen? Ach kom zeg. Ik begrijp echt niet wat voor kneuzen er aan het roer staan van dat bedrijf. Het is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet als je een grote vraag creëert, maar deze niet eens voor de helft voldoet. Zo verlies je klanten. ;)
Wacht even, neem bijvoorbeeld een random ander merk die een vergelijkbaar geprijsd toestel zou verkopen. Die wachtlijst zou enorm lang en niet te overzien worden ben ik bang.
quote:
[
PS: Geplukt van het Onplus One forum:
"A pre-order would've fix this... I get 30000 phones in pre-order, I make 30000 phones and then maybe a little more (100 or so) and from there you start moving your numbers around depending on demand (which in theory shouldn't be as high as pre-order since you hyped this phone to infinity and beyond).
Dan maak je dus batches van 100 / 1000 per dag en moet je een maand wachten tot je voorraad hebt?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:44 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Eindeloos wachten is hetgeen je nu toch moet doen voor de Oneplus One? Tevens heb je veel sneller een preorder dan een Oneplus One als het zo traag blijft gaan wat betreft productie.
Wie geeft aan dat je eindeloos moet wachten dan? Dat is bij een Pre-order niet anders toch?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:24 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Als het relatief makkelijk zou zijn om aan een invite te geraken, dan zouden ze een gewone verkoop houden. ;)
Nogmaals voordelen van dit systeem:
- Geen mensen die ''wachten'' niemand zit aan je vast
- Vertragingen beter op te vangen
- Geen klantenservice die pre-orders moet schrappen uit de lijst omdat ze niet meer willen
- Rustig op gang brengen productie, direct 100% productie heeft nadelen qua QA.
Ze sturen nu weg wat ze hebben, mensen hebben dus eerder het toestel.

Pre-order is ook niet alles, vooral als je niet direct aan de vraag kan voldoen. Bijvoorbeeld de Pebble reddit was ook niet heel gezellig tijdens de pre-order van de steel. Allemaal klagende mensen over ''hun'' order. Dat heb je tijdens die systeem niet.
Voor beide systemen is iets te zeggen, maar pre-order is ook alles behalve de beste oplossing.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140064219
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wacht even, neem bijvoorbeeld een random ander merk die een vergelijkbaar geprijsd toestel zou verkopen. Die wachtlijst zou enorm lang en niet te overzien worden ben ik bang.

[..]

Dan maak je dus batches van 100 / 1000 per dag en moet je een maand wachten tot je voorraad hebt?

[..]

Wie geeft aan dat je eindeloos moet wachten dan? Dat is bij een Pre-order niet anders toch?

[..]

Nogmaals voordelen van dit systeem:
- Geen mensen die ''wachten'' niemand zit aan je vast
- Vertragingen beter op te vangen
- Geen klantenservice die pre-orders moet schrappen uit de lijst omdat ze niet meer willen
- Rustig op gang brengen productie, direct 100% productie heeft nadelen qua QA.
Ze sturen nu weg wat ze hebben, mensen hebben dus eerder het toestel.

Pre-order is ook niet alles, vooral als je niet direct aan de vraag kan voldoen. Bijvoorbeeld de Pebble reddit was ook niet heel gezellig tijdens de pre-order van de steel. Allemaal klagende mensen over ''hun'' order. Dat heb je tijdens die systeem niet.
Voor beide systemen is iets te zeggen, maar pre-order is ook alles behalve de beste oplossing.
Klopt, maar dat ze niet eens een datum prikken op een normale verkoop is echt wel jammer hoor.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:17:11 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140064277
Tja, je kan wel wat beloven maar zelfs merken komen dat regelmatig niet na ;)
Its ready when its ready
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:45:24 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140066005
Liever dat ze een paar weken extra nemen dan dat ze het maar asap pushen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140109310
Hoe kan je momenteel aan een invite komen? Wil deze telefoon graag gaan aanschaffen. Maakt niet uit of het een tijdje duurt.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 18 mei 2014 @ 23:28:02 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140114436
Niet. Vooralsnog.

Hun forum zal de eerste plek zijn waar je wat leest. Ik zal het hier ook melden als ik wat lees
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 19 mei 2014 @ 01:03:16 #169
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140118042
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef Catch22- het volgende:
Liever dat ze een paar weken extra nemen dan dat ze het maar asap pushen.
Als de hardware maar goed is! Een paar kleine bugs in de software valt altijd nog te fixen! Ze hebben trouwens aan de eerste 100 beloofd dat ze binnen 2 weken de 64GB krijgen met final software, dus dan zal de volgende batch dichtbij zijn!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140147279
Toch maar een beetje m'n best gedaan voor een invite te versieren, m'n G4S zal toch nooit aankomen. Wie niet waagt, niet wint zeker?

Al is de kans op een invite nu zo goed als onbestaande, echt duizenden gebruikers willen er één. Ik denk dat het nog een halfjaar duurt vooraleer je zomaar een invite kunt pakken..
  maandag 19 mei 2014 @ 22:05:27 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140149033
Dat weet je niet. Als ze een beetje productie aankunnen dan kan t rap gaan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:09:20 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140158419
Ik lees net dat ze denken 30k per dag te kunnen doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:27:21 #173
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140160914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik lees net dat ze denken 30k per dag te kunnen doen.
Alsof ze dat daadwerkelijk doen. Ik denk dat de Oppo Find 7 toch voorrang krijgt bij Oppo.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140181196
Geniale comment en o zo waar:

"The invite system is the biggest turn off for me. So basically you have to get lucky and win a raffle or contest. Or you have to actually know someone who won the raffle or contest. Then you can maybe purchase the phone if you can do it within 24 hours. I figure by the time my One+ invite gets to me, I will probably own a new Nexus 6."
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:24:33 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140186027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:51 schreef Brecht35 het volgende:
Geniale comment en o zo waar
Dus je kan ook al in de toekomst kijken :P?
Hoe kan je vooraf kritiek hebben, gewone pre-orders zijn ook kloten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')