Het duurt nu alsnog 4 maanden (althans, voor de S4, One 3 maanden). Vind ik vrij lang.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
'Bloated' is persoonlijk, als je wat aan de toegevoegde functies hebt is het natuurlijk juist een voordeel.
Daarbij heeft mijn telefoon meestal twee maanden na de officiële release de update naar een nieuwe Android-versie en dat gaat in de toekomst nog sneller worden. Als eindgebruiker merk je meestal ook niet meer dan een veranderd versienummertje bij de instellingen.
Zeker een kwestie van smaak, maar ik vraag mij bijvoorbeeld echt af wat ik nou aan die update van 4.3 naar 4.4 had.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het duurt nu alsnog 4 maanden (althans, voor de S4, One 3 maanden). Vind ik vrij lang.
Anyhow; dat is smaak. Ik heb liever een kalere android waarbij de gebruiker zelf kan kiezen wat hij handig vindt.
even afwachtenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:31 schreef DeMessias het volgende:
Tips om 'm te kopen? De site werkt niet echt mee.
twitter:oneplus twitterde op woensdag 23-04-2014 om 10:27:04Thousands of people online at the same time - Congratulations world. You grinded our servers to a halt! #NeverSettle reageer retweet
Dat is jammer inderdaad. Bij KPN en Vodafone heb je dan verminderde 4g dekking. En de grootte is ook een tegenvaller. Maargoed; een 64Gb hi-specced telefoon met zo'n camera en zo'n accu voor 299 euro. Damn.quote:
Weet je hoe dit voor België is?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Bij KPN en Vodafone heb je dan verminderde 4g dekking. En de grootte is ook een tegenvaller. Maargoed; een 64Gb hi-specced telefoon met zo'n camera en zo'n accu voor 299 euro. Damn.
224 is de Moto G, maar die heeft wel een beter formaat scherm.. Als deze 4.5 inch was geweest had ik 'm sws gekocht, maar 5.5 inch.. Dat is toch wel echt enorm (past niet in mn zak). Weet jij overigens of er nog andere geweldige smartphones van maximaal 4,5 inch binnenkort gaan uitkomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Catch22- het volgende:
Ja. 4.4.2 via cyanogenmod. Vanaf mei zou hij idd te koop moeten zijn. Over voorraden is totaal niets bekend, dus dat is afwachten. Als je die 90/120 euro (moto g is 180 toch?) kan missen zou ik absoluut even wachten.
In België moet je daar dus echt geen rekening mee houden. De 3G dekking is al kak, laat staan 4G. 3G heb je op redelijk wat plaatsen, maar de plaatsen met 4G zijn zo gering dat het gewoonweg te verwaarlozen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |