Vind ik ook wat raar. Heb steeds meer twijfels bij dit apparaatquote:Op donderdag 17 april 2014 19:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Er komt een invite systeem om deze telefoon te kopen, belachelijk.
alsjeblieft blijf uit je topic met je gezwets. Ik zie je al genoeg onzin posten in andere topicsquote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef Brecht35 het volgende:
"Even better than preorder"?
LOL, bullshit ja! Preorders krijgen hun toestel met 100 procent zekerheid binnen, zo'n invitesysteem is pure kak.
Jiayu G4S it is, nu ben ik nog meer overtuigd van m'n aankoop die ik ga doen.
Htc en sony hebben die allebei toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik mis High-end Android toestellen die ongeveer even groot als de Iphone zijn
Die van Sony komt inderdaad in de buurt, die van Htc ligt achter qua specs. Maar dit soort toestellen met zo min mogelijk bloatware vind ik juist mooiquote:Op donderdag 17 april 2014 21:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Htc en sony hebben die allebei toch?
Er komt volgens mij ook een m8 mini met goede specs. Cm installeren kan bijna altijd natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die van Sony komt inderdaad in de buurt, die van Htc ligt achter qua specs. Maar dit soort toestellen met zo min mogelijk bloatware vind ik juist mooimaar dat zijn vrijwel altijd tablet-phones.
Hoezo onzin?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alsjeblieft blijf uit je topic met je gezwets. Ik zie je al genoeg onzin posten in andere topics
Hier zit wel iets meer filosofie achter.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:58 schreef redboyke het volgende:
dit word net zo'n phone als de G3
die op papier ook leuk leek en achteraf toch regende van klachten.
Ja natuurlijk, dat kan bij ieder android device.quote:
Is da zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat kan bij ieder android device.
Ja tuurlijkquote:
Wist ik niet, had wel verwacht dat ik dan meer Galaxy's met iOS ofzo zou zien, zeker als je meeneemt dat iOS voor specifieke resoluties gemaakt is, nooit gedacht dat je dan kon 'emuleren' op een android. Tof.quote:
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wist ik niet, had wel verwacht dat ik dan meer Galaxy's met iOS ofzo zou zien, zeker als je meeneemt dat iOS voor specifieke resoluties gemaakt is, nooit gedacht dat je dan kon 'emuleren' op een android. Tof.
Ik heb echt nul komma nul verstand van alles wat met Android te maken heeft, zou me niets verbazen als iemand een sandbox heeft gemaakt waar iOS in draait. Maar je loopt me dus te fucken?quote:
Ik dacht dat je grappig kwam doen, het blijft Fok! hequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb echt nul komma nul verstand van alles wat met Android te maken heeft, zou me niets verbazen als iemand een sandbox heeft gemaakt waar iOS in draait. Maar je loopt me dus te fucken?
Ach zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grappig kwam doen, het blijft Fok! he
Je kan geen iOs op non-Apple telefoons draaienOp deze telefoon draait Cyanogenmod. Dat is een Androidversie die is opgebouwd vanaf de Androidbasis met een paar kleine aanpassingen van OnePlus. Dus geen meuk zoals op reguliere Samsung of HTC toestellen.Dus minder vertraging door een overdreven skin en sneller updates
Ja, maar dat gaat met iOs niet gebeuren. Je hebt wel toestellen die Android en Windows Phone kunnen draaien. En je kan met BlackBerry OS Android apps draaien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zo.
Wat ik van Android weet is dat je er alles mee kunt, dus ik zat al te denken aan een sandbox (zoals die bijvoorbeeld in xcode zit, in OSX waar je je iOS apps in bouwt). Zou lekker vernieuwend zijn, een phone waar je je eigen os op kan draaien.
De lagen van HTC en Sony zijn tegenwoordig zo licht dat je geen enkele vertraging meer hebt en je wel een mooiere en gebruiksvriendelijkere Android-ervaring hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grappig kwam doen, het blijft Fok! he
Je kan geen iOs op non-Apple telefoons draaienOp deze telefoon draait Cyanogenmod. Dat is een Androidversie die is opgebouwd vanaf de Androidbasis met een paar kleine aanpassingen van OnePlus. Dus geen meuk zoals op reguliere Samsung of HTC toestellen.Dus minder vertraging door een overdreven skin en sneller updates
Nou, ik volg de Android updates vanaf de zijlijn, maar ik kan nu niet zeggen dat de fabrikanten rap updaten. En die fabrikantenskins zijn imo nog steeds vrij bloated.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De lagen van HTC en Sony zijn tegenwoordig zo licht dat je geen enkele vertraging meer hebt en je wel een mooiere en gebruiksvriendelijkere Android-ervaring hebt.
Snap dat gefap op kale Android nooit zo.
'Bloated' is persoonlijk, als je wat aan de toegevoegde functies hebt is het natuurlijk juist een voordeel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, ik volg de Android updates vanaf de zijlijn, maar ik kan nu niet zeggen dat de fabrikanten rap updaten. En die fabrikantenskins zijn imo nog steeds vrij bloated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |