maar goed dekkend gaat het nooit worden. Volgens mij wordt er momenteel meer in edge gestoken dan in 3gquote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
voorlopig ( lees 3~5 jaar ) gaat 3G toch nog niet uit :-)
kloptquote:Op maandag 14 april 2014 23:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
maar goed dekkend gaat het nooit worden. Volgens mij wordt er momenteel meer in edge gestoken dan in 3g
Vind ik ook wat raar. Heb steeds meer twijfels bij dit apparaatquote:Op donderdag 17 april 2014 19:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Er komt een invite systeem om deze telefoon te kopen, belachelijk.
alsjeblieft blijf uit je topic met je gezwets. Ik zie je al genoeg onzin posten in andere topicsquote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef Brecht35 het volgende:
"Even better than preorder"?
LOL, bullshit ja! Preorders krijgen hun toestel met 100 procent zekerheid binnen, zo'n invitesysteem is pure kak.
Jiayu G4S it is, nu ben ik nog meer overtuigd van m'n aankoop die ik ga doen.
Htc en sony hebben die allebei toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik mis High-end Android toestellen die ongeveer even groot als de Iphone zijn
Die van Sony komt inderdaad in de buurt, die van Htc ligt achter qua specs. Maar dit soort toestellen met zo min mogelijk bloatware vind ik juist mooiquote:Op donderdag 17 april 2014 21:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Htc en sony hebben die allebei toch?
Er komt volgens mij ook een m8 mini met goede specs. Cm installeren kan bijna altijd natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die van Sony komt inderdaad in de buurt, die van Htc ligt achter qua specs. Maar dit soort toestellen met zo min mogelijk bloatware vind ik juist mooimaar dat zijn vrijwel altijd tablet-phones.
Hoezo onzin?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alsjeblieft blijf uit je topic met je gezwets. Ik zie je al genoeg onzin posten in andere topics
Hier zit wel iets meer filosofie achter.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:58 schreef redboyke het volgende:
dit word net zo'n phone als de G3
die op papier ook leuk leek en achteraf toch regende van klachten.
Ja natuurlijk, dat kan bij ieder android device.quote:
Is da zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat kan bij ieder android device.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop