quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Kantoorbaantje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat soort "humor" hoor ik elke dag, echt verschrikkelijk
Bij een drukkerij natuurlijk, een uur zonder minimaal 10 grappen komt daar niet voor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hm, waar hoor je nog meer van die fantasieloze humor?
En jij lieg je ook weleens dat het gedrukt staan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij een drukkerij natuurlijk, een uur zonder minimaal 10 grappen komt daar niet voor.
Daar werd ik, als wel opgeleid persoon, nogal boos om. Overigens haalt de persoon die dit zegt, later ook James Cameron aan, die dat blijkbaar ook vindt.quote:Veganism is intelligence. Animal product consumption is for the uneducated and unfeeling
Nee robby neequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En jij lieg je ook weleens dat het gedrukt staan?
Zeker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:20 schreef Lemans24 het volgende:
Nooit gezien trouwens, THX 1138. Leuke film?
Dank je. En ach, ik bedacht me later dat ook het toetje er waarschijnlijk niet inzit voor een vega, vanwege de melk of de boter. Zeven gangen Wordfeud spelen en dan Kerstkoffie dus!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk niet dat je iemand hebt beledigd hoor, lemans. Ik vind je opmerkingen van gisteren gewoon nergens op slaan.
Goeie TT wel.
Ik zal je uit je droom helpen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil ook borsten, niet hele grote, maar gewoon normaal, AA. Dan zou ik hemdjes kunnen kopen, en dan met een subtiele holle rug en met het hemdje dat over mijn borsten hangt, mijn buikje kunnen camoufleren. Dames, ik ben jaloers op jullie.
ach, ik heb langere films gekeken die net zo slecht waren... dus die anderhalf uur kan daar ik wel mee levenquote:
In de landbouwindustrie worden steeds meer bestrijdingsmiddelen gebruikt dus niet zo raar dat je er steeds meer over hoort. Juist goed dat er meer awareness is en mensen geven om hun gezondheid en de natuur en niet alleen om hun portemonnee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ben het er wel mee eens dat het vermoeiend uit eten is met mensen die er vage diëten op na houden en alleen sla en nootjes kauwen. Het is helemaal in om alles uit te schelden voor vergif.
Ik word moe van dat soort trends.
Eten is nog nooit eerder zo'n enorme issue geweest als in het laatste jaar, ik word er gek van. Nu ook nog een vriendin met een eetstoornis.
In Robby's wereld is alles een beetje anders.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds wanneer is AA een normale maat?
Nooit van dat sap gehoord, maar juk;quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:04 schreef wyccie het volgende:
Ik zie liever een iets te dik iemand met smaak een hamburger eten dan de bonenstaak die afkeurend op die persoon neerkijkt en zelf met een zuur gezicht een tarwegrassapje drinkt.
En dat drinkt zo'n superveganist dan dagelijks, gecombineerd met rauwe cacao, hennepzaadjes en allerhande bladgroenten. Jummie!quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nooit van dat sap gehoord, maar juk;
[ afbeelding ]
Die eet ik 's ochtends ook altijd. Die hazelnoot-chocola is ook lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn eigen superfood.
De Cruesli notenvariant met melk.
Geef mij maar een broodje gezond met honing mosterd sausquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:06 schreef wyccie het volgende:
Ik kan best van chocola genieten (handgemaakte bonbons in exotische smaken), maar eigenlijk alleen zo als chocola, zelden als smaakje ergens bij.
Dol op pure chocola met framboos, of karamel met zout, of peper, of lavendel, of Earl Grey.
Klopt. Heb het ook met chocolademousse, kan ik gewoon niet meer eten zonder over m'n nek te gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:24 schreef wyccie het volgende:
Heb ik ook met Mona luchtige toetjes, omdat dat qua textuur al lijkt op iets dat geherkauwd en weer opgeboerd is. Eet smakelijk.
Jammiequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef mij maar een broodje gezond met honing mosterd saus
En dat zeg jij? Maar buiten dat, hoezo?quote:
Ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Maar buiten dat, hoezo?
Ik vind ze niet vreemder dan jouw gemiddelde postquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat zeg iknou als je de slowchat leest dan krijg je wel dat beeld.
Ik maak alleen maar nuttige posts.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind ze niet vreemder dan jouw gemiddelde post
Wie kijkt er nou nog naar oude rotzooiquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:11 schreef Sands het volgende:
Beetje jammer dat er op Netflix geen oude films staan.
Ja indd want het gritty boem boem explosie tijdperk van nu is zo geweldigquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou nog naar oude rotzooi
Ieder tijdperk heeft zijn goede en slechte kantenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja indd want het gritty boem boem explosie tijdperk van nu is zo geweldig
Daarom ook oudere films kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ieder tijdperk heeft zijn goede en slechte kanten
Net of ik dat nooit doe.. alleen niet vaak neequote:
En wat zal ik eens gaan kijken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net of ik dat nooit doe.. alleen niet vaak nee
Nah ik zoek een filmquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ga een heel seisoen Suits kijkemerg leuke serie
Hoe?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
Hoppa, 340 euro boete opgelopen in een week..
Jup. Zal wel geen poot om op te staan hebben dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat stuk straat afgesloten met paaltjes?
Nee kijk sowieso niet zoveel films meer, doe in het algemeen eigenlijk niks meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
je hebt the last wave nog steeds niet gezien
Nou, dat moet een saai leventje zijn dan...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee kijk sowieso niet zoveel films meer, doe in het algemeen eigenlijk niks meer.
nergens meer zin in dus ik wacht tot ik moet werken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, dat moet een saai leventje zijn dan...
Verveling/frustratie leidt tot creativiteit!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
nergens meer zin in dus ik wacht tot ik moet werken.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Verveling/frustratie leidt tot creativiteit!
Ga films maken!
Maar kom jij dan in dat straatje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:26 schreef picodealion het volgende:
Nouja, zo'n paal die uit de grond komt, maar same difference vrees ik.
Er werken volgens mij meer mensen aan een animatiefilm dan een "gewone" film.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als computeranimatie-nerd werk je in principe toch alleen?
Je hebt geen acteurs nodig en voor je schoolwerk maakte je toch ook alleen animaties?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Sands het volgende:
Er werken volgens mij meer mensen aan een animatiefilm dan een "gewone" film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |