Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Wel respect hoor, zou echt knettergek worden als ik de hele dag zou gaan leren.quote:
Over de banken klimmen dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:12 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, want dan moet iedereen in de rij opstaan enzoMaar ik fluister meestal zachtjes omdat ik dan dingen moet vertellen die niet iedereen hoeft te weten
Nee want dat gaat niet in jurkjes en rokjes. Echt first world problems.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel respect hoor, zou echt knettergek worden als ik de hele dag zou gaan leren.
[..]
Over de banken klimmen dan.
Tja. Elke tentamenperiode denk ik weer "ik moet het eens bij gaan houden tijdens de periode" en elke periode is het weer hetzelfdequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel respect hoor, zou echt knettergek worden als ik de hele dag zou gaan leren.
duh die nummers moeten gefixt worden tochquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
Zijn we nou echt van 5 naar 7 naar 6 gegaan? Serieus?
Herkenbaar, maar deze periode ga ik echt goed bezig. Ik moet zeggen dat ik het wel kán. Ik haal prima cijfers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja. Elke tentamenperiode denk ik weer "ik moet het eens bij gaan houden tijdens de periode" en elke periode is het weer hetzelfde7 weken geen flikker uitvoeren en dan 3 weken van 9u 's ochtends tot 22u 's avonds of nog later in de ub en dan naar huis jointje roken en paar potten fifa en dan naar bed en de volgende dag weer hetzelfde
Je bent gek, echt gek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja. Elke tentamenperiode denk ik weer "ik moet het eens bij gaan houden tijdens de periode" en elke periode is het weer hetzelfde7 weken geen flikker uitvoeren en dan 3 weken van 9u 's ochtends tot 22u 's avonds of nog later in de ub en dan naar huis jointje roken en paar potten fifa en dan naar bed en de volgende dag weer hetzelfde
Mwahquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:15 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar deze periode ga ik echt goed bezig. Ik moet zeggen dat ik het wel kán. Ik haal prima cijfers.Jij dan?
Ja. En nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
Maar hebben jullie dan geen werkcolleges? Als je daar heen gaat kan je het toch prima bijhouden?
Hehequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n gaar type alto-meisje zitten. Gisteren praatten we over dat ze best lelijk isen toen deed ik haar tandvlees na (als ze lacht zie je tandvlees) en toen gingen we met z'n 4 haar lach plus tandvlees nadoen. Liep ze serieus langs. Ik vind het nog steeds erg lullig voor haar en ik voel me echt een kutwijf.
Gadver. Ik kan niet begrijpen dat ik soms zo gemeen kan zijn zonder dat ik het echt wil. Echt van die middelbare school-dingen en het maakt mensen nog onzeker ook.
Niet quoten a.u.b., ik haal het weer weg.
Je staat niet in de OP, wat studeer je en waar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:18 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterker nog: ik haal echt goede cijfers. Maar ik wil echt niet meer zo stressen, want uiteindelijk onthoud ik de stof niet echt. Als je de hele periode goed bezig gaat, onthoud je het echt, weet je waar je het over hebt, haal je nog betere resultaten en heb je geen enkele stress.
Maar ik ben echt iemand die álles op het állerallerallerallerlaatste moment doet.
Vrij veel mensen op m'n studie doen het zo trouwensquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gek, echt gek.Maar ja, het werkt, dat wel.
Ja. Ik merk wel grote verschillen tussen de faculteiten, in het algemeen verlopen de wiskundelessen rustiger dan de technieklessen. Ze moeten gewoon weer eens mensen de zaal uit flikkeren en in het bijzonder tijdens de eerste lessen. Dat de mensen die zich niet willen aanpassen dan maar wegblijven, prima zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
Moet bij jullie ook de docent ongeveer 18 keer per college vragen of het aub stil kan zijn?
Ik vind het een beetje niveautje brugklas eigenlijk.
Sorry hoor, maar ik vind het eigenlijk gewoon ronduit kinderachtig en zielig om iemand zeker over zoiets achter de rug om belachelijk te maken en uit te lachen... Je bent godverdomme geen 12 meer..quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n gaar type alto-meisje zitten. Gisteren praatten we over dat ze best lelijk isen toen deed ik haar tandvlees na (als ze lacht zie je tandvlees) en toen gingen we met z'n 4 haar lach plus tandvlees nadoen. Liep ze serieus langs. Ik vind het nog steeds erg lullig voor haar en ik voel me echt een kutwijf.
Gadver. Ik kan niet begrijpen dat ik soms zo gemeen kan zijn zonder dat ik het echt wil. Echt van die middelbare school-dingen en het maakt mensen nog onzeker ook.
Niet quoten a.u.b., ik haal het weer weg.
Toch zijn sommige hoorcolleges best heel erg interessant, dan kan ik wel luisteren. Maar ik ben ook vaak genoeg niks aan 't doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:19 schreef SiIk het volgende:
Zo herkenbaar, dat voornemen om alles bij te houden.
Als ik de hoorcollege's bijhoudt is dat al een prestatie. Maar lezen en opdrachten enzo...
College's is juist het eerste waarin ik afhaakquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:19 schreef SiIk het volgende:
Zo herkenbaar, dat voornemen om alles bij te houden.
Als ik de hoorcollege's bijhoudt is dat al een prestatie. Maar lezen en opdrachten enzo...
Nouja, ik lees niks. Dus dan moet je wel. Liever een uurtje college staren dan 60 pagina's lezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
College's is juist het eerste waarin ik afhaakbehalve bij goede professoren met een fijne manier van lesgeven
Bij ons is het nog erger: zonder mic en met lawaai.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
Geven ze bij jullie college met microfoon? Sinds de docenten bij ons daarmee gestopt zijn is het echt heerlijk stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |