Nee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Eeh, ik weet niet hoe jullie je woorden gebruiken. Maar wanneer ik het over een "chick" heb , dan betekent dat al vrij snel dat diegene lekker is.
Ik betwijfel het.. als je kijkt naar meer zuidelijke landen in Europa is het praktisch 50/50 op elk natuurwetenschappelijk gebied.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef MrStalin het volgende:
Is dat niet gewoon gebrek aan interesse
Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
Of het is gewoon je interesse niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bij bio en chemie zijn er inderdaad veel meisjes, bij wiskunde is 25% een meisjes, altijd nog weinig maar daar zitten dus ook chicks tussen. Bij el, inf, wtk en nk heb je onder de Nederlanders (praktisch) geen chiks en enkel onder de buitenlandse PhD's af en toe een chick. In andere landen kiezen ook chicks voor zo'n nerdopleiding, in Nederland enkel manwijven omdat de chicks niet durven.
Oei, ik zeg iets over de Nederlandse vrouwen wat jou niet bevalt en jij gaat zoeken naar iets op basis waarvan jij mij kan afzeiken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat een onzin over emancipatie. Verder ben je echt heel serieus en precies in je antwoorden, jeetje. In het echte leven ook?
Het ging dan ook over een serieus iets.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat een onzin over emancipatie. Verder ben je echt heel serieus en precies in je antwoorden, jeetje. In het echte leven ook?
Het is niet bedoeld als afzeiken. Het valt me op dat je heel precies en serieus bent. In het echte leven dus ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oei, ik zeg iets over de Nederlandse vrouwen wat jou niet bevalt en jij gaat zoeken naar iets op basis waarvan jij mij kan afzeiken.
Ik ben een bèta, gek hè dat precies ben?
Leg mij dan maar eens uit waarom in tal van andere landen het percentage een veelvoud hoger is!quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:03 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Of het is gewoon je interesse niet?
Uhu. Nou, zit er dik in.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het ging dan ook over een serieus iets.
Denk niet hij dat over de kwantummechanica zou gaan praten als ik hem wijs op een lekker wijf dat langsloopt.
Hoop het niet tenminste...
Voor zover ik me kan herinneren van een gedaan onderzoek naar emancipatie, zit dat best oke in NL hoor en heeft de studiekeuze juist niet zoveel met emancipatie te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nope, weinig Nederlandse meisjes kiezen bèta, dat heeft alles met een gebrekkig emancipatieniveau te maken en dit gebrekkige emancipatieniveau blijkt tevens uit tal van andere gegevens maar daar ga ik niet verder op in aangezien dat teveel offtopic is. Je moet begrijpen dat doordat er 3 meisjes per jaar el/nk/wtk studerne per 100 studenten veel meisjes zich laten afschrikken waardoor een bepaald type meisje (niet het type chick) overblijft.
Jij bent aan het trollen omdat ik iets zei wat jou niet bevalt. Jij doet maar, ik ga jou verder niet voeden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als afzeiken. Het valt me op dat je heel precies en serieus bent. In het echte leven dus ook.
Neuh, ik ben serieus. Ik vraag me juist af of jij aan het trollen bent over vrouwenemancipatie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent aan het trollen omdat ik iets zei wat jou niet bevalt. Jij doet maar, ik ga jou verder niet voeden.
Puntige golffunctie. 2/10, would not bang.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het ging dan ook over een serieus iets.
Denk niet hij dat over de kwantummechanica zou gaan praten als ik hem wijs op een lekker wijf dat langsloopt.
Hoop het niet tenminste...
What is love?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:
Zullen we gezellig ons dingen gaan afvragen?
Zie mijn eerdere vraag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:06 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren van een gedaan onderzoek naar emancipatie, zit dat best oke in NL hoor en heeft de studiekeuze juist niet zoveel met emancipatie te maken.
Of dat onderzoek hadden wij gewoon zo gemanipuleerd omdat dat t antwoord was wat we nodig hadden
Ik weet niet hoe jij er over denkt maar ik zie logischere verklaringen dan een verschil in interesses aangezien dit bij de mannen geen probleem is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit waarom in tal van andere landen het percentage een veelvoud hoger is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |