Werkt het? Zijn er nare bijwerkingen?
Alle info is welkom.
Werkt het? Zijn er nare bijwerkingen?
Alle info is welkom.
====================================================
ik gebruik zelf de superslank met appelazijn van de trekpleister , ik gebruik het nu zo een 2 weken ook met name dat dit goed is voor de stoelgang en sinds ik het gebruik ben ik 1 kg kwijt na ik weken heb stilgestaan
werking:
Trekpleister Superslank capsules bevatten 500 mg appelazijn per capsule. Superslank met Appelazijn is een van de meest krachtige natuurlijke afslankers en verhoogt de verbranding van vetten. Het remt de vetopname en stimuleert de spijsvertering. Deze capsules zijn tevens verrijkt met een aantal belangrijke B-vitaminen en vitamine E. Slechts één capsule per dag helpt u om met een minimum aan inspanning af te vallen.
hoe te gebruiken:
1 capsule per dag in zijn geheel met een glas water innemen. Bij voorkeur voor de maaltijd.
actieve ingrediënten:
Sojaolie, appelazijn, vitaminen, bijenwas, gelatine, glycerol, water, titanium dioxide, ijzeroxide.
Samenstelling per capsule van 1650 mg: ADH* Appelazijn 500mg - Vitamine B1 1,4mg 100% Vitamine B2 1,6mg 100% Vitamine B6 2mg 100% Vitamine B12 1mcg 100% Foliumzuur 0,2mg 100% Vitamine E 10mg 100% Bijenwas 56mg - Sojaolie 625mg -
Ik wil wel eens de appelslank van Bional proberen, 1 capsule voor de maaltijd..... dat is dan het avondeten neem ik aan?
Maar jij bent er dus wel tevreden over!?
het is goed voor de stoelgang ja en aan gezien ik al heel lang aan het lijnen ben en moelijk naar de wc kan de laatste tijd en geen laxeer middelen wil gebruiken , (want dat is appelazijn zuur niet) gebruik ik dit
toevoeging:
Moet je vaak naar het toilet nu je het gebruikt? Niet dat je 12 keer op een ochtend een flinke periode op het toilet zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Sommigen mensen kopen gewoon een fles en nemen 2 eetlepels voor elke maaltijd (opgelost in lauw water met 1 a 2 lepels honing), en zijn daar zeer tevreden mee.
Er is maar één methode om goed af te vallen en dat is je eetpatroon aan te passen. Niet meer snoepen. 3 afgepaste maaltijden op een dag, met een juist aantal calorieen (+/-1200 als je wil afvallen), ben je bijna op streefgewicht dan kan je ongeveer naar 1600... dit moet je ALTIJD blijven volhouden.... (dit zijn de waardes voor vrouwen, voor mannen weet ik het niet)....
Lijkt mij niet geschikt om af te vallen.....maar meer voor de stoelgang.
Werkt het wel dan is het jippie!
quote:Aaaargh, altijd dit soort reacties (sorry hoor, maar dat weet ik nou wel)
Op maandag 14 oktober 2002 11:13 schreef WaSTeiL het volgende:
Als het een soort vochtafdrijver is werkt het niet, want dan zorgt het er alleen voor dat je meer gaat jojoën als je er mee stopt.. want als je stopt komt het vocht weer terug!!! visa versa!!!Er is maar één methode om goed af te vallen en dat is je eetpatroon aan te passen. Niet meer snoepen. 3 afgepaste maaltijden op een dag, met een juist aantal calorieen (+/-1200 als je wil afvallen), ben je bijna op streefgewicht dan kan je ongeveer naar 1600... dit moet je ALTIJD blijven volhouden.... (dit zijn de waardes voor vrouwen, voor mannen weet ik het niet)....
quote:Ik ook, ik ga ze zo meteen halen.
Op maandag 14 oktober 2002 11:50 schreef Magic666 het volgende:
Ik ga het gewoon eens proberen, werkt het niet dan probeer ik misschien wat anders.Werkt het wel dan is het jippie!
Die reacties..... tja die zul je toch altijd houden.
Ik ben, volgens die berekening waar je zo'n getal krijgt, te zwaar, zelf vind ik van niet maar een paar kilo's mogen er wel af. Ik drink op mijn werk alleen maar water en sport 2 keer in de week, alleen dat snoepen hè.......
En als die capsules er voor zorgen dat ik net die extra kilo's kwijt kan raken hoor je mij niet klagen!
quote:Ach wat is duur, ik denk eerder dat het er om gaat wat je er voor over hebt. Een vriendin van ons, heel erg te zwaar, heeft van alles al geprobeerd en geeft zichzelf nu injecties met het HCG hormoon. Ze is daardoor in 7 weken tijd 28 pond afgevallen. Het kost alleen wel 600 gulden per 7 weken. Na die 7 weken prikken, moet je 7 weken stoppen met prikken en dan wwer 7 weken prikken. (met een 500 kcal. dieet)
Op maandag 14 oktober 2002 13:01 schreef heaven7 het volgende:
Hoe duur is dat spul dan??? Klinkt best interessant, een vriendin van me had laatst ook een bepaald soort pillen daarvan gehaald (er zijn zoveel soorten he) maar die waren walgelijk duurMaar ze zegt er wel door te zijn afgevallen.
quote:Ja, dan kan ik het me voorstellen maar ik wil (net zoals de meesten) gewoon wat kilo's kwijt omdat dat mooier is! Maar om daar nou zoveel geld aan te besteden..
Op maandag 14 oktober 2002 13:08 schreef moussy het volgende:[..]
Ach wat is duur, ik denk eerder dat het er om gaat wat je er voor over hebt. Een vriendin van ons, heel erg te zwaar, heeft van alles al geprobeerd en geeft zichzelf nu injecties met het HCG hormoon. Ze is daardoor in 7 weken tijd 28 pond afgevallen. Het kost alleen wel 600 gulden per 7 weken. Na die 7 weken prikken, moet je 7 weken stoppen met prikken en dan wwer 7 weken prikken. (met een 500 kcal. dieet)
Ze heeft dit er voor over omdat dr hele gezondheid naar de klote is/gaat.
quote:momenteel in de aanbieding bij, ik dacht, kruidvat....
Op maandag 14 oktober 2002 13:01 schreef heaven7 het volgende:
Hoe duur is dat spul dan??? Klinkt best interessant, een vriendin van me had laatst ook een bepaald soort pillen daarvan gehaald (er zijn zoveel soorten he) maar die waren walgelijk duurMaar ze zegt er wel door te zijn afgevallen.
40 capsules Bional voor 9 euronogwat. Kruidvat heeft ook een eigen merk en die is 4 euronogwat voor 85 stuks.
quote:Zou dat ook werken? Het is nl wel een stuk aantrekkelijker
Op maandag 14 oktober 2002 13:15 schreef Magic666 het volgende:[..]
momenteel in de aanbieding bij, ik dacht, kruidvat....
40 capsules Bional voor 9 euronogwat. Kruidvat heeft ook een eigen merk en die is 4 euronogwat voor 85 stuks.
quote:Daarom heb ik dit topic geopend om daar wat meer info over te krijgen....
Op maandag 14 oktober 2002 13:20 schreef heaven7 het volgende:[..]
Zou dat ook werken? Het is nl wel een stuk aantrekkelijker
Daar kun je je geen buil aan vallen.
De een zegt van wel, de ander is wat terughoudener....
Ik zou zeggen: je komt er maar op 1 manier achter!
Voor die prijs en die paar kilo's (een stuk of 5-10) wil ik het wel eens proberen.
quote:Het topic ging over appelslank lieverd
Op maandag 14 oktober 2002 13:26 schreef Magic666 het volgende:[..]
Daarom heb ik dit topic geopend om daar wat meer info over te krijgen....
De een zegt van wel, de ander is wat terughoudener....
Ik zou zeggen: je komt er maar op 1 manier achter!Voor die prijs en die paar kilo's (een stuk of 5-10) wil ik het wel eens proberen.
Dat is trouwens precies wat ik ook kwijtwil Maximaal 10 kilo.. (ik ben 67 kilo ongeveer en 1.72 lang).
quote:Ga sporten en eet gewoon gezond/verantwoord, dat helpt gegarandeerd.
Op maandag 14 oktober 2002 11:50 schreef Magic666 het volgende:
Ik ga het gewoon eens proberen, werkt het niet dan probeer ik misschien wat anders.
quote:Het kan ook juist een drijfmiddel zijn ofzo.. ik bedoel.. als je er geld aan hebt uitgegeven moet je het dus ook doen, anders is het doodzonde van je geld. Ik denk dat het best een goede motivatie is hoor.
Op maandag 14 oktober 2002 13:37 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ga sporten en eet gewoon gezond/verantwoord, dat helpt gegarandeerd.
Mensen die altijd alles in hulpmiddeltjes zoeken omdat ze met zo min mogelijk inspanning toch iets bereiken willen....
Ik probeer eerst die Bional, dat zijn 40 capsules en daar kan ik dan een week of 6 mee doen (ervan uitgaande dat 1 capsule per dag het werk doet). Ik zal de bijsluiter eerst maar eens even goed doorpluizen
Mocht dat bevallen zal ik op de kruidvat capsules overstappen.
quote:Zoals je hebt kunnen lezen sport ik twee keer per week, dinsdags vrij badmintonnen en vrijdags trainen. En dat is geen kattepis kan ik je vertellen! Verder drink ik op mijn werk de hele dag water dus de aanbevolen 2 a 3 liter haal ik makkelijk.
Op maandag 14 oktober 2002 13:37 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mensen die altijd alles in hulpmiddeltjes zoeken omdat ze met zo min mogelijk inspanning toch iets bereiken willen....
Alleen dat eten/snoepen hè......
En als daar die capsules voor zijn om mij die extra kilo's kwijt te raken neem ik die hulp graag aan.
Of het werkt weet ik nog niet maar het proberen vind ik het wel waard.
[..]
=================================================
nou sorry hoor ik fitniss 2x per week ik doe 2 x per week aan body solution en doe 1x per week aan tae bo, is dat niet inspannend genoeg dan?
* Magic666 houdt niet zo van die grote "doorslikdingen"!
Ben benieuwd.........
* Magic666 houdt niet zo van die grote "doorslikdingen"!
Ben benieuwd.........
==================================================
ja ze zijn idd erg groot
Als je toch geld wilt uitgeven, dan kan je net zo goed uitgeven aan iets waarvan je tenminste weet dat de helft ervan wel werkt
[Dit bericht is gewijzigd door athlonkmf op 14-10-2002 21:07]
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:01 schreef athlonkmf het volgende:
Je kan trouwens bij de Etos ook appelazijn icm chitosan kopen. Kost 9 euro zoveel voor 90 tabletten. Of appelazijn werkt weet ik niet, maar chitosan wordt wel in veel fitnessmagazines aangeraden.. naja... aanraden.. ze waarschuwen er eigenlijk meer voor. Je moet namelijk oppassen dat je niet teveel vetten laat absorberen of je kan een tekort aan in vetten op te lossen vitamines krijgen. En je ontlasting gaat ook extra stinken.Als je toch geld wilt uitgeven, dan kan je net zo goed uitgeven aan iets waarvan je tenminste weet dat de helft ervan wel werkt
Ik wacht eerst die 40 (+-6 weken) appelslank capsules af.
Mocht ik enig resultaat zien, kijk ik wel verder.
Maar man wat zijn die capsules groot...... misschien die twee eetlepels appelazijn in lauwwater een beter alternatief?!
quote:Ze zijn idd belachelijk groot.. dat zei mijn vriendin ookal en ze schijnen heel vies te smaken
Op dinsdag 15 oktober 2002 08:13 schreef Magic666 het volgende:
Nog meer stinken?Ik wacht eerst die 40 (+-6 weken) appelslank capsules af.
Mocht ik enig resultaat zien, kijk ik wel verder.Maar man wat zijn die capsules groot...... misschien die twee eetlepels appelazijn in lauwwater een beter alternatief?!
Appelazijn.. werkt dat hetzelfde? Ik vind het vooral belangrijk dat ze het hongergevoel weghalen, want als je geen honger of zin hebt, wil je ook niet eten (of weinig dus) en dus gaat het zo ongeveer vanzelf, het afvallen..
Kun je dat in flessen kopen? Van welk merk dan? Hoe duur? En hoe werkt het dan?
quote:Groot zijn ze zekers! Ik vind een paracetamol al niks om door te slikken!! Het smaakt nergens naar is mijn mening.
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:41 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ze zijn idd belachelijk groot.. dat zei mijn vriendin ookal en ze schijnen heel vies te smaken
Maar dat is een 2e natuurlijk.
Appelazijn.. werkt dat hetzelfde? Ik vind het vooral belangrijk dat ze het hongergevoel weghalen, want als je geen honger of zin hebt, wil je ook niet eten (of weinig dus) en dus gaat het zo ongeveer vanzelf, het afvallen..
Kun je dat in flessen kopen? Van welk merk dan? Hoe duur? En hoe werkt het dan?
ehhh... in die capsules zit 500 mg appelazijn! En een paar stoffen waardoor je trek weggaat.
Appelazijn wordt veel gebruikt, kijk maar eens op google, dus het is gewoon in flessen te koop. Maar dan koop je dus pure appelazijn en in die capsules zit nog een hoop andere meuk.
Op een ander forum vertelde iemand dat die voor elke maaltijd lauw water nam met twee eetlepels appelazijn en 1 eetlepel honing.
Dat zal dus ook wel werken want appelazijn=appelazijn, lijkt mij......
Als je alleen je hongergevel weg wilt hebben kun je het beste Chromiumpillen slikken, die zijn daarvoor.
In die appelslank capsules zit ook een kleine hoeveelheid chromium.
[Dit bericht is gewijzigd door Magic666 op 15-10-2002 11:04]
nu 2 weken aan het lijnen, savonds voor het eten de appelazijn pillen en ben nu al 3 kilo kwijt!
Dus het schijnt te werken!
quote:Ik durf hier geen ja op te zeggen.
Op maandag 2 december 2002 11:45 schreef Magic666 het volgende:
schop!nu 2 weken aan het lijnen, savonds voor het eten de appelazijn pillen en ben nu al 3 kilo kwijt!
Dus het schijnt te werken!
voor meer info kan je op deze site kijken http://www.sprayuslank.nl/
quote:1) Leer alsjeblieft eens wat leestekens te gebruiken, dit is nagenoeg onleesbaar.
Op woensdag 4 december 2002 10:39 schreef glossy het volgende:
ik heb ook appelslank gebruikt maar had niet echt het idee dat ik er mee af viel,ik ben sinds gister begonnen met spray u slank,half uur voor het eten een spraytje onder de tong en dan steeds op bouwen je mag 20 spraytjes op een dag ,ik heb van iemand gehoord dat het goed helpt die gene is al een poos aan het lijnen en raakt 2 1/2 a 3 kg in de week kwijt ben beniuwd of dit helpt anders hebben we pech gehad.voor meer info kan je op deze site kijken http://www.sprayuslank.nl/
quote:Als je het weet, waarom doe je het dan niet? Nog maar een keer dan: er is maar een manier om blijvend af te vallen en dat is blijvend je eetpatroon aanpassen. Pillen, poeders, drankjes en wat dies meer zij helpen niet of alleen tijdelijk. Trap nou niet steeds in het allernieuwste "wondermiddel"...
Op maandag 14 oktober 2002 11:50 schreef stuifzand het volgende:
Aaaargh, altijd dit soort reacties (sorry hoor, maar dat weet ik nou wel)
quote:Die heb ik ook gebruikt, werkt alleen als je je eetpatroon aanpast, dus gezond eet en er bij beweegt.
Op woensdag 4 december 2002 10:39 schreef glossy het volgende:
ik heb ook appelslank gebruikt maar had niet echt het idee dat ik er mee af viel,ik ben sinds gister begonnen met spray u slank,half uur voor het eten een spraytje onder de tong en dan steeds op bouwen je mag 20 spraytjes op een dag ,ik heb van iemand gehoord dat het goed helpt die gene is al een poos aan het lijnen en raakt 2 1/2 a 3 kg in de week kwijt ben beniuwd of dit helpt anders hebben we pech gehad.voor meer info kan je op deze site kijken http://www.sprayuslank.nl/
quote:ik zie wel wat het spul doet,ik ben zelf al sinds juni aan het lijnen dus mijn eet patroon is al behoorlijk aan gepast en ik fitniss 3x per week als het ff kan en doe iid 2x pw aan bodysolution,maar de laatste paar weken val ik bijna tot niks af en omdat die appel azijn dingen bij mij niet heeft geholpen probeer ik dit is ,is het niks nou dan is het zonde van het geld maar heb het iid geprobeerd
Op woensdag 4 december 2002 11:46 schreef Koningin het volgende:[..]
Die heb ik ook gebruikt, werkt alleen als je je eetpatroon aanpast, dus gezond eet en er bij beweegt.
Verder wil ik effe zeggen dat 2,5 a 3 kg per week echt te veel is. De kans dat het snel terug komt is groot. Gemiddeld 1 kilo per week is beter.
quote:In het begin val je altijd meer af. Toen ik bijna 20 kilo kwijt was, ging het nog maar met een ons per week of zelfs helemaal niets. Dat was voor mij ook het teken om het maar zo te laten........
Op woensdag 4 december 2002 12:20 schreef glossy het volgende:[..]
ik zie wel wat het spul doet,ik ben zelf al sinds juni aan het lijnen dus mijn eet patroon is al behoorlijk aan gepast en ik fitniss 3x per week als het ff kan en doe iid 2x pw aan bodysolution,maar de laatste paar weken val ik bijna tot niks af en omdat die appel azijn dingen bij mij niet heeft geholpen probeer ik dit is ,is het niks nou dan is het zonde van het geld maar heb het iid geprobeerd
En samen met mijn veranderde eetpatroon werkt het, zodra ik op mijn steefgewicht ben stop ik met de pillen om te kijken of ze nou effect hebben of niet.
quote:nou die helpen bij mij ook niet hoor
Op maandag 2 december 2002 17:09 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ephedra, dat is pas vet verbranden
quote:bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet ,ik heb mijn eet patroon ook heel erg veranderd en heb die dingen een tijd gebruikt mar ik merkte er heel weinig van ,het enige voor deel was dat ik gigantisch veel ontlasting er van kreeg (beetje goor praatje)
Op woensdag 4 december 2002 12:50 schreef Magic666 het volgende:
Ik heb nu de appelazijn capsules van Kruidvat..... die ruiken zwaar naar de azijn!En samen met mijn veranderde eetpatroon werkt het, zodra ik op mijn steefgewicht ben stop ik met de pillen om te kijken of ze nou effect hebben of niet.
Wel zie je dat mijn buik gigantisch, vind ik, weg gaat!
En als die pillen helpen om het vet eerder af te voeren hoor je mij niet klagen.
quote:Ik heb deze gister gekocht en ben er meteen mee begonnen,
Op maandag 14 oktober 2002 21:01 schreef athlonkmf het volgende:
Je kan trouwens bij de Etos ook appelazijn icm chitosan kopen. Kost 9 euro zoveel voor 90 tabletten. Of appelazijn werkt weet ik niet, maar chitosan wordt wel in veel fitnessmagazines aangeraden.. naja... aanraden.. ze waarschuwen er eigenlijk meer voor. Je moet namelijk oppassen dat je niet teveel vetten laat absorberen of je kan een tekort aan in vetten op te lossen vitamines krijgen. En je ontlasting gaat ook extra stinken.Als je toch geld wilt uitgeven, dan kan je net zo goed uitgeven aan iets waarvan je tenminste weet dat de helft ervan wel werkt
weer een kilo eraf!
quote:Op zich wel waar, maar niet als je met je huidige eetpatroon op gewicht blijft natuurlijk! Dan is je voeding namelijk wel evenredig met de inspanningen die je verricht (en dat is een gezonde situatie!).
Op woensdag 4 december 2002 11:30 schreef lizardtattoo het volgende:
Nog maar een keer dan: er is maar een manier om blijvend af te vallen en dat is blijvend je eetpatroon aanpassen. Pillen, poeders, drankjes en wat dies meer zij helpen niet of alleen tijdelijk. Trap nou niet steeds in het allernieuwste "wondermiddel"...
Maar goed, verder mee eens hoor, heb hier nog zo'n AbTronic liggen (245 gulden), ding heeft mij in ieder geval niet in een maand een sixpack gegeven.
Appelslank klinkt mij ook iets te mooi eigenlijk... met 40 capsules 5 a 10 kilo kwijt? Denk het niet...
(en meer stinken? Zullen de verdiepingsgenoten hier niet leuk vinden )
Eerst meer ervaringen horen
Wat is de actuele score (aantal kilo's/capsules/dagen) van de mensen die 't gebruikt hebben?
quote:Ik gebruikte het een tijdje, maar ik ben ook aan het dieeten, dus hetgeen ik ben afgevallen weit ik eerder daaraan... Ik kan je dus helaas niet verder helpen.
Eerst meer ervaringen horen
Wat is de actuele score (aantal kilo's/capsules/dagen) van de mensen die 't gebruikt hebben?
en niks eraf gegaan hoor ik heb hier nog 1.5 doosje liggen het was toen in de aandbieding dus ik volle goede moed ingeslagen
Ik heb een tijdje geleden ook die pillen van kruidvat gekocht, maar ik merk nog niks. Gebruik ze nu zo'n 1,5 week. Komt het later en moet ik gewoon doorgaan? Of werkt het gewoon niet?
edit: Ho, sorry, de account van m'n vriendje
quote:En?
Op woensdag 11 december 2002 09:09 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Ik heb deze gister gekocht en ben er meteen mee begonnen,
dus ik hou jullie op te hoogte of het ook echt werkt
Ik zelf ben met een speciaal dieet bezig geschreven voor mensen met hartklachten, die te dik zijn om geopereerd te kunnen worden.
of tewel die moeten 9-15 pond in de week afvallen
ik ben van plan het 2 weken te doen en daarmee dfus 10-15 kilo af te vallen
quote:9 tot 15 pond per week?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:49 schreef m1st het volgende:
m1st is ook wel benieuwt naar de resultatenIk zelf ben met een speciaal dieet bezig geschreven voor mensen met hartklachten, die te dik zijn om geopereerd te kunnen worden.
of tewel die moeten 9-15 pond in de week afvallen
ik ben van plan het 2 weken te doen en daarmee dfus 10-15 kilo af te vallen
Lijkt me een typefoutje.. en anders heb ik ook wel interesse..
Overigens betwijfel ik het nut van Appelslank. Er schijnt ook een variant te zijn met ananas waarbij bewezen is dat het enigszins helpt. (Is overigens bij de Etos te verkrijgen in combinatie met appelslank voor zo'n 10 euro).
quote:Neej, 9 tot 15 pond, of te wel 4 tot 7 kilo in de week..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:53 schreef Maerycke het volgende:[..]
9 tot 15 pond per week?
Lijkt me een typefoutje.. en anders heb ik ook wel interesse..
Overigens betwijfel ik het nut van Appelslank. Er schijnt ook een variant te zijn met ananas waarbij bewezen is dat het enigszins helpt. (Is overigens bij de Etos te verkrijgen in combinatie met appelslank voor zo'n 10 euro).
quote:Wow.. hoe doe je dat dan? (niet dat het me gezond lijkt overigens)...
Op dinsdag 17 juni 2003 14:01 schreef m1st het volgende:[..]
Neej, 9 tot 15 pond, of te wel 4 tot 7 kilo in de week..
Geen typfoutje
het is overgens een heel streng dieet een voorbeeld:
Dag 1
- Alleen fruit eten, nix anders
drinken: water / besbossensap ONGEZOET dus 100% natuurlijk
dag2:
Alleen groente eten
Met name groene bladgroente (dat is vochtafdrijvend en bevorderd het verbranden
en wederom alleen water drinken (dat doe ik dan)
en elke dag een kom soep, speciale callorie vrije soep, met groente erin.
Als je wilt kan ik wel ff het hele dieet hier neer zetten.. in een nieuw topic
Gezien de afwijking van het appelslankverhaal is een apart topic misschien wel handig.. maar dat laat ik aan jou over
Op het doosje van Bional Appelslank staat ´bij overgewicht´.
Betekent dat, dat als je geen overgewicht hebt en je wel verder wilt afvallen de Appelslank niet meer werkt?
En bedoelen ze met overgewicht een BMI van hoger dan 25??
[Dit bericht is gewijzigd door Petracev op 29-07-2003 21:50]
Ik denk dat in die capsules middelen zitten die niet zo goed voor je lichaam zijn.. en het belangrijkste is de appelazijn...
Wil me er niet echt mee bemoeien, maar als je het gebruikt doe het dan gezond... en gooi niet van die rotzooi naar binnen... daarbij is een fles appel azijn niet zo duur als die capsules...was maar ¤ 2,05 kwijt voor de fles.. daar doe ik wel wat langer mee als een pakje capsules..
Ik vind het inslikken van zo'n capsule al ranzig, laat staat een glas water met azijn en honing....quote:Op zaterdag 6 december 2003 19:14 schreef Chocolatgirl het volgende:
Voor wie niet de capsules wil kopen... Koop bij een natuurwinkel een fles appelazijn, Neem 1 glas, voeg twee theelepels appelazijn en voeg een of twee theelepels honing toe.. en vul dit aan met water.
Ik denk dat in die capsules middelen zitten die niet zo goed voor je lichaam zijn.. en het belangrijkste is de appelazijn...
Wil me er niet echt mee bemoeien, maar als je het gebruikt doe het dan gezond... en gooi niet van die rotzooi naar binnen... daarbij is een fles appel azijn niet zo duur als die capsules...was maar ¤ 2,05 kwijt voor de fles.. daar doe ik wel wat langer mee als een pakje capsules..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |