SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goed verhaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
conclusie fl is skeer en dalando mag nog steeds geen bier
goed verhaal. 8/10 zou nog een keer lezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
he stevenquote:
dankjequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
goed verhaal. 8/10 zou nog een keer lezen
Brabanders zijn altijd skeer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
ohquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ook voordat die pensioengeld kregen waren ze niet skeer
yo heb hem in de 'later' lijst gezet voor vanavond.quote:
Niet gekliktquote:
Je had fl ook kunnen dm'enquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niemand vraagt je om te klikken kutjong
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
jij had mij ook kunnen DM'en dat je niet geklikt had
welke afdeling?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broer heeft trouwens ook stage gelopen volgens mij in het AMC.
Val dood dunne flikkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waar is je volendam ui man. Ik herken je niet
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom je nog wel 10 mei naar Zwolle ?
Awesomequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lachen, ik ga je neersteken op het strand daar
Jij wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lachen, ik ga je neersteken op het strand daar
vind de normale lekkerderquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:32 schreef c-u-t-e het volgende:
KitKatChuncky
Kijk eens wat ik heb gehad![]()
[ afbeelding ]
Die witte is lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:32 schreef c-u-t-e het volgende:
KitKatChuncky
[ afbeelding ]
Racistquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die witte is lekker![]()
Dit is vast racistisch!
Tjsah, zag deze liggen dus dacht.. Heuj, die neem ik meequote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die witte is lekker![]()
Dit is vast racistisch!
Word je vast heel slim van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef JanCees het volgende:
Ze hadden vandaag gratis bier op school.
Geen idee waarom maar het was wel lekker.
Op wat voor school zit jij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef JanCees het volgende:
Ze hadden vandaag gratis bier op school.
Geen idee waarom maar het was wel lekker.
Nu heb je KitKatChunky gemeet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:32 schreef c-u-t-e het volgende:
KitKatChuncky
[ afbeelding ]
je denkt aan fok in de winkelquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tjsah, zag deze liggen dus dacht.. Heuj, die neem ik mee![]()
[..]
HahahahahaVast ja!
Helaas vind ik witte chocolade niet zo lekker..
Ja, toevallig wel ja.. Logisch als je die naam constant voorbij ziet vliegen en je ziet er 1 liggenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:32 schreef c-u-t-e het volgende:
KitKatChuncky
[ afbeelding ]
Hogeschool dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat is geen school, dat is een niveau..
Never mind..
Hahahaha!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Eerst maar eens naar de ikea, misschien daarna
vanavond party op de bankquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb party op het werk4 nachtdiensten achter elkaar fml
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waar,wanneer en wat is het thema
Emmen.quote:
Ik ga er amper heenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is me iets te ver![]()
Ze hebben er wel een tof poolcentrum
Ik kom er 1 of 2 keer per jaar als ik weer eens in drenthe ben voor zomerkampquote:
hit me upquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik zou nog foto's posten
Stuur maar een DM als je denkt dat je het aan kunt
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat ik net het origineel ook zag..
respect voor zijn paint skills danquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
toto kennende is het braddie die hij zelf heeft lopen painten
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ken je me toch goed, WP
Hij heeft gewoon een Braddie poster op zijn kamer hangenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]we hadden een relatie toto ik moet welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ken je me toch goed, WP
sssst dit zou tussen ons blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we hadden een relatie toto ik moet wel
Uit gaan een optie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:15 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is vrijdag avond en ik heb last van een sleur
Wat zal ik eens gaan doen, mijn haat liefde verhouding met mijn games is meer haat dan liefde nu
geen idee wat dat kutstudentje gedaan heeft, maar vulploegmanneke lijkt me een beetje gestoordquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:15 schreef c-u-t-e het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_klanten_om.html
Goh wat vriendelijk weer.. Geen idee wat eraan vooraf is gegaan, want groepen Nederlandse jongeren zijn tegenwoordig ook om in elkaar te knuppelen, maar als medewerker kan je best wat professioneler te werk gaan..
jah prima, niet veel gedaan vandaag. lkkr relaxed allesquote:
Aitquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jah prima, niet veel gedaan vandaag. lkkr relaxed alles
wt heb je gedaan vandaag danquote:
Ik ga alleen naar grote georganiseerde feesten, waar ik woon is niks te doen, behalve een danscafe waar ik niet dood gevonden wil worden, en ook niet voor achten thuis te komenquote:
fetisjquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja sorry ik ben van de olifantgifjes vanavond
Hahahaha that sucks!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar grote georganiseerde feesten, waar ik woon is niks te doen, behalve een danscafe waar ik niet dood gevonden wil worden, en ook niet voor achten thuis te komen
oh jij bent wel schattig xxquote:
vooral de geboortequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee joh, gewoon cute
Fanta's?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahahaha that sucks!![]()
Fanta's zijn awesome!
Fanta's?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahahaha that sucks!![]()
Fanta's zijn awesome!
quote:
Ghehe, nee.. Mijn vriendin had altijd een olifantje als knuffel en die noemde ze Fanta.. Sindsdien noem ik die beesten ook zo.. Goed correctie: Olifantjes zijn awesome!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Fanta's?
[..]
Fanta's?
Als in het drankje?
quote:
Absoluut. Handoekje mee en de ganze nacht fappen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar kom je de nachtdienst wel op door?
Niet door rode seinen rijden omdat je te furieus bezig bent met het grootzwaard poetsen hequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut. Handoekje mee en de ganze nacht fappen.
Nee, fappen in het rangeerhok. Niet tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet door rode seinen rijden omdat je te furieus bezig bent met het grootzwaard poetsen he
Ik ga maar weer een biertje pakkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Beetje wel ja, ik heb alleen nog geen tumbleweeds gezien
Ga je om 7 uur aan het bier hahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Ook zin in bier, maar moet wachten tot 7 uur morgenochtend fml
Balenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
's Ochtends bier klappen in de voortuin terwijl je keihard kut roept als een eckte pauper.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Nou ja, hij vroeg mij, dus ik was de hossel denk ik dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hosselbaaaaas!
En lekker klaar met je tentamens
Ro roquote:
Rezquote:
SVquote:
Hij heeft gereageerd op m'n foboquote:
Damn, zou raken!quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft gereageerd op m'n fobogeen zin om te linken
Helaasquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Damn, zou raken!Maar nee, date is met Etsu.
Heb je al pics van je gepost?quote:
Ja, ben je echt nieuw of is je account nieuw?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ben nieuw
hoi, ik ben dus kitkat
meer vragen?
ik ben echt nieuwquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ben je echt nieuw of is je account nieuw?
Hossel die andere boii danquote:
I know rightquote:
Zondag ook niet werken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb een date. Met wie zeg ik niet.
Sorryquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
LB, je hebt een slechte invloed op m'n Rezje.
Ben ik van jou dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
LB, je hebt een slechte invloed op m'n Rezje.
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zondag ook niet werken?
[..]
Sorry
Jij mag hem van mij ook hosselen hoor
Jouw werktijden zijn raarquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Volgende week zaterdag wel
quote:
Gewoon hardstyle pompen Gquote:
hardcore drum and bass!quote:
Ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat ie weer met zijn olifanten gifjes
verdorie alweerquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat ie weer met zijn olifanten gifjes
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Moet morgen best vroeg op, want dan word de vloer gelegd in mijn woning.
Trusten gquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Moet morgen best vroeg op, want dan word de vloer gelegd in mijn woning.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Hi JCquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef KitKatChunky het volgende:
Kitkat signing off aswell
ik ga een tien uur durende knuffel sessie met mijn kussen houden.
meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Willen we meer of minder bier vanavond?
minderquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Willen we meer of minder bier vanavond?
okequote:
Achievement unlockedquote:
Thanks, Fl.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
En de alcohol regel je zelf.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
En de alcohol regel je zelf.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
Hallo mensen. Hier een stonede Moira aan de lijn.
Fucked up shit meegemaakt vandaag. Zat onder in de voorste coupé die vanmiddag bij station Haren een persoon eronder had. Ik voelde en hoorde allesWe hoorden de machinist schreeuwen, bonkende zak aardappelen en krakende botten onder m'n voeten
In een flits wat dingen langs het raam, iemand die naast me zat zag echt bloedspetters
![]()
Vervolgens 2 uur in die trein opgesloten gezeten zonder ergens te komen
Mja wel aparte ervaring
Ik kan wel een olifantengifje voor je posten. dat doe ik al heel de dag nmlquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
Fucked up shit meegemaakt vandaag. Zat onder in de voorste coupé die vanmiddag bij station Haren een persoon eronder had. Ik voelde en hoorde allesWe hoorden de machinist schreeuwen, bonkende zak aardappelen en krakende botten onder m'n voeten
In een flits wat dingen langs het raam, iemand die naast me zat zag echt bloedspetters
![]()
Mja wel aparte ervaring
Misschien helpt datquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan wel een olifantengifje voor je posten. dat doe ik al heel de dag nml
Ik ga even huilen. Brb. (Not srs)quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik verstond trouwens 'ik heb wel zin in een visje' (srs).
Ja ik wil wat anders maar idk wat. En ja, sweater weatherquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede ondertitel. Onder je post dan, niet die ride or die shit.
moest glimlachenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is mijn favo tot nu toe.
dees is ook leuk:
[ afbeelding ]
'midgets have feelings too'quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik wil wat anders maar idk wat. En ja, sweater weather
In dat geval ga ik er maar vanuit dat het dus toch geen zin is uit een nummer van Nicki Minaj.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:25 schreef Snowbells het volgende:
Ride or die is trouwens positief hoor ey
quote:ride or die
to be down with your husband/wife no matter what, through it all the good and the bad.
quote:ride or die
the people in your life who are there through thick in thin. they'll do what it do to make it through with you. the ones that'll stick it through till the end
we've been through a lot. she's truly my ride or die
Ik krijg ze enkel tweedehandsquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik verstond trouwens 'ik heb wel zin in een visje' (srs).
Mensen die hun leven nemen en daarmee welwillend andere mensen traumatiserenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
![]()
Mja wel aparte ervaring
maar verder wel alles koewl?quote:
Lanaquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'midgets have feelings too'
[..]
In dat geval ga ik er maar vanuit dat het dus toch geen zin is uit een nummer van Nicki Minaj.
"we've been through a lot. she's truly my ride or die bitch"quote:
Ja echt zo naarquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg ze enkel tweedehands
[..]
Mensen die hun leven nemen en daarmee welwillend andere mensen traumatiseren.
Ja beetje vaag na-gevoel nogquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"we've been through a lot. she's truly my ride or die bitch"
such positive
many lovely
so feelings
wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |