SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
🍆![]()
Jawel, ik zei ook misschienquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen Kwiatkowski er meer bij?![]()
![]()
Geen geluid hier, Sky renner wint.. zal wel Swift zijn.quote:
In elk geval mooi dat Poels weer helemaal terug is.![]()
Yup. De laatste 200 meter wist de mevrouw die het commentaar moest doen het ineens niet meer. Dus op mijn tv was het ook stil. Tot 20 seconden na de finish. Ze snapte er helemaal niks van, Swift stond blijkbaar niet op haar lijstjequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen geluid hier, Sky renner wint.. zal wel Swift zijn.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb iemand in mn lijstje staan, die stuurde me een keer een site van zo'n AB, kost 99 dollar. Hij heeft het er al lang en breed uit die 99 dollar. Ik twijfel, gebanned worden lijkt me niks![]()
Je ziet een Sky shirt en al die andere Sky renners hier kunnen niet sprinten dus 1 + 1 = 2.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. De laatste 200 meter wist mevrouw het ineens niet meer. Dus op mijn tv was het ook stil. Tot 20 seconden na de finish. Ze snapte er helemaal niks van, Swift stond blijkbaar niet op haar lijstje![]()
![]()
Hij lijkt sterker dan ooit. Wel heel mooi dat hij zich in deze ploeg zo van voren laat zien, toch weer een andere ploeg waarin hij zich ook even moet bewijzen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen geluid hier, Sky renner wint.. zal wel Swift zijn.
In elk geval mooi dat Poels weer helemaal terug is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bobbie is nogal een stille danquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:19 schreef DutchSL het volgende:
Dat wijf daar heet trouwens José Been.
En ernaast zat blijkbaar Bobbie Traksel.
Eten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooit voor betalen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Heb iemand in mn lijstje staan, die stuurde me een keer een site van zo'n AB, kost 99 dollar. Hij heeft het er al lang en breed uit die 99 dollar. Ik twijfel, gebanned worden lijkt me nikshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jaa ach, deze potjes waren tenminste wat normaler dan die vorige. Die vorige waren echt allemaal dikke aids en niks lukte. Ook de verdienste van Tim en Hugooh hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef Johnbon het volgende:
Kut regen. GG. Twee zieke ballen op de lat voor jou. Zat je niet mee. 3-1 voor mij.
En gelukkig nog iets positiefs aan vandaag: IF Commons voor 250k verkocht
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Beetje late reactie maar toch:quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laten we hier maar mee beginnen dan. De derde Miami Dolphins Cheerleaders vid
Nu de weekendhapjes: http://www.fhm.nl/meisjes/4611/weekendhapjes-deel-75.aspx
Weekend![]()
![]()
avond
lindgren of blanchito nog in tha house ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel in tha house, maar niet in tha house waar mijn pee es drie staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef FCsuarez het volgende:
avond
lindgren of blanchito nog in tha house ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Halve finales:
Freire - HugoohAFCA
DarkSonic2 - Tim86
Halve finale gaat over 2 wedstrijden. Uitgoals tellen niet dubbel. Als het na 2 wedstrijden gelijk is volgt er een beslissingswedstrijd (bijv. 2-0 en 0-2 of 2-0 en 1-3). Bij 4-1 winst en 2-0 verlies ben je dus gewoon door.
Als de laatste 4 het daarmee eens zijn? We kunnen ook doelsaldo negeren en bij winst + verlies altijd een beslissingswedstrijd doen?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oke dan kan ik alleen vertellen dat ik je een andere keer in moet maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel in tha house, maar niet in tha house waar mijn pee es drie staat.
#theoritischnogkansomdoortegaan.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is de stand bij ons? Kan ik nog door?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dan kan ik alleen vertellen dat ik je een andere keer in moet maken.
#theoritischnogkansomdoortegaan.
gr gr
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je sta bovenaan flikkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is de stand bij ons? Kan ik nog door?![]()
zhano en ik gister 2 keer gelijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, ook veruit het meest gespeeld flikkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je sta bovenaan flikker![]()
[ afbeelding ]
zhano en ik gister 2 keer gelijk
el-blanchito wordt waarschijnlijk eerste. Hoeveel gaan er door?
Edit: oh, wacht die twee gelijke spelen zitten er nog niet bij.Geniaal, met zulk slecht voetbal toch bovenaan staan.
2.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook veruit het meest gespeeld flikker
el-blanchito wordt waarschijnlijk eerste. Hoeveel gaan er door?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook veruit het meest gespeeld flikker
el-blanchito wordt waarschijnlijk eerste. Hoeveel gaan er door?de bal is rond en kan nog alle kanten op
![]()
#tochblijdatikvande0afbenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik denk ook niet dat er spelers van Mexico zijn die homo zijn.quote:
In het echt zouden de USA en Mexico niet zomaar doorgaan ten koste van Frankrijk en Brazilië.
Nu ga ik weg![]()
![]()
Bash ze vanavondquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er spelers van Mexico zijn die homo zijn.
In het echt zouden de USA en Mexico niet zomaar doorgaan ten koste van Frankrijk en Brazilië.
Nu ga ik weg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Opeens ga ik die kleurrijke pakjes van Campos in een heel ander daglicht bekijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er spelers van Mexico zijn die homo zijn.![]()
![]()
Die vond ik toen best stoer. Maar als ik er nu naar kijk...wat een goedkope clownsoutfitquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Opeens ga ik die kleurrijke pakjes van Campos in een heel ander daglicht bekijken.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vergeet Mora, van Ecuadorquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Campos was gewoon een baas, net als Higuita en Chilavert. Gekke Zuid Amerikaanse keepers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nieuwe cup eens kijken hoe er het EAids gehalte daar is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3k, dus zou kunnen meevallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef FCsuarez het volgende:
nieuwe cup eens kijken hoe er het EAids gehalte daar is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+prem gold packquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3k, dus zou kunnen meevallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou wat een feest, FUT speler van de ergste catagorie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3k, dus zou kunnen meevallen.
slaat hele middenvelden over en hangt met 8 man voor de goalvalt toch wel een keer goed.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook een potje geprobeerd. Precies dezelfde ervaring (+ kickoff glitching, Esswein in de basis, shhhh-juichen en 3 wissels in minuut 1). Toevallig of niet, maar meneer speelde ook nog met zo'n stinkend Ajax-logoquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou wat een feest, FUT speler van de ergste catagorie.
slaat hele middenvelden over en hangt met 8 man voor de goalvalt toch wel een keer goed.
Echt zo'n liefhebber van verzorgd voetbal
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg net voor het eerst in maanden weer een kick-off tegengoal. Cech stompt weg, maar zo in de voeten van zijn spits die 10 meter verderop stond. Die komt met een rollertje door het midden waar Cech, omdat hij nog half uit positie is, vakkundig overheen dookquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook een potje geprobeerd. Precies dezelfde ervaring (+ kickoff glitching, Esswein in de basis en 3 wissels in minuut 1). Toevallig of niet, maar meneer speelde ook nog met zo'n stinkend Ajax-logoEcht zo'n liefhebber van verzorgd voetbal
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
we kunnen concluderen
nieuwe cup is![]()
ben nu even bashen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij ook al aan de JJR?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
we kunnen concluderen
nieuwe cup is![]()
ben nu even bashen
gr grSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kreeg geen directe goal tegen, maar bij het wegwerken van zo'n kickoff-glitch poging, duwde mijn verdediger blijkbaar in de eigen 16 een spits van hem omver. Pingel dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kreeg net voor het eerst in maanden weer een kick-off tegengoal. Cech stompt weg, maar zo in de voeten van zijn spits die 10 meter verderop stond. Die komt met een rollertje door het midden waar Cech, omdat hij nog half uit positie is, vakkundig overheen dook
En dan ook direct een berichtje ("HAHAHAHA") ontvangen![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik erger me vooral dood aan David fucking Luiz (in het echt ook trouwens) en aan die kick off goal troep.
Constant LB+Y stoor ik me gelukkig niet zo aan.
Kluivert heeft mij vanmiddag weer naar divisie 2 geleid
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Echte cunts die dat doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg geen directe goal tegen, maar bij het wegwerken van zo'n kickoff-glitch poging, duwde mijn verdediger blijkbaar in de eigen 16 een spits van hem omver. Pingel dus
![]()
![]()
Dat is dus echt pure vieze fifa aidsquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg geen directe goal tegen, maar bij het wegwerken van zo'n kickoff-glitch poging, duwde mijn verdediger blijkbaar in de eigen 16 een spits van hem omver. Pingel dus
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is dus echt pure vieze fifa aids![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gefeliciteerd dat je er vanavond na al die jaren fifa'en er achter bent gekomen hoe de community in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?![]()
Persoon A doet dit bij B, B raakt geirriteerd en doet het bij C en D etc etc...quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?![]()
Soms heb ik inderdaad wel het idee dat mensen een potje fifa associëren met je tegenstander zoveel mogelijk te irriteren en om de grootst mogelijke klootzak te zijn.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat is het voor mij ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Soms heb ik inderdaad wel het idee dat mensen een potje fifa associëren met je tegenstander zoveel mogelijk te irriteren en om de grootst mogelijke klootzak te zijn.![]()
Tuurlijk weet ik dat wel. Maar dan gaat het toch weer een week goed, voor het echt goed mis gaat. En dan verwonder ik me er toch weer over, hoe naief ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je er vanavond na al die jaren fifa'en er achter bent gekomen hoe de community in elkaar steekt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die stand klopt toch niet in onze poule? Ik heb 2x gewonnen en een x gelijk
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is die 3-0 loss omgedraaid dan ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef el-blanchito het volgende:
Die stand klopt toch niet in onze poule? Ik heb 2x gewonnen en een x gelijk![]()
Alleen op de PS3.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?
gr gr![]()
Hoe bedoel je? Het was een disconnect maar ik zat gewoon nog in FUT. Daarna is besloten door Suarez dat hij wel kon leven met de 2-1 nederlaagquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was een disconnect maar ik zat gewoon nog in FUT. Daarna is besloten door Suarez dat hij wel kon leven met de 2-1 nederlaag
?![]()
wtfquote:![]()
Daar klopt sowieso geen kut van. Even kijken.
Edit: Staat inderdaad omgedraaid.Volgens mij is dat het enige.
Daarom vroeg ik me ook af of ik überhaupt nog door kon, FCsuarez, ik sta er helemaal niet zo goed voor.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wtf![]()
Daar klopt sowieso geen kut van. Even kijken.
Edit: Staat inderdaad omgedraaid.Volgens mij is dat het enige.
Daarom vroeg ik me ook af of ik überhaupt nog door kon, FCsuarez, ik sta er helemaal niet zo goed voor.
![]()
![]()
Als je geluk hebt voor 200 coinsquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef Jongentje. het volgende:
Voor hoeveel gaat de Boer tegenwoordig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar staat het omgedraaid dan? Op de EA site ofzo?
Ik heb iig gewonnen van Lindgren.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb iig gewonnen van Lindgren.Foutje met doorgeven misschien.
In de google doc van Omni. Leek me dat dat nu wel haast duidelijk wasquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb iig gewonnen van Lindgren.![]()
![]()
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doet![]()
Wees blij, daar wil je toch niet naar kijken, zelfs als je er voor betaald wordt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doet![]()
Als je een groningen supporter bent wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wees blij, daar wil je toch niet naar kijken, zelfs als je er voor betaald wordt?![]()
Opzeggen en lekker janlul punt com gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doetSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is kut kwaliteit manquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opzeggen en lekker janlul punt com gebruiken.![]()
Dit, of de firstrowsports. Mensen die 18 euro betalen voor iets compleet waardeloos als eredivisie voetbalquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opzeggen en lekker janlul punt com gebruiken.![]()
![]()
Dordt - Oss is veel leukerquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oké.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
zo nac bakt er ook niks van opbouwend zijn ze best slechtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze retoriek bevalt me welquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
zo nac bakt er ook niks van opbouwend zijn ze best slecht![]()
![]()
ben je een naccer ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Er niks van bakken en dan toch ''best'' slecht zijn. Je bent dan gewoon SLECHT.![]()
Prima als jij dat graag wilt. Nac''cer????quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een cursus leestekens gebruiken zou geen overbodige luxe zijn![]()
![]()
Komma tussen prima en als zou geen overbodige luxe zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Prima als jij dat graag wilt. Nac''cer????![]()
![]()
![]()
oke gertjanquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komma tussen prima en als zou geen overbodige luxe zijn![]()
Nee. NAC-erquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Prima als jij dat graag wilt. Nac''cer????![]()
![]()
Overigens hebben wij net gescoord, en heb je geluk dat de scheids stond te pitten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee zeebuikje staat wissel best jammer toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:41 schreef Zhano het volgende:
Staat die Zeebuik d'r ook in? Of kunnen de mensen rond Groningen rustig gaan slapen?![]()
Was duidelijk geen doelpunt.. ik snap dat je het graag wilt maar, nee het was geen doelpunt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. NAC-er![]()
Overigens hebben wij net gescoord, en heb je geluk dat de scheids stond te pitten![]()
Dat snap ik, als jij nog steeds geen beeld hebt bij FOX. De herhaling bij Janlul zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was duidelijk geen doelpunt.. ik snap dat je het graag wilt maar, nee het was geen doelpunt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De herhaling bij Firstrow zegt genoeg.. je bedoeld die van Perica ofzo toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat snap ik, als jij nog steeds geen beeld hebt bij FOX. De herhaling bij Janlul zegt genoeg.![]()
*bedoeltquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
De herhaling bij Firstrow zegt genoeg.. je bedoeld die van Perica ofzo toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sneu hoor, op je pikkie getrapt jochie. Omdat NAC misschien degradeert jammer nou hé, nou hopen dat NAC wel wint he.quote:![]()
iddquote:prima einde
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha, jij bent raarquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sneu hoor, op je pikkie getrapt jochie. Omdat NAC misschien degradeert jammer nou hé, nou hopen dat NAC wel wint he.![]()
![]()
Jochie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sneu hoor, op je pikkie getrapt jochie. Omdat NAC misschien degradeert jammer nou hé, nou hopen dat NAC wel wint he.
Ga gewoon even lekker op voetbalzone zitten meepraten anders. Daar praat iedereen gebrekkig Nederlands
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij iedere herhaling twijfel ik weer. Ene hoek lijkt er zeker overheen. Bij de ander weer zeker niet. Lastig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat snap ik, als jij nog steeds geen beeld hebt bij FOX. De herhaling bij Janlul zegt genoeg.
Daarom doellijntechnologie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen wilde toch zo graag een nieuwe anti-held? Nou, voilá. Hier moeten we het mee doen vrees ikquote:![]()
![]()
Antihero deed het prima vond ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen wilde toch zo graag een nieuwe anti-held? Nou, voilá. Hier moeten we het mee doen vrees ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap wel dat je gefrustreerd bent hoor. Maar om nou zo te reageren kan wel wat minder hoor.. het is niets voor niets weekendquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jochie?
Ga gewoon even lekker op voetbalzone zitten meepraten anders. Daar praat iedereen gebrekkig Nederlands![]()
Eens te meer bewezen ja, zou echt een meerwaarde zijn voor het voetbal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij iedere herhaling twijfel ik weer. Ene hoek lijkt er zeker overheen. Bij de ander weer zeker niet. Lastig.
Daarom doellijntechnologieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niets voor nietsquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je gefrustreerd bent hoor. Maar om nou zo te reageren kan wel wat minder hoor.. het is niets voor niets weekendDeze gaat op een tegeltje
![]()
![]()
Ik ben niet gefrustreerd. Ik wijs je alleen op een spelfout. Dat doe ik bij iedereen hier. Je zou me ook dankbaar kunnen zijn, maar jij vindt het blijkbaar nodig om neerbuigend te reagerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je gefrustreerd bent hoor. Maar om nou zo te reageren kan wel wat minder hoor.. het is niets voor niets weekend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh het kwam voor een beetje over als een gefrustreerde reactie. Maar als je me wil helpen met mijn perfecte Nederlands mag dat hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd. Ik wijs je alleen op een spelfout. Dat doe ik bij iedereen hier. Je zou me ook dankbaar kunnen zijn, maar jij vindt het blijkbaar nodig om neerbuigend te reageren![]()
hap hap hap hapquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef Zhano het volgende:
DIt jaar Roda uitzwaaien, volgend jaar Groningen de Jupiler League in
![]()
Maar dit is het FUT topic trouwens. Niet het Groningen - NAC topic. Er staat geen SC in de titel, dus graag ontopic blijven. Anders krijgen we problemen met mods. En dat willen we niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh het kwam voor een beetje over als een gefrustreerde reactie. Maar als je me wil helpen met mijn perfecte Nederlands mag dat hoor.![]()
Oke.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dit is het FUT topic trouwens. Niet het Groningen - NAC topic. Er staat geen SC in de titel, dus graag ontopic blijven. Anders krijgen we problemen met mods. En dat willen we niet.![]()
RATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATAquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef Fokker101 het volgende:
Alhoewel het wel een onterechte pingel is. EIN NUL TJAKKA KOEKKOEK!!!!![]()
Bedankt Kami wat bedoel je hiermee lieverdquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
RATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATA![]()
Alleen matties noemen hem Kamiquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt Kami wat bedoel je hiermee lieverd![]()
![]()
Zelf koekoek zeggen en dit niet snappenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt Kami wat bedoel je hiermee lieverd
Mongooltje donder lekker op dan![]()
Is dat van Sierdje ofzo en nee dit snap ik niet helemaal neequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelf koekoek zeggen en dit niet snappen
Mongooltje donder lekker op dan![]()
Dat is van Sierd ja....quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is dat van Sierdje ofzo en nee dit snap ik niet helemaal nee![]()
Wat doet het?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
http://www.futwiz.com/en/player/mario-gomez/28Die knop
![]()
Ik druk er al 1000 keer op![]()
![]()
Geluid niet aan zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doet het?![]()
Ik druk er al 1000 keer op![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
http://www.futwiz.com/en/player/mario-gomez/28Die knop
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha genius ja.. Mario gomeeeeeeeeeeeez mario gomeeeeeeez cha cha hier het nummer voor het geval dat:![]()
Dankje, eindelijk een user die iets toevoegdtquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:19 schreef Fokker101 het volgende:
Hahaha genius ja.. Mario gomeeeeeeeeeeeez mario gomeeeeeeez cha cha hier het nummer voor het geval dat:![]()
![]()
Bedankt eindelijk is een compliment zeg. Overigens maak je wel een spelfout hoor ik ga hier effe die NAC-er na doen sorry hoor![]()
Suits spoilers voor volgend seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een spelfout echt ? Waar maakt ik die?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:22 schreef Fokker101 het volgende:
Bedankt eindelijk is een compliment zeg. Overigens maak je wel een spelfout hoor ik ga hier effe die NAC-er na doen sorry hoor![]()
ik hep geen iedee sorriequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een spelfout echt ? Waar maakt ik die?![]()
Zet je geluid aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doet het?![]()
Ik druk er al 1000 keer op
edit. o er waren al 100 posts geweest![]()
![]()
Lionel PericaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jongens, jullie moeten wel het geluid aanzetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen, behalve als hij in de 16 van de tegenstander staatquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fokker101 doet me denken aan marcieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zei het.....quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen, behalve als hij in de 16 van de tegenstander staat![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ben al 5 kilo afgevallen knap hé ouwe pik.. jaja ik ben nu al een echte beachboy............................................................quote:![]()
Nu 100 kilo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ben al 5 kilo afgevallen knap hé ouwe pik.. jaja ik ben nu al een echte beachboy............................................................Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Raap me opquote:Maar, ik nam soms wel is 2/3 koekjes uit school tijd wat natuurlijk niet hoeft. Ik heb nu al wel wat aan mijn ''eetpatroon'' gedaan. Drink geen ranja meer, drink nu water en thee zonder suiker. Neem geen koekjes meer uit schooltijd. S'morgens eet ik meestal gewoon een boterham met light jam.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh wauw het is nog echt marcie ook, of familie van'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wie is marcie en dit ben jij MRvanTrapz????quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
oh wauw het is nog echt marcie ook, of familie van![]()
wel leuk dit hoor
![]()
Dit is een after-picture.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wie is marcie en dit ben jij MRvanTrapz???? [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jullie mamquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
maar wie de fak is marcie ofzo iets is dat een dikkie ofzo![]()
Wat vind je van WIlders?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
maar wie de fak is marcie ofzo iets is dat een dikkie ofzo
Heb je weleens een scooter gekopt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de goal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Glijdt gewoon 4 man weg op dat kutveld![]()
Hmm ik moet gelijk aan een fout liedje denkenquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke) didn't manage to score from a penalty kick.
het is wat'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
K = S?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm ik moet gelijk aan een fout liedje denken![]()
![]()
Tim, jij hebt de S4 dus ook hè. Klopt het dat je behalve door je hele fucking telefoon te rooten het sluitergeluid van je telefoon niet uit kunt zetten?Wat een aids.
HUUUUU
er gaan zeker al 4 zoekopdrachten goed achter elkaar.
het zal toch niet.....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik neem nooit sneaky treinpics, dus ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Tim, jij hebt de S4 dus ook hè. Klopt het dat je behalve door je hele fucking telefoon te rooten het sluitergeluid van je telefoon niet uit kunt zetten?Wat een aids.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt gewoon altijd je sluitergeluid aanstaan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem nooit sneaky treinpics, dus ik zou het niet wetenHoe bloedirritant is dat.
Boeit me echt heel weinigquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon altijd je sluitergeluid aanstaan?Hoe bloedirritant is dat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm.. De enige manier om op een gloednieuwe smartphone het sluitergeluid uit te zetten is door 'm te rooten.quote:ik vind het echt te kansloos voor woorden. Ik vind het namelijk bokirritant, maar goed. Het zij zo.
Wil je godverdomme in de trein een selfie naar je chick sturen, kan de hele coupé meegenieten.
fypquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wil je godverdomme in de trein een selfie naar Patjen sturen, kan de hele coupé meegenieten.![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Alternatief camera appje downloaden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, blijft alleen vervelend. Alle apps die een camera gebruiken hebben ook dat irritante standaardgeluid. (Instagram bijvoorbeeld)quote:
found your jumbo girl ds2
edit: verkeerde vals alarm
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan rooten, gaat er een wereld voor je openquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, blijft alleen vervelend. Alle apps die een camera gebruiken hebben ook dat irritante standaardgeluid. (Instagram bijvoorbeeld)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, maar dat wil ik dus zeker nu liever nog niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan rooten, gaat er een wereld voor je open
o sorry dit had hier niet moeten staanVerkeerde winkel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
found your jumbo girl ds2
edit: verkeerde vals alarm![]()
We hebben 'r al gevonden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
o sorry dit had hier niet moeten staan
[..]
Verkeerde winkel.Aparte naam wel, zie je niet vaak met een y.
In Friesland wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We hebben 'r al gevonden.Aparte naam wel, zie je niet vaak met een y.
![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik dus zeker nu liever nog niet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Garantie raak je niet kwijt, tenzij expliciet door root veroorzaakt (dus nooit).quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Garantie kwijt na twee dagen gebruik. Tsja.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh, ik dacht dat dat standaard was.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Garantie raak je niet kwijt, tenzij expliciet door root veroorzaakt (dus nooit).Zal me er morgen eens in verdiepen dan. Thankjoe.
Gewoon Odin downloaden, XDA forum scannen.
BAM!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)ot-of-jailbreak.htmlquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat standaard was.Zal me er morgen eens in verdiepen dan. Thankjoe.
![]()
Advertentie in de krant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, hoe hebben jullie haar dan gevonden?![]()
Er woont maar een chick in Veenwouden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, hoe hebben jullie haar dan gevonden?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wie?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, hoe hebben jullie haar dan gevonden?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er woont maar een chick in Veenwouden.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
onze skypegroep had geld ingezameld en Lindgren naar Veenwouden gestuurdEn aangezien ze maar 1 café hebben was ie er zo achter
Thanks. Top.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)ot-of-jailbreak.html
en voor, en innicequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)ot-of-jailbreak.html'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Achteraf bleek trouwens dat ik haar nummer allang in m'n telefoon had hoor. Daar niet van.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoeren.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
edit ff danquote:
Haal mijn naam weg op FOK!, TR gemaakt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
1 van jullie heeft een nieuw account gemaakt en mij toegevoegd zodat jullie konden zien wie van mijn vrienden die chick van de C1000 is.quote:![]()
Aangenaam, Arend Peinus van Tet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 van jullie heeft een nieuw account gemaakt en mij toegevoegd zodat jullie konden zien wie van mijn vrienden die chick van de C1000 is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze was wel lang wakker.. 3 minuten geleden nog.
Tevens TR gemacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
stalker holy shitquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tevens TR gemacht.![]()
![]()
Bazen op CDMWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ging goed net ja.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dat zei Benno L. ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet cool. Ik ben helemaal geen pedo.![]()
Als dat DS2 is, ziet hij er eigenlijk uit als een hele normale gozer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als wie DS2 is?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:59 schreef Reemi het volgende:
Als dat DS2 is, ziet hij er eigenlijk uit als een hele normale gozer.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
https://docs.google.com/s(...)&usp=drive_web#gid=7
is bijgewerkt.
Groep C en Groep D zijn afgerond.
In groep A de volgende wedstrijden nog:
Ozz-03 - DePresident.
DePresident. - Ozz-03
In groep B de volgende wedstrijden nog:
FCSuarez - el-blanchito
Zhano - el-blanchito
el-blanchito - Zhano
FCSuarez - Lindgren.
[ Bericht 1% gewijzigd door OmniRocket op 12-04-2014 07:55:31 ]![]()
Groep B klopt niet. Uitslag 3-0 moet worden omgedraaid bij Blanchito en mij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 06:21 schreef OmniRocket het volgende:
is bijgewerkt.
Ozz-03 - DePresident.
DePresident. - Ozz-03
FCSuarez - el-blanchito
Zhano - el-blanchito
el-blanchito - Zhano
FCSuarez - Lindgren.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lekker bezig, zo om half 7 's ochtends in het weekendquote:Op zaterdag 12 april 2014 06:21 schreef OmniRocket het volgende:
is bijgewerkt.
Ozz-03 - DePresident.
DePresident. - Ozz-03
FCSuarez - el-blanchito
Zhano - el-blanchito
el-blanchito - Zhano
FCSuarez - Lindgren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb gisteren wat gemist zo te zien
Is het c1000 meisje lekker?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom ben jij altijd zo op uiterlijk gericht? Je zou bijvoorbeeld ook naar haar IQ kunnen vragenquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
Ik heb gisteren wat gemist zo te zien
Is het c1000 meisje lekker?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft het C1000 meisje een beetje een lekker IQ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee. Maar ik heb wel een foto van haar gezienquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:02 schreef Tim86 het volgende:
Heeft het C1000 meisje een beetje een lekker IQ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
morgen
IQ kan hij daaruit aflezenquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo op uiterlijk gericht? Je zou bijvoorbeeld ook naar haar IQ kunnen vragen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat klinkt als een ingebouwde glazen bol...quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
morgen
[..]
IQ kan hij daaruit aflezenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Groep B klopt niet. Uitslag 3-0 moet worden omgedraaid bij Blanchito en mij.Moest werkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker bezig, zo om half 7 's ochtends in het weekend
Zulk lekker weer, en dan kan ik niet ballen vandaag![]()
![]()
Potverdikkie DS2 heeft wel smaak!quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ingebouwde glazen bol...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is nog best wel spannend in groep B zo.Als blanchito twee keer van Zhano wint en ik nog een keer van FCsuarez win, kan ik in principe nog door.
Ik ben afhankelijk van Ozzquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het is nog best wel spannend in groep B zo.Als blanchito twee keer van Zhano wint en ik nog een keer van FCsuarez win, kan ik in principe nog door.
![]()
![]()
Speel ff tegen sjon dan, als je verliest ben ik al doorquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
Dan kan Suarez nog door
![]()
![]()
neuh, die win ik wel even.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speel ff tegen sjon dan, als je verliest ben ik al doorDan kan Suarez nog door
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:00 schreef Zhano het volgende:
Jeuw blanchito, zullen we afspreken dat we elk een wedstrijd winnen?
Zie geen zonquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:36 schreef Johnbon het volgende:
Ik wil hierbij de organisatie van het xbox toernooi even in het zonnetje zetten.![]()
DS2, die skinny madderfakker geef je toch gewoon wat kankerklapjes. Dan gewoon zijn wijf naaien terwijl hij er naast op de grond ligt te bloeden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Rigoureus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:06 schreef Revontulet het volgende:
DS2, die skinny madderfakker geef je toch gewoon wat kankerklapjes. Dan gewoon zijn wijf naaien terwijl hij er naast op de grond ligt te bloeden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: