SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
🍆![]()
Jawel, ik zei ook misschienquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen Kwiatkowski er meer bij?![]()
![]()
Geen geluid hier, Sky renner wint.. zal wel Swift zijn.quote:
In elk geval mooi dat Poels weer helemaal terug is.![]()
Yup. De laatste 200 meter wist de mevrouw die het commentaar moest doen het ineens niet meer. Dus op mijn tv was het ook stil. Tot 20 seconden na de finish. Ze snapte er helemaal niks van, Swift stond blijkbaar niet op haar lijstjequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen geluid hier, Sky renner wint.. zal wel Swift zijn.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb iemand in mn lijstje staan, die stuurde me een keer een site van zo'n AB, kost 99 dollar. Hij heeft het er al lang en breed uit die 99 dollar. Ik twijfel, gebanned worden lijkt me niks![]()
Je ziet een Sky shirt en al die andere Sky renners hier kunnen niet sprinten dus 1 + 1 = 2.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. De laatste 200 meter wist mevrouw het ineens niet meer. Dus op mijn tv was het ook stil. Tot 20 seconden na de finish. Ze snapte er helemaal niks van, Swift stond blijkbaar niet op haar lijstje![]()
![]()
Hij lijkt sterker dan ooit. Wel heel mooi dat hij zich in deze ploeg zo van voren laat zien, toch weer een andere ploeg waarin hij zich ook even moet bewijzen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen geluid hier, Sky renner wint.. zal wel Swift zijn.
In elk geval mooi dat Poels weer helemaal terug is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bobbie is nogal een stille danquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:19 schreef DutchSL het volgende:
Dat wijf daar heet trouwens José Been.
En ernaast zat blijkbaar Bobbie Traksel.
Eten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooit voor betalen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Heb iemand in mn lijstje staan, die stuurde me een keer een site van zo'n AB, kost 99 dollar. Hij heeft het er al lang en breed uit die 99 dollar. Ik twijfel, gebanned worden lijkt me nikshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jaa ach, deze potjes waren tenminste wat normaler dan die vorige. Die vorige waren echt allemaal dikke aids en niks lukte. Ook de verdienste van Tim en Hugooh hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef Johnbon het volgende:
Kut regen. GG. Twee zieke ballen op de lat voor jou. Zat je niet mee. 3-1 voor mij.
En gelukkig nog iets positiefs aan vandaag: IF Commons voor 250k verkocht
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Beetje late reactie maar toch:quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laten we hier maar mee beginnen dan. De derde Miami Dolphins Cheerleaders vid
Nu de weekendhapjes: http://www.fhm.nl/meisjes/4611/weekendhapjes-deel-75.aspx
Weekend![]()
![]()
avond
lindgren of blanchito nog in tha house ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel in tha house, maar niet in tha house waar mijn pee es drie staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef FCsuarez het volgende:
avond
lindgren of blanchito nog in tha house ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Halve finales:
Freire - HugoohAFCA
DarkSonic2 - Tim86
Halve finale gaat over 2 wedstrijden. Uitgoals tellen niet dubbel. Als het na 2 wedstrijden gelijk is volgt er een beslissingswedstrijd (bijv. 2-0 en 0-2 of 2-0 en 1-3). Bij 4-1 winst en 2-0 verlies ben je dus gewoon door.
Als de laatste 4 het daarmee eens zijn? We kunnen ook doelsaldo negeren en bij winst + verlies altijd een beslissingswedstrijd doen?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oke dan kan ik alleen vertellen dat ik je een andere keer in moet maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel in tha house, maar niet in tha house waar mijn pee es drie staat.
#theoritischnogkansomdoortegaan.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is de stand bij ons? Kan ik nog door?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dan kan ik alleen vertellen dat ik je een andere keer in moet maken.
#theoritischnogkansomdoortegaan.
gr gr
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je sta bovenaan flikkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is de stand bij ons? Kan ik nog door?![]()
zhano en ik gister 2 keer gelijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, ook veruit het meest gespeeld flikkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je sta bovenaan flikker![]()
[ afbeelding ]
zhano en ik gister 2 keer gelijk
el-blanchito wordt waarschijnlijk eerste. Hoeveel gaan er door?
Edit: oh, wacht die twee gelijke spelen zitten er nog niet bij.Geniaal, met zulk slecht voetbal toch bovenaan staan.
2.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook veruit het meest gespeeld flikker
el-blanchito wordt waarschijnlijk eerste. Hoeveel gaan er door?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook veruit het meest gespeeld flikker
el-blanchito wordt waarschijnlijk eerste. Hoeveel gaan er door?de bal is rond en kan nog alle kanten op
![]()
#tochblijdatikvande0afbenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik denk ook niet dat er spelers van Mexico zijn die homo zijn.quote:
In het echt zouden de USA en Mexico niet zomaar doorgaan ten koste van Frankrijk en Brazilië.
Nu ga ik weg![]()
![]()
Bash ze vanavondquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er spelers van Mexico zijn die homo zijn.
In het echt zouden de USA en Mexico niet zomaar doorgaan ten koste van Frankrijk en Brazilië.
Nu ga ik weg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Opeens ga ik die kleurrijke pakjes van Campos in een heel ander daglicht bekijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er spelers van Mexico zijn die homo zijn.![]()
![]()
Die vond ik toen best stoer. Maar als ik er nu naar kijk...wat een goedkope clownsoutfitquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Opeens ga ik die kleurrijke pakjes van Campos in een heel ander daglicht bekijken.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vergeet Mora, van Ecuadorquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Campos was gewoon een baas, net als Higuita en Chilavert. Gekke Zuid Amerikaanse keepers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nieuwe cup eens kijken hoe er het EAids gehalte daar is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3k, dus zou kunnen meevallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef FCsuarez het volgende:
nieuwe cup eens kijken hoe er het EAids gehalte daar is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+prem gold packquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3k, dus zou kunnen meevallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou wat een feest, FUT speler van de ergste catagorie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3k, dus zou kunnen meevallen.
slaat hele middenvelden over en hangt met 8 man voor de goalvalt toch wel een keer goed.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook een potje geprobeerd. Precies dezelfde ervaring (+ kickoff glitching, Esswein in de basis, shhhh-juichen en 3 wissels in minuut 1). Toevallig of niet, maar meneer speelde ook nog met zo'n stinkend Ajax-logoquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou wat een feest, FUT speler van de ergste catagorie.
slaat hele middenvelden over en hangt met 8 man voor de goalvalt toch wel een keer goed.
Echt zo'n liefhebber van verzorgd voetbal
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg net voor het eerst in maanden weer een kick-off tegengoal. Cech stompt weg, maar zo in de voeten van zijn spits die 10 meter verderop stond. Die komt met een rollertje door het midden waar Cech, omdat hij nog half uit positie is, vakkundig overheen dookquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook een potje geprobeerd. Precies dezelfde ervaring (+ kickoff glitching, Esswein in de basis en 3 wissels in minuut 1). Toevallig of niet, maar meneer speelde ook nog met zo'n stinkend Ajax-logoEcht zo'n liefhebber van verzorgd voetbal
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
we kunnen concluderen
nieuwe cup is![]()
ben nu even bashen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij ook al aan de JJR?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
we kunnen concluderen
nieuwe cup is![]()
ben nu even bashen
gr grSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kreeg geen directe goal tegen, maar bij het wegwerken van zo'n kickoff-glitch poging, duwde mijn verdediger blijkbaar in de eigen 16 een spits van hem omver. Pingel dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kreeg net voor het eerst in maanden weer een kick-off tegengoal. Cech stompt weg, maar zo in de voeten van zijn spits die 10 meter verderop stond. Die komt met een rollertje door het midden waar Cech, omdat hij nog half uit positie is, vakkundig overheen dook
En dan ook direct een berichtje ("HAHAHAHA") ontvangen![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik erger me vooral dood aan David fucking Luiz (in het echt ook trouwens) en aan die kick off goal troep.
Constant LB+Y stoor ik me gelukkig niet zo aan.
Kluivert heeft mij vanmiddag weer naar divisie 2 geleid
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Echte cunts die dat doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg geen directe goal tegen, maar bij het wegwerken van zo'n kickoff-glitch poging, duwde mijn verdediger blijkbaar in de eigen 16 een spits van hem omver. Pingel dus
![]()
![]()
Dat is dus echt pure vieze fifa aidsquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg geen directe goal tegen, maar bij het wegwerken van zo'n kickoff-glitch poging, duwde mijn verdediger blijkbaar in de eigen 16 een spits van hem omver. Pingel dus
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is dus echt pure vieze fifa aids![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gefeliciteerd dat je er vanavond na al die jaren fifa'en er achter bent gekomen hoe de community in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?![]()
Persoon A doet dit bij B, B raakt geirriteerd en doet het bij C en D etc etc...quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?![]()
Soms heb ik inderdaad wel het idee dat mensen een potje fifa associëren met je tegenstander zoveel mogelijk te irriteren en om de grootst mogelijke klootzak te zijn.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat is het voor mij ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Soms heb ik inderdaad wel het idee dat mensen een potje fifa associëren met je tegenstander zoveel mogelijk te irriteren en om de grootst mogelijke klootzak te zijn.![]()
Tuurlijk weet ik dat wel. Maar dan gaat het toch weer een week goed, voor het echt goed mis gaat. En dan verwonder ik me er toch weer over, hoe naief ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je er vanavond na al die jaren fifa'en er achter bent gekomen hoe de community in elkaar steekt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die stand klopt toch niet in onze poule? Ik heb 2x gewonnen en een x gelijk
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is die 3-0 loss omgedraaid dan ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef el-blanchito het volgende:
Die stand klopt toch niet in onze poule? Ik heb 2x gewonnen en een x gelijk![]()
Alleen op de PS3.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook gewoon niet. We komen toch allemaal om gewoon lekker een potje te gamen? En toch niet om je tegenstander proberen een kutavond te bezorgen door hem maximaal te irriteren?
gr gr![]()
Hoe bedoel je? Het was een disconnect maar ik zat gewoon nog in FUT. Daarna is besloten door Suarez dat hij wel kon leven met de 2-1 nederlaagquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was een disconnect maar ik zat gewoon nog in FUT. Daarna is besloten door Suarez dat hij wel kon leven met de 2-1 nederlaag
?![]()
wtfquote:![]()
Daar klopt sowieso geen kut van. Even kijken.
Edit: Staat inderdaad omgedraaid.Volgens mij is dat het enige.
Daarom vroeg ik me ook af of ik überhaupt nog door kon, FCsuarez, ik sta er helemaal niet zo goed voor.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wtf![]()
Daar klopt sowieso geen kut van. Even kijken.
Edit: Staat inderdaad omgedraaid.Volgens mij is dat het enige.
Daarom vroeg ik me ook af of ik überhaupt nog door kon, FCsuarez, ik sta er helemaal niet zo goed voor.
![]()
![]()
Als je geluk hebt voor 200 coinsquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef Jongentje. het volgende:
Voor hoeveel gaat de Boer tegenwoordig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar staat het omgedraaid dan? Op de EA site ofzo?
Ik heb iig gewonnen van Lindgren.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb iig gewonnen van Lindgren.Foutje met doorgeven misschien.
In de google doc van Omni. Leek me dat dat nu wel haast duidelijk wasquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb iig gewonnen van Lindgren.![]()
![]()
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doet![]()
Wees blij, daar wil je toch niet naar kijken, zelfs als je er voor betaald wordt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doet![]()
Als je een groningen supporter bent wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wees blij, daar wil je toch niet naar kijken, zelfs als je er voor betaald wordt?![]()
Opzeggen en lekker janlul punt com gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doetSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is kut kwaliteit manquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opzeggen en lekker janlul punt com gebruiken.![]()
Dit, of de firstrowsports. Mensen die 18 euro betalen voor iets compleet waardeloos als eredivisie voetbalquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opzeggen en lekker janlul punt com gebruiken.![]()
![]()
Dordt - Oss is veel leukerquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
gvd man wat is fox toch ook een kut site hé en daar betaal je je dan scheel aan. terwijl de livestream groningen-nac het niet doetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oké.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
zo nac bakt er ook niks van opbouwend zijn ze best slechtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze retoriek bevalt me welquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
zo nac bakt er ook niks van opbouwend zijn ze best slecht![]()
![]()
ben je een naccer ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Er niks van bakken en dan toch ''best'' slecht zijn. Je bent dan gewoon SLECHT.![]()
Prima als jij dat graag wilt. Nac''cer????quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een cursus leestekens gebruiken zou geen overbodige luxe zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: