Ligt eraan hoe graag ze van je af zijn. Een ex-collega van mij was zo'n ontzettende bitch dat er niemand kwam op haar afscheidsborrel en geen mens door had dat ze überhaupt weg was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:17 schreef TonnyK het volgende:
[..]
Hoeft geen pakket te zijn, maar een hand/bedankje is een kleine moeite imo!
Ik voor mijzelf snap niet dat je je hier druk om kunt maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:17 schreef TonnyK het volgende:
[..]
Hoeft geen pakket te zijn, maar een hand/bedankje is een kleine moeite imo!
Dat lijkt bij mij zeer onwaarschijnlijk, Gelukkig heb ik er wel leuke vrienden aan overgehoudenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag ze van je af zijn. Een ex-collega van mij was zo'n ontzettende bitch dat er niemand kwam op haar afscheidsborrel en geen mens door had dat ze überhaupt weg was.
Maak me nergens druk om, vraag gewoon of het normaal is om zo te handelen omdat ik het zelf nog niet meegemaakt heb.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik voor mijzelf snap niet dat je je hier druk om kunt maken.
Ah,quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef TonnyK het volgende:
[..]
Maak me nergens druk om, vraag gewoon of het normaal is om zo te handelen omdat ik het zelf nog niet meegemaakt heb.
Helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah,
Tja dan is het antwoord, dat het noch normaal noch abnormaal is, het gebeurt gewoon.
was ik maar zo dol!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef fokbrad het volgende:
Crybaby, ik ben gewoon op de laatste dag van me reorganisatie ontslag, gewoon niet opkomendagen klaar geen afscheid drama.
Wel heb ik nog 2 extra maanden oprot premie bij me 5 maanden bijonderhandeld.
En daar heb je misschien al de redenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:15 schreef TonnyK het volgende:
[..]
.... gelukkig gaat het enorm slecht met 't bedrijf
Dan zouden ze toch blij moeten zijn dat er mensen vrijwillig opstappen? Iemand een hand geven kost ook geen geld en niet heel veel tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:36 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
En daar heb je misschien al de reden
Die mensen kregen misschien een aanbod tot ontslag en namen dat aan, waarna het verhaaltje was dat ze 'wegens persoonlijke redenen helaas hun baan hebben moeten opgeven'.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:02 schreef TonnyK het volgende:
[..]
Die mensen namen ook vrijwillig ontslag
Het is heel gek. Ik heb dat probleem alleen maar met Nederlandse collega's. Al mijn buitenlandse collega's hebben er geen probleem mee om vrienden te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:14 schreef hottentot het volgende:
Collega's moet je niet verwarren met vrienden.
Vrienden zijn mensen die je ook om drie uur in de nacht zou bellen als je in de shit zit, zou je dat ook met die collega's doen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is heel gek. Ik heb dat probleem alleen maar met Nederlandse collega's. Al mijn buitenlandse collega's hebben er geen probleem mee om vrienden te zijn.
Vrienden zijn mensen die tijd voor me maken wanneer ik me eenzaam voel. En die kan ik om 3 uur 's nachts bellen (en andersom).quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vrienden zijn mensen die je ook om drie uur in de nacht zou bellen als je in de shit zit, zou je dat ook met die collega's doen?
Ik zou douchen en ergens anders gaan zitten, als het mijn eigen shit was zou ik op de wc gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vrienden zijn mensen die je ook om drie uur in de nacht zou bellen als je in de shit zit, zou je dat ook met die collega's doen?
En onderweg op de gang ook nog even per ongeluk tegen een manager oplopenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zou douchen en ergens anders gaan zitten, als het mijn eigen shit was zou ik op de wc gaan zitten.
Tja, ben al gewend om abrupt bot te zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |