Duidelijkquote:
Vraag anders ff aan cvboer waar de verdamper zit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]^100000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Mooi, doe wat met die opgedane kennis zou ik zeggen.quote:
Nee hoor, jouw naam en dat je stronteigenwijs bent ben ik morgen alweer vergeten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mooi, doe wat met die opgedane kennis zou ik zeggen.
Iets zegt me dat je alles morgen al vergeten bent. Inclusief je eigen naam. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef Woelwater het volgende:
Nee hoor, jouw naam en dat je stronteigenwijs bent ben ik morgen alweer vergeten.
Korte versie van dit topic: yups, die is kapot! Ik zou maar op zoek gaan naar een nieuwe gebruikte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
Geen idee hoe oud, heb hem ongeveer een maand geleden via Marktplaats gekocht. Nieuwe kan ik helaas niet betalen.
Gelukkig log ik automatisch in en kan ik elke dag die naam weer bovenaan het scherm lezen. Zit je er wéér naast joh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je alles morgen al vergeten bent. Inclusief je eigen naam. Kan niet anders.
Is toevallig de langere onderbouwde versie ook aanwezig, of moet men maar zonder onderbouwing van jou aannemen dat ie kapot isquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef Queller het volgende:
Korte versie van dit topic: yups, die is kapot! Ik zou maar op zoek gaan naar een nieuwe gebruikte.
Dat ze je op die stage het verschil niet hebben geleerd tussen koelkast en koelruimte snap ik dan weer niet... Evengoed... Als je ooit een thermostaat vervangt, leg de tempvoeler dan niet in de koelruimte. Maar uiteraard wel op de juiste plek in de koelkast.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef Woelwater het volgende:
En hoe een koelkast werkt wist ik 15 jaar geleden tijdens mijn stage bij Whirlpool al, maar dacht van jou iets nieuws te kunnen leren, dat de thermostaat buiten de koelruimte zat.. Helaas is dat zinvol inderdaad bij vlagen.
Nee, nee hoeft ook niet. Maar de wedstrijd ver-pissen is een beetje sneu...quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is toevallig de langere onderbouwde versie ook aanwezig, of moet men maar zonder onderbouwing van jou aannemen dat ie kapot is
Mja, vertel mij wat. Nog even en er staat helder licht op die als ik zeg dat ik uit bed gevallen ben dat het niet waar is omdat ik mijzelf nog steeds in mijn slaapkamer bevond...quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Queller het volgende:
Nee, nee hoeft ook niet. Maar de wedstrijd ver-pissen is een beetje sneu...
Zolang ik het jou maar niet laat doen komt het wel goed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat ze je op die stage het verschil niet hebben geleerd tussen koelkast en koelruimte snap ik dan weer niet... Evengoed... Als je ooit een thermostaat vervangt, leg de tempvoeler dan niet in de koelruimte. Maar uiteraard wel op de juiste plek in de koelkast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |