Zelfde geldt voor Immers, slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap overigens niet hoe je Higdon flop kunt vinden..
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Top:
Klaassen
Pelle
Ziyech
Finnbogason
Schöne
Flop:
Zoet
Willems
Rekik
Zanka
Arias
Maher
Hiljemark
Park
Ruiz
Locadia
Narsingh
4-0quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Top:
Klaassen
Pelle
Ziyech
Finnbogason
Schöne
Flop:
Zoet
Willems
Rekik
Zanka
Arias
Maher
Hiljemark
Park
Ruiz
Locadia
Narsingh
Het aantal landstitels van Ajax sinds 2010 - het aantal landstitels van PSV sinds 2010.quote:
shots firedquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het aantal landstitels van Ajax sinds 2010 - het aantal landstitels van PSV sinds 2010.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens met het lijstje van Tyron m.u.v Depay
Falkenburg top?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verder figuren als Kali en Maher die zich ook niet echt bepaald ontwikkelen. En Willems en BMI horen eigenlijk in elk rijtje
Zeg je nou dat clubsupporters niet objectief zijn?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:15 schreef mokkiemok het volgende:
leuk dat je aan de lijstjes precies kan zien wat voor club iemand support
inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeg je nou dat clubsupporters niet objectief zijn?![]()
![]()
Niet in mijn top 5, in een top 10 had hij bij mij op nummer 6 gestaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Iniesta8 het volgende:
Leden (ajacieden) die Depay niet in hun lijst hebben staan zijn nie serieus te nemen.
Hahah trolletjequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet in mijn top 5, in een top 10 had hij bij mij op nummer 6 gestaan.
Van Zivkovic had ik mindere verwachtingen dus die valt mij dan in positievere zin op ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Zivkovic die 5 wedstrijden heeft gespeeld staat er wel in maar geen Depay?
gekkie
Okok maar Depay is je niet opgevallen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Zivkovic had ik mindere verwachtingen dus die valt mij dan in positievere zin op ja.
Jawel, ik zeg toch dat hij bij mij op nummer zes zou hebben gestaan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Okok maar Depay is je niet opgevallen?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het aantal landstitels van Ajax sinds 2010 - het aantal landstitels van PSV sinds 2010.
Wat voor hele speciale dingen heeft Depay laten zien dan? Behalve 800 schoten richting de tribune? Het is een aardig talent maar top 5 is het nog lang niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Okok maar Depay is je niet opgevallen?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor hele speciale dingen heeft Depay laten zien dan? Behalve 800 schoten richting de tribune? Het is een aardig talent maar top 5 is het nog lang niet.
En nu?quote:
Beetje jammer dat de Victor Sikora movie verwijderd isquote:
ik verveel me dus je mag het van mij radenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:15 schreef mokkiemok het volgende:
leuk dat je aan de lijstjes precies kan zien wat voor club iemand support
Fc emmenquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef welkeclubsupportik het volgende:
[..]
ik verveel me dus je mag het van mij raden
top;
Depay
Boëtius
Klaassen
Ziyech
Blind
flop:
Bojan
Maher
Bruma
Van der Hoorn
Schaken
Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef welkeclubsupportik het volgende:
[..]
top;
Depay
Boëtius
Klaassen
Ziyech
Blind
flop:
Bojan
Maher
Bruma
Van der Hoorn
Schaken
Ook pas sinds een aantal wedstrijden. Over het hele seizoen gezien valt het me tegen.quote:
Draagt het hele elftal op 18 jarige leeftijd. En dan zeg jij dat het tegenvaltquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook pas sinds een aantal wedstrijden. Over het hele seizoen gezien valt het me tegen.
In welke zin draagt hij het elftal als hij nul rendement heeft?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Draagt het hele elftal op 18 jarige leeftijd. En dan zeg jij dat het tegenvalt
Hij is inmiddels 20 jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Draagt het hele elftal op 18 jarige leeftijd. En dan zeg jij dat het tegenvalt
hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Iniesta8 het volgende:
Boetius die er een half seizoen uitlach wel maar geen Depay
heerlijk die PSV haters haha
Wie geeft er nou wat om PSVquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Iniesta8 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Iniesta8 het volgende:
Tong80quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:06 schreef JaafkeEHV het volgende:
en wie heeft het bijzonder hard laten afweten
als dit geen uitzondering is, zou ik zeggen ajaxquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef welkeclubsupportik het volgende:
[..]
top;
Depay
Boëtius
Klaassen
Ziyech
Blind
flop:
Bojan
Maher
Bruma