Ik weet niet of ik die ooit kwijt zou willen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:37 schreef SiIk het volgende:
We zijn gewoon nog te jong Feer, moeten nog een beetje onze wilde haren kwijt.

tegen de tijd dat ik tegenover mezelf wil toegeven dat ik iemand leuk vind kunnen we zo een half jaar tot een jaar verder zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
En hoeveel tijd is dat ongeveer dan? Want ik weet niet of ik het verschil wel goed zie tussen verliefdheid en andere gevoelens. Ik denk dat maar bij één iemand met zekerheid kan zeggen dat ik daar echt van gehouden heb. Ik was ook helemaal kapot toen hij me dumpte, na bijna 3 jaar relatie. Verder ben ik ook nooit gedumpt, maar zette ik er zelf altijd een punt achter.

Dat is wel lang ja ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik tegenover mezelf wil toegeven dat ik iemand leuk vind kunnen we zo een half jaar tot een jaar verder zijn.
 Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.
 Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.

Gewoon voorlopig niet aan een relatie beginnen dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die ooit kwijt zou willen.

Nou ja, ik bedoel niet zozeer die wilde haren denk ik. Ik heb nooit veel buiten een relatie seks gehad of zo. Ik vind dat moeilijk. De paar keer dat ik het heb gedaan vond ik het eigenlijk toch niets.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon voorlopig niet aan een relatie beginnen dus

Ik heb het toch ook niet over seks. Als je seks met anderen wilt kan je altijd nog gewoon een open relatie fixen, immers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet zozeer die wilde haren denk ik. Ik heb nooit veel buiten een relatie seks gehad of zo. Ik vind dat moeilijk. De paar keer dat ik het heb gedaan vond ik het eigenlijk toch niets.

Niet altijd, niet elke partner staat daar voor open. Ikzelf trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over seks. Als je seks met anderen wilt kan je altijd nog gewoon een open relatie fixen, immers.

Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd, niet elke partner staat daar voor open. Ikzelf trouwens ook niet.
Wat bedoel je dan precies?

Slet!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.
Dat is wat ik heel erg waardeer tenminste.

Ja, ik ook. Er zijn keren geweest dat ik me inderdaad gevangen voelde in een kooitje. Maar dat waren exen die nogal bezitterig en jaloers waren en zelfs dachten dat ze mijn kledingkeuze konden bepalen. Met dat soort mensen kan ik niet leven. Daar ga ik ook nooit in mee, maar juist keihard tegenin. Daar komen vervolgens heftige ruzies van en uiteindelijk loopt het stuk. In ieder geval, dat is de ervaring tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.
Dat is wat ik heel erg waardeer tenminste.

Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.quote:
Oh, bij mij ligt het vooral aan mezelf. Mezelf dingen verbieden want 'het hoort niet' enzo, terwijl het eigenlijk best allemaal kan en mag. Ik ben bezetterig naar mezelf in een relatiequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Er zijn keren geweest dat ik me inderdaad gevangen voelde in een kooitje. Maar dat waren exen die nogal bezitterig en jaloers waren en zelfs dachten dat ze mijn kledingkeuze konden bepalen. Met dat soort mensen kan ik niet leven. Daar ga ik ook nooit in mee, maar juist keihard tegenin. Daar komen vervolgens heftige ruzies van en uiteindelijk loopt het stuk. In ieder geval, dat is de ervaring tot nu toe.

O, dat is niet best.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.
[..]
Oh, bij mij ligt het vooral aan mezelf. Mezelf dingen verbieden want 'het hoort niet' enzo, terwijl het eigenlijk best allemaal kan en mag. Ik ben bezetterig naar mezelf in een relatie
 Een soort zelfsabotage. Ik kan zelfs nog wel eens teveel vrijheid pushen, terwijl ik ook rekening zou moeten houden met een ander. Maar ik heb moeite met het verschil tussen ''rekening houden met'' en ''schikken naar'', want dat laatste weigert mijn karakter.
 Een soort zelfsabotage. Ik kan zelfs nog wel eens teveel vrijheid pushen, terwijl ik ook rekening zou moeten houden met een ander. Maar ik heb moeite met het verschil tussen ''rekening houden met'' en ''schikken naar'', want dat laatste weigert mijn karakter.  

Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja ...Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.

Maar bij jou nog net zo sterk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd ja

Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.
[..]

Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.quote:

Wel door middel van contact ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.

Ben je bang om gekwetst te worden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel door middel van contact ja.
Maar dat is lastig, want als ik het idee heb dat ze te snel dichtbij gaan komen kap ik het af.
Raar wezen ben ik toch

Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.

Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, bang om om iemand te gaan geven en weer te verliezen.

Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |