abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:55:12 #26
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138757141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij :')

Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent :')
En vrouwen die geen krachttraining willen doen omdat ze denken dat borsten spontaan verdwijnen en ze een Arnold Schwarznegger worden. Zucht. ;)

Je kan alleen gedeprimeerd raken van die kleerkasten als je al 5 jaar trained om ook een kleerkast te worden maar het maar niet wil lukken. Zoek dan profesionele sporthulp die je met dat pad kan helpen. Als je gedeprimeerd wordt omdat je perse constant jezelf moet vergelijken met anderen dan heb je een ander probleem waar je aan moet werken. Dat is niet gezond en niet goed voor je zelfvertrouwen.

Kijk eens goed naar jezelf en probeer te achterhalen wie je wilt zijn, waar je voor wilt staan en wat je daar voor over hebt. Werk daar aan..
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_138757359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
Nee confidence comes with competence
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:28 #28
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138757748
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138757769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
Heb ik ook nooit beweerd.
pi_138760738
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:31:34 #31
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138762070
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vooral die eerste, ja. :')

Ook grappig dat je aan iemands postgedrag al kan zien of hij succes bij de vrouwen heeft. Maar dan komen de 'ik ben in het echt heel anders, hoor' en 'je moet me niet serieus nemen'-excuses weer.
Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138762101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef yats het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:34:49 #33
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138762194
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee.
Gek is dat, mijns inziens horen ze in dezelfde categorie thuis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138763472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?

Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
pi_138763690
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?

Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:49:06 #36
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138764530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
Ook mee eens, vooral met die kleine stapjes. als je in 1 keer een te grote stap wilt maken en je haalt het niet is dat niet goed voor je zelfvertrouwen.
Gaat natuurlijk (om enigszins ontopic te proberen te geraken) ook op voor daten. Om een vrouw uiteindelijk mee naar huis te nemen moet je eerst met vrouwen durven praten en aan durven te spreken dus stel je zelf als eerste doel om makkelijker met vrouwen te praten. Dat heb ik ook gedaan en dan niet verder ergens iets achter zoeken maar ga gewoon met veel vrouwen zomaar een gezellig gesprekje aan. Op de fiets met de dame naast je bij het verkeerslicht, met de dame achter de toonbank, met de schoenenverkoopster, anything.
Ga werk doen waarbij je uit je comfort zone komt (ik heb bv verkoopwerk gedaan = veel mensen interactie, ben je bang voor bellen, ga helpdeskwerk doen etc)

Daarna komt de rest vanzelf wel. :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:58:05 #37
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138764750
Precies. Vroeger had ik best erge bel angst. Tegenwoordig doe ik bijna niet anders meer.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_138768454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Volgens mij val je nog best wel mee ih echt :*
pi_138770235
Laat het ze maar niet horen ;).
pi_138822794
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt. Natuurlijk is een man met spieren ook aantrekkelijk :9~ maar niets gaat boven een vrolijke man O+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138823046
pi_138823233
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138823276
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier. :')
God :')
pi_138823298
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138823394
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
Boodschap was gewoon:

quote:
3s.gif Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
pi_138823395
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, die krijgt net een appje van die kerel van drie deuren verder door wie ze zich ongelofelijk laat uitwonen.
pi_138823489
quote:
3s.gif Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
Taalbeheersing ook.
pi_138823557
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Taalbeheersing ook.
:') .
pi_138823810
quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
lol
pi_138824499
quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')