En vrouwen die geen krachttraining willen doen omdat ze denken dat borsten spontaan verdwijnen en ze een Arnold Schwarznegger worden. Zucht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij
Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent
Nee confidence comes with competencequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee confidence comes with competence
Heb ik ook nooit beweerd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee confidence comes with competence
Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral die eerste, ja.![]()
Ook grappig dat je aan iemands postgedrag al kan zien of hij succes bij de vrouwen heeft. Maar dan komen de 'ik ben in het echt heel anders, hoor' en 'je moet me niet serieus nemen'-excuses weer.
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Gek is dat, mijns inziens horen ze in dezelfde categorie thuis.quote:
Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?
Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
Ook mee eens, vooral met die kleine stapjes. als je in 1 keer een te grote stap wilt maken en je haalt het niet is dat niet goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
Volgens mij val je nog best wel mee ih echtquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
Godquote:Op zondag 13 april 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier.
Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.quote:
Boodschap was gewoon:quote:Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
quote:Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
Ja, die krijgt net een appje van die kerel van drie deuren verder door wie ze zich ongelofelijk laat uitwonen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
Taalbeheersing ook.quote:Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |