in je buffs balkquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:06 schreef Barbewire het volgende:
Eerste dubbele ip punten zijn binnen. Moest net jungle en nam voor het eerst de feral flare, maar kun je ook zien hoeveel stacks je hebt. Zag het namelijk niet.
Wat blow zegt,quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:06 schreef Barbewire het volgende:
Eerste dubbele ip punten zijn binnen. Moest net jungle en nam voor het eerst de feral flare, maar kun je ook zien hoeveel stacks je hebt. Zag het namelijk niet.
hij begint te stacken zodra je machete koopt maar dan kun je niet zien hpeveel je hebtquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat blow zegt,
Vanaf het moment dat je wriggles hebt, als je machete/madreds hebt nog niet.
Uiteindelijk kwam ik niet tot de Feral Flare, zag volgens mij ook nog niks bij wiggles. Wel jammer dat ze de stacks niet eerder laten zien, maar es een custom game doen dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat blow zegt,
Vanaf het moment dat je wriggles hebt, als je machete/madreds hebt nog niet.
bij wriggles kun je het ook al zien hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam ik niet tot de Feral Flare, zag volgens mij ook nog niks bij wiggles. Wel jammer dat ze de stacks niet eerder laten zien, maar es een custom game doen dan.
De stacks lopen al bij hunter's machete, alleen dan zie je ze nog niet. Zodra je wriggle's koopt zie je boven je spells bar staanquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam ik niet tot de Feral Flare, zag volgens mij ook nog niks bij wiggles. Wel jammer dat ze de stacks niet eerder laten zien, maar es een custom game doen dan.
Yi is heel sterk in de jungle, lekker ook easymode tijdens #420.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:41 schreef Barbewire het volgende:
Zag het nu, bij wriggles is het een grijs vakje, net zoals de passive van yi, denk dat ik het daarom had gemist. Bij FF wordt het een gekleurd rood/oranje vakje en gaan de stacks weer op 0.
Bedankt
LolReplay toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef zzzzud het volgende:
Welk programma kan ik gebruiken op een potje op te nemen? Zoals je vaak ziet op youtube, dat ze fog of war etc uit kunnen zetten.
op.gg heeft een opname functiequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef zzzzud het volgende:
Welk programma kan ik gebruiken op een potje op te nemen? Zoals je vaak ziet op youtube, dat ze fog of war etc uit kunnen zetten.
naar je "profiel" gaan ska je in loading zit dan kun je rechts boven bij de match op "record" klikken en na de match daar het bat bestandje downloaden en Terug kijkenquote:
Nee juist te laag. Ik zit echt diep gezonken in silver 5quote:
obv sarcasmquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee juist te laag. Ik zit echt diep gezonken in silver 5
daar is een optie voor. Het heet unskilled player en zorgt voor betere matchmaking. Sorry dat dat onduidelijk was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:34 schreef PSYCHEV het volgende:
Dus je report iedereen omdat ze 'niks kunnen' ? Triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |